מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון תאומים והפרשות חומות- דחוףאילנה31/05/2010
שלום
אני בהריון תאומים שבוע 7+2.
לפני יומיים היו לי הפרשות חומות מימיות (ללא דם טרי). הלכתי לרופא שראה דופק של שני העוברים ואמר שאולי התאמצתי יותר מידי. באותו יום טיילתי הרבה ברגל-היה יום חם.
ההפרשות פסקו ליום וחצי והיום אחרי יום עבודה בגן ילדים, חזרתי הביתה שוב עם הפרשות חומות מימיות.
בנוסף אני משתעלת כבר 3 שבועות, שיעול שמרעיד את כל הגוף- רופא המשפחה אומר שעדיף לא להכניס אנטיביוטיקה לגוף.
1) האם ההפרשות החומות הן סימן להוריד הילוך?
2) האם לגשת שוב לרופא?
3) האם זה מסוכן ומצביע על התפתחות לא תקינה של ההריון?
4) האם זו סיבה לחופשת מחלה/מנוחה?
מבקשת תשובה בהקדם..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מור - מנסיוני האישי
שרית31/05/2010עברתי גם הריון תאומים יקר (אחרי טיפולים) ובשבועת ראשונים (לא זוכרת בדיוק) היו לי כתמים חומים שמאוד נלחצתי מהם.
אחרי בדיקת רופא שאישר שהכל תקין ושניתן לחזור לפעילות רגילה הורדתי בעצמי הילוך וביקשתי ימי מחלה. זרמתי עם האינטואיציה שלי ולא עם הספרות הרפואית.
נחתי המון, שתיתי המון (כמובן לשתות זה מאוד חשוב בעיקר בימים החמים ובעיקר עם תאומים)
ועשיתי כל מה שביכולתי על מנת לשמור על ההריון.
נכון שהריון זו לא מחלה אבל הגוף משתנה, צרכיו, עולמות נוצרים בתוכך, חיים חדשים - מופלאים ומדהימים וצריך להיות עם יד על הדופק ולסמוך על האינטואיציה שלך בכל השינויים שאת מרגישה
בהצלחה רבה ובשעה טובה ומוצלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
אילנה01/06/2010שרית תודה רבה!
את נהדרת!
העלת חיוך על שפתי והצלחת להרגיע אותי
אני מאוד משתדלת לנוח (כגננת בגן ילדים זה מאוד קשה)
נראה לי שאקח את עצתך ואבקש ימי מחלה מרופא המשפחה
תודה רבה, מאחלת לך רק טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)