הריון תאומים והפרשות חומות- דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומים והפרשות חומות- דחוף
    אילנה
    31/05/2010

    שלום
    אני בהריון תאומים שבוע 7+2.
    לפני יומיים היו לי הפרשות חומות מימיות (ללא דם טרי). הלכתי לרופא שראה דופק של שני העוברים ואמר שאולי התאמצתי יותר מידי. באותו יום טיילתי הרבה ברגל-היה יום חם.

    ההפרשות פסקו ליום וחצי והיום אחרי יום עבודה בגן ילדים, חזרתי הביתה שוב עם הפרשות חומות מימיות.

    בנוסף אני משתעלת כבר 3 שבועות, שיעול שמרעיד את כל הגוף- רופא המשפחה אומר שעדיף לא להכניס אנטיביוטיקה לגוף.

    1) האם ההפרשות החומות הן סימן להוריד הילוך?
    2) האם לגשת שוב לרופא?
    3) האם זה מסוכן ומצביע על התפתחות לא תקינה של ההריון?
    4) האם זו סיבה לחופשת מחלה/מנוחה?

    מבקשת תשובה בהקדם..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מור - מנסיוני האישי

    שרית
    31/05/2010

    עברתי גם הריון תאומים יקר (אחרי טיפולים) ובשבועת ראשונים (לא זוכרת בדיוק) היו לי כתמים חומים שמאוד נלחצתי מהם.
    אחרי בדיקת רופא שאישר שהכל תקין ושניתן לחזור לפעילות רגילה הורדתי בעצמי הילוך וביקשתי ימי מחלה. זרמתי עם האינטואיציה שלי ולא עם הספרות הרפואית.
    נחתי המון, שתיתי המון (כמובן לשתות זה מאוד חשוב בעיקר בימים החמים ובעיקר עם תאומים)
    ועשיתי כל מה שביכולתי על מנת לשמור על ההריון.
    נכון שהריון זו לא מחלה אבל הגוף משתנה, צרכיו, עולמות נוצרים בתוכך, חיים חדשים - מופלאים ומדהימים וצריך להיות עם יד על הדופק ולסמוך על האינטואיציה שלך בכל השינויים שאת מרגישה

    בהצלחה רבה ובשעה טובה ומוצלחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    אילנה
    01/06/2010

    שרית תודה רבה!
    את נהדרת!
    העלת חיוך על שפתי והצלחת להרגיע אותי
    אני מאוד משתדלת לנוח (כגננת בגן ילדים זה מאוד קשה)
    נראה לי שאקח את עצתך ואבקש ימי מחלה מרופא המשפחה

    תודה רבה, מאחלת לך רק טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו