חלבון עוברי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון עוברי
    יהודה
    06/06/2010

    שלום

    אני בהריון שלישי בשבוע 22(וסת אחרונה 1.1.2010).אני בת 34.5 ומשקל נוכחי 61 ק"ג.בשבוע 17.4 עשיתי בדיקת חלבון עוברי.התוצאות יצאו נמוכות מהנורמה כדלקמן:

    MSAFP 0.38 MOM 17.38 MG/ML

    HCG 0.92 MOM 20.7 IU/ML

    UE3 0.89 MOM 1.45 MG/ML

    סיכוי לתסמונת דאון לפי גיל והבדיקות 1:274 וסיכוי לפי גיל בלבד 1:418

    הריונות קודמים תקינים ואין במשפחה המורחבת שלי או של בעלי שום בעיות גנטיות.
    סקירה מורחבת תקינה.
    הבנתי שנצטרך בדיקת מי שפיר - האם כך לאור הנתונים?

    בנוסף ראיתי שסיכוי לסיבוכי דיקור מי שפיר הינו 0.5% שהוא גבוה מהסיכוי לתסמונת דאון שנתקבל אצלי (0.4%) ומה גם שזה סטטיסטי- האם לעשות הבדיקה בסיכויים אילו ?

    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון עוברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון עוברי.

    ד``ר איילון לחמן
    07/06/2010

    שלום.
    אכן מאד מומלץ לבצע בדיקת מי השפיר ע"פ תוצאות הבדיקה.אם את כבר עושה השוואת סיכוניםאפשר גם להסתכל אחרת ולומר שאם מתרחשת הפלה,בוכים חודשיים ועושים הריון חדש,אבל אם נולד תינוק פגוע,לא עלינו,זה בכי לכל החיים וגם אחרי שנעזוב העולם הזה הוא ימשיך לסבול.אז שיהיה בהצלחה עם הדיקור.(אם תרצי אשמח לבצע זאת עבורך).בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו