לא עניתם אז כתבתי שוב.:) שליה נמוכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא עניתם אז כתבתי שוב.:) שליה נמוכה
    עמית
    06/06/2010

    שלום,
    אתמול הייתי בסקירה מאוחרת (שבוע 21 הריון ראשון) נאמר לי שיש לי שליה אחורית נמוכה. לא נעשה בדיקה וגינלית בכדי לומר עד כמה נמוכה וכו' ,הריון תקין עד עכשיו ללא דימומים.
    גם בסקירה המוקדמת שעשיתי אמרו לי אותו דבר.
    רציתי לשאול-
    1- מה הסיכוי שהמצב ישתנה?
    2- האם יש משהו שאני צריכה לעשות או לא לעשות בכדי שהשליה תעלה?
    3- אם זה נשאר רק שליה נמוכה ולא סוגר את צוואר הרחם עדין צריך קיסרי?
    4- יש לי כאבי גב מאוד חזקים, זה קשור??
    אני ממש לא רוצה קיסרי. ברור שמה שהכי חשוב זה הבריאות של העובר ושלי אבל אם יש משהו שניתן לעשות או להימנע אשמח לדעת.
    סליחה על כל השאלות, תודה רבה והמשך יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיליה

    ד``ר איילון לחמן
    07/06/2010

    לעמית שלום.
    אכן ברוב המקרים השיליה עולה כלפי מעלה בהמשך ההריון. כמובן שנחוץ מעקב.אין משהו שאת יכולה לעשות בענין.קיסרי כן או לא תלוי כמובן במצב לפני הלידה,אם השיליה רק מגיעה לצואר אך לא מכסה אותו ואין דימומי יתר,ניתן ללדת רגיל.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו