ערב טוב, כמה שאלות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב, כמה שאלות..
    נטלי
    09/06/2010

    אז ככה..
    אני בת 22 בחודש נובמבר האחרון לפני כ8 חודשים עברתי הפלה בשבוע ה7 באמצעות כדור המיפייגן... מאז הגעתי למיון עוד מספר פעמים עקב דימומים חזקים ובבדיקות שעשו לי בכל פעם ראו שההורמון של ההריון עדיין קיים ונתנו לי ציטוטק דרך הנרתיק, שיחררו אותי וגם זה לא עזר והדימומים עדיין נמשכו, שוב ושוב הגעתי עד שבפעם האחרונה שהייתה בערך בפבואר ראו שההורמון ההריון נעלם ונתנו לי גלולות שעזרו להפסקת הדימום.. מאז לא קיבלתי ווסת, ואתמול גיליתי שאני שוב בהריון (חדש) בשבוע 12, לא חשבתי שאני יכולה להקלט שוב כל כך מהר והחלטתי להשאיר את התינוק.
    עכשיו השאלה שלי היא אם יש סיכון בגלל כל מה שקרה, ומה הסיכונים בהפלה חוזרת? עברתי 2 הפלות בחיים.. אני אשמח לייעוץ ומענה לשאלות.
    בנוסף יש לי כאבים בבטן התחתונה ובכל פעם שאני מתאמצת טיפה(משתעלת או עושה אפצ'י)

    מקווה שתתייחס לכל השאלות, תודה רבה וערב מצויין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב, כמה שאלות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חדש.

    ד``ר איילון לחמן
    10/06/2010

    שלום.
    איחולי להריון החדש ועוד יותר להיחלטה להשאירו.אם הגיע לשבוע 12 נראה שאין השלכות למצבים הקודמים.לגבי ביצוע שוב הפלה ,את לוקחת שוב סיכון כי ידוע שלהפלות חוזרות יש השלכות על הריונות עתידיים. שיהיה בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו