??.עצובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ??.עצובה
    גלית
    16/06/2010

    שמי גלית נשואה +2
    לפני שנתיים היית בשבוע 24+4 להריוני וערב בעיה בכף יד של העובר,נאלצתי לעבור גרידה.(לידה)
    לאחר 4 חודשים נקלטתי שוב להריון אך הפעם ההריון היה מחוץ לרחם ו1 נוסףברחם.
    עברתי גם גרידה וגם זריקה על מנת להוריד את ההריון החוץ ריחמי.
    רצו לעשות לי ניתוח להוריד חצוצרה 1 ולא הסכמתי.
    היום לאחר תקופה של נקיון הגוף וציפיה עזה להריון נוסף עשיתי בדיקה הריון ויצאה חיובית,
    שבוע 4 בערך,יש לי דימומים שמתחזקים,רופאת הנשים נתנה לי שוב בדיקת דם,והבטא בירידה,
    כך שאני מבינה שההריון הפסיק.שאלתי לגבי הסיכוי אם זה הריון מחוץ לרחם ,?הרופאה אמרה שיש סיכוי
    לעשות שוב בדיקה בעוד יומיים ולהתקשר .
    אני עצובה מאוד,מבולבלת ולא יודעת למה זה קורה?.
    מישהו יכול לתת לי קצת יותר הסבר .מה הסיכויים שזה יהיה הריון מחוץ לרחם?מה הסיבה להריון כזה
    (אציין ששני ילדיי נקלטתי יפה ורגיל), האם לאחר הגרידה ה"גדולה" כך קראו לזה ,גרמו לי לאיזושהא בעיה? התשובות שקיבלתי עד היום שאלו מקרים נדירים שקרו לי.בבקשה.
    נ.ב: לא מסוכן לי להיות בבית עם דימומים? תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ??.עצובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצובה.

    ד``ר איילון לחמן
    16/06/2010

    לגלית שלום.
    אם תוצאות בדיקת הבטא בירידה,האבחנה המבדלת היא בין הפלה טבעית מהרחם או אולי הפלה טבעית מחוץ לרחם.כמובן שלאור עברך את זקוקה להשגחה רפואית צמודה.התיעצי שוב עם הרופאה המטפלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו