מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפלה טבעיתאיילת20/06/2010
לפני מס' ימים עשיתי בדיקת דם וגיליתי שאני בהריון שבוע 5
-HCG-B Qualitative (B יצא יותר מ-1000
לאחר יומיים התחיל לי דימום וכאבי בטן כמו מחזור שנמשך מס' ימים, הבנתי שזו כנראה הפלה טבעית ועכשיו עשיתי שוב בדיקה HCG-B Qualitative (B יצא 100 זה אומר שזו הפלה סופית?
הדימום התחיל לאחר קיום יחסי מין, מה זה אומר שהייתי צריכה לחכות קצת עם קיום יחסי המין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה אפשר תשובה מימך?
איילת20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דפנה
נני20/06/2010אני מקווה שאוכל לעזור מעט עד שהרופאים יגיבו לשאלתך.
גם אני עברתי הפלה אומנם בשבוע 8 לפני כשבועיים והבטא הייתה 3500 וירדה לאט לאט ל 0.
אם הבטא ירדה לצערי אין שום ספק שהייתה לך הפלה אבל כמובן שאת צריכה לפנות לרופא על מנת לבצע אולטרסאונד כדי לבדא שהרחם התנקה
ועוד משהוא אף פעם אחרי הפלה לא מנסים לחשוב ממה יכולה להיות או מקיום יחסים או ממאמץ כי זה לא נכון.
אם התרחשה הפלה ברוב המקרים זו אולי טעות בכרומוזום
כמעט כל אשה שניה חוותה הפלה בחייה .
אני מקווה שעזרתי.
ושבעז"הש תהרי שוב במהרה
מנסיון לקרוא כל יום אפילו משפט אחד מספר התהילים זה עוזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי איילת
נני20/06/2010אני מקווה שאוכל לעזור מעט עד שהרופאים יגיבו לשאלתך.
גם אני עברתי הפלה אומנם בשבוע 8 לפני כשבועיים והבטא הייתה 3500 וירדה לאט לאט ל 0.
אם הבטא ירדה לצערי אין שום ספק שהייתה לך הפלה אבל כמובן שאת צריכה לפנות לרופא על מנת לבצע אולטרסאונד כדי לבדא שהרחם התנקה
ועוד משהוא אף פעם אחרי הפלה לא מנסים לחשוב ממה יכולה להיות או מקיום יחסים או ממאמץ כי זה לא נכון.
אם התרחשה הפלה ברוב המקרים זו אולי טעות בכרומוזום
כמעט כל אשה שניה חוותה הפלה בחייה .
אני מקווה שעזרתי.
ושבעז"הש תהרי שוב במהרה
מנסיון לקרוא כל יום אפילו משפט אחד מספר התהילים זה עוזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה טבעית
ד``ר אריה לידור21/06/2010שלום לך
ירידת הביטא הדימום והכאבים כולם סימני הפלה טבעית. אין לזה כל קשר לקיום היחסים. הדימום הוא ביטוי להפלה ולא כתוצאה מיחסי המין. פני לרופא שלך להמשך מעקב
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
