מי שפיר או הפרשות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מי שפיר או הפרשות!
    ס.
    26/06/2010

    שלום
    אני בהריון שבוע 26
    ברוך השם עד עכשין כל הבדיקות תקינות
    יש לי בעיה אני מרגישה כל הזמן רטוב לי באזור הנרתיק ולפעמים כאילו משהו מטפטף פעם רצתי למיון בגלל זה חשבתי אולי ירידת מים והכל היה תקין הרופא עתה אמר לי שיש לי המון הפרשות בנרתיק זה היה לפני כתשעה שבועות עד היוןם אני מרגישה הרטיבות הזאת ותמיד בביקורים באולטראסאונד נראה הכל תקין וכמות מי שפיר תקינה (ברוך השם) הבעיה שאני תמיד מודאגת מזה וחוששת שיש טפטוף מי שפיר האם אני צריכה להיבדק שוב (כי לא בצעתי בדיקה ויגנאלית מאז רק אולטראסאנד) או להירגע וזה רק הפרשות שמטעות אותי. אני לא רוצה לרוץ למיון כל פעם שאני מרגישה זאת האם יש בדיקה או דרך מסוימת לבדוק את זה או רק אצל רופא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי שפיר או הפרשות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות

    ד``ר איילון לחמן
    27/06/2010

    שלום.אני מציע א,שתגשי להיבדק משום שגם הפרשת יתר כמו שאת מתארת לא צריכה להיותואולי מדובר בדלקת כלשהי.ב,ניתן לרכוש מעין פדים מיוחדים המשנים צבע כאשר יש ירידת מים.שוב התיעצי עם רופאך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו