כאבים; בילוי אחרי בדיקת מי שפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים; בילוי אחרי בדיקת מי שפיר
    רונית12345
    29/06/2010

    בת 42, שבוע 18, היריון ראשון.
    כמה נושאים:
    יש לי מדי פעם כאבים בצדדים, כנראה כתוצאה מהתמתחויות.
    ביום חמישי שעבר עברתי בדיקת מי שפיר.
    בנושא אחר: חברה טובה שלי עובדת כמטפלת בתינוקת בת 5 חודשים. לפני שבועיים הסתבר שהתינוקת חולה באדמדמת, כאשר הפריחה עברה בתחילת השבוע.
    הוזמנתי ליום שישי הזה למסיבת יום הולדת שתתקיים במועדון "גנקי", כאשר אותה חברה תהיה שם ואני חוששת מאינטראקציה עם החברה.

    שאלותיי:
    1. מה משמעות הכאבים? כל הבדיקות עד כה (סקירת מערכות, שקיפות עורפית, אקו לב עובר, FISH מי שפיר) הראו שהתוצאות תקינות.
    2. האם בעקבות בדיקת מי השפיר מומלץ לדעתך ללכת בכלל למסיבה?
    3. עד מתי כדאי להימנע ממגע עם אותה חברה?
    4. אני והחברה סיכמנו שלא נשב קרוב אחת לשנייה. האם לדעתך זה מספיק?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירן

    ד''ר גדעון נגר
    29/06/2010

    כאבים קלים מידי פעם הן תופעה שכיחה וזאת עקב גדילת הרחם ומתיחת הרצועות שתומכות בו.
    אין כל סיבה לדאגה מאדמדמת
    את יכולה לבלות במסיבה עם חברתך אך כמובן בלי אלכוהול ובלי רקודים קופצניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו