אני צריכה עזרה דחופה..אני נואשת!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני צריכה עזרה דחופה..אני נואשת!
    זיווש
    01/07/2010

    בתחילת השבוע עשיתי בדיקת שתן שיצאה לי חיובית ומחרת עשיתי בדיקת דם בטא שהרמה שלה יצאה 51, גם חיובי. (לפי המעבדה של כללית מעל 15 זה חיובי).
    יומיים אחרי, השתן היה לי קצת ורוד כשניגבתי אז הרופא נשים שלח אותי לבצע בדיקת בטא נוספת, והרמה ירדה ל43! כבר הבנתי מה זה אומר.. אבל, עדיין לא קיבלתי מחזור כמו שצריך, (עברו יומיים וחצי) וגם כשאני שמה תחבושת היא נשארת נקייה. רק בניגוב אני מגלה דימום וורוד לא רציני כמו מחזור. מה זה אומר? יש לי אולטראסאונד רק עוד שבוע...
    האם באמת איבדתי את העובר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון כימי

    ד''ר עדי דוידסון
    04/07/2010

    לפי התיאור נראה שאכן מדובר בהריון שלא הצליח. לא איבדת את העובר כח לא היה כלל עובר. בערכי בטה כל כך נמוכים עדיין לא התפתח עובר ברחם. כדי להתחיל לראות שק ריק ב US צריך בטה מעל 1000 .
    הריונות רבים לא מתפתחים ונשים לא מודעות בכך. חושבות שהיה איחור רגיל במחזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו