מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
רפואה פרטית > פורומים רפואיים > פורום הריון ולידה - התפתחות עוברית >אני צריכה עזרה דחופה..אני נואשת!
- אני צריכה עזרה דחופה..אני נואשת!זיווש01/07/2010
בתחילת השבוע עשיתי בדיקת שתן שיצאה לי חיובית ומחרת עשיתי בדיקת דם בטא שהרמה שלה יצאה 51, גם חיובי. (לפי המעבדה של כללית מעל 15 זה חיובי).
יומיים אחרי, השתן היה לי קצת ורוד כשניגבתי אז הרופא נשים שלח אותי לבצע בדיקת בטא נוספת, והרמה ירדה ל43! כבר הבנתי מה זה אומר.. אבל, עדיין לא קיבלתי מחזור כמו שצריך, (עברו יומיים וחצי) וגם כשאני שמה תחבושת היא נשארת נקייה. רק בניגוב אני מגלה דימום וורוד לא רציני כמו מחזור. מה זה אומר? יש לי אולטראסאונד רק עוד שבוע...
האם באמת איבדתי את העובר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון כימי
ד''ר עדי דוידסון04/07/2010לפי התיאור נראה שאכן מדובר בהריון שלא הצליח. לא איבדת את העובר כח לא היה כלל עובר. בערכי בטה כל כך נמוכים עדיין לא התפתח עובר ברחם. כדי להתחיל לראות שק ריק ב US צריך בטה מעל 1000 .
הריונות רבים לא מתפתחים ונשים לא מודעות בכך. חושבות שהיה איחור רגיל במחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
בחן את עצמך:
האם אתם קמצנים?
האם אתם קמצנים?
מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
בן 35, אב לנועם ואור, בעל ותק של 20 שנים בענף מוצרי התינוקות. לשעבר מנכ"ל בייבי קלאב. כיום עוסק במתן יעוץ ליבואנים ועסקים בתחום מוצרי התינוקות.... קרא עוד
מבכירי הגניקולוגים ומחלוצי טיפולי הפריה החוץ גופית בארץ. כיום הינו סגן מנהל היחידה להפריה חוץ גופית בבית חולים בילינסון. את טיפולי ההפריה החוץ גופית IVF, מבצע במטופליו בבית החולים אסותא בתל אביב. מומח... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
