מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבוע שביעי +1 ללא דופק. כמה קשה...הדר01/07/2010
שלום, היום עשיתי בדיקת אולטר יש שק הריון אך אין דופק. הרופאה אמרה לי שההריון לא תקין לפי דעתה אך למרות זאת ביקשה לעשות בדיקה חוזרת עוד שבוע.
האם יש סיכוי עדיין להריון תקין?
תאריך הווסת האחרון: 12/5/10
תאריך בדיקת בטא: 17/06/10 התוצאה היא: גדול מ- 1000
היום (1/7/10) ביצעתי בדיקת אולטראסאונד ואין דופק.
לפי החישוב של הווסת אני אמורה להיות בשבוע 7+1 אך המחזור שלי לא סדיר אז איני יודעת אם זה השבוע הנכון שאני נמצאת בו.
אשמח לקבל תשובה . אני כל כך מודאגת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להדר
ד''ר גדעון נגר01/07/2010בשבוע 7 יש לראות דופק.
אך יתכן והריונךצעיר במספר ימים לכן יש לחזור על הבדיקה כשבוע מאוחר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הדר01/07/2010לא ציינתי שביומיים האחרונים יש לי הפרשות חומות בהירות מאוד וקצת כאבים כמו של התחלת מחזור.
האם יש סיכוי עדיין להריון תקין?
במידה ואין דופק עוד שבוע אז מה עושים?? כל כך מודאגת לגבי כל מה שקורה איתי.
תודה רבה על התשובה המהירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענה לי
הדר01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נרדמת ממחשבות.. בבקשה תענה לי...
הדר01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי לך
פנינה02/07/2010אני לא רופאה אבל מנסיון... שם המשחק בשבועות אלו הוא סבלנות, המון רוגע עד כמה שאפשר. כל מהלך ההריון הוא מלחיץ, כל סימן קטן, כל כאב הכי קטן אנחנו נלחצות... כי ככה אנחנו... אני מציעה לך להיות רגועה, לשתות המון ולנוח כמה שיותר, לקבוע תור לאולטרסאונד ולדאוג שיהיה לידך מישהו תומך ואוהב. מאחלת לך המון בהצלחה ושיהיו בשורות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, בנוגע לנגיף, מה שידוע לי...
לילך02/07/2010היי שמי לילך, ואני פרסמתי את השאלה למעלה בנוגע לטוקסופלאזמה.
יש לי שלושה חתולים, הבנתי שאין צורך למסור אלא להתרחק מהצואה שלהם דרכה עובר הנגיף.
שאלתי היא האם עובר הנגיף גם דרך נשיכות ושריטות. עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי זה.
במידה והנגיף עובר רק דרך הצואה (נניח שנגעת בטעות בצואה ואז בשפתייך) אז אני לא חושבת שיש הרבה מה לחשוש, אבל אם גם דרך נשיכות ושריטות, אני גם מודאגת משום שננשכתי.
בדיקת המצאות הנגיף מתבצעת בדרך כלל כחלק מסדרת בדיקות הדם בתחילת ההריון.
אם ידוע לך משהו חדש אשמח אם תעדכני אותי....
תודה
לילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה....
שרית08/07/2010את ממש קרצייה את והשאלה שלך...
כול אחת שמפרסמת את השאלה שלה את חייבת לדחוף את השאלה שלך????????????
כאילו מה נסגר איתך????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
