מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרופאים ולבנותהריונית02/07/2010
צריכה דעת מקצועית או שאולי חוויה אישית...
האם זה הגיוני שהריון יתחיל בדימומים במשך שבוע? אני אנסה להבהיר יותר את שאלתי- יומיים וחצי של דימומים כמו מחזור (קצת פחות מתמיד אך עדיין נראה כמו מחזור ללא ספק) ואילו 4 ימים לפני ויומיים אחרי דימומים קלים מאוד, אפילו רק בניגוב. כאבי בטן מלווים כל הזמן- גם כשזה כבר נראה שזה סוף הדימום...
בקיצור החודש זה מה שהיה לי- מאוד לא אופייני למחזורים שלי ולכן לא יודעת אם זה אכן היה מחזור או שיכול להיות שגם הריון מתחיל כך.
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
לילך02/07/2010היי שמי לילך, ואני פרסמתי את השאלה למעלה בנוגע לטוקסופלאזמה.
יש לי שלושה חתולים, הבנתי שאין צורך למסור אלא להתרחק מהצואה שלהם דרכה עובר הנגיף.
שאלתי היא האם עובר הנגיף גם דרך נשיכות ושריטות. עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי זה.
במידה והנגיף עובר רק דרך הצואה (נניח שנגעת בטעות בצואה ואז בשפתייך) אז אני לא חושבת שיש הרבה מה לחשוש, אבל אם גם דרך נשיכות ושריטות, אני גם מודאגת משום שננשכתי.
בדיקת המצאות הנגיף מתבצעת בדרך כלל כחלק מסדרת בדיקות הדם בתחילת ההריון.
אם ידוע לך משהו חדש אשמח אם תעדכני אותי....
תודה
לילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לילך
פנינה02/07/2010אני מצטערת אך אני לא יודעת על כך שום דבר, אם את שייכת לכללית התקשרי *2700 והתייעצי עםם אחות במידת הצורך יפנו אותך לבדיקות במיון. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ע
פנינה02/07/2010רק מנסיון אישי - בצעי בדיקה ביתית - ככה תקבלי תשובה, אך הכי נכון לבצע בדיקת דם לבטא ואם התשובה חיובית לוודא עלייה תקינה כל יומיים.... כל גוף מגיב אחרת להריון בתחילת דרכו. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר איילון לחמן04/07/2010שלום.
התשובה יכולה להיות גםכן.יתכן והדימום הקל הוא אולי השתרשות ההריון.הפשוט הוא לבצע בדיקת דם להריון ולדעת מה מהתשובה לכל סימני השאלה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
