עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    חן חן
    05/07/2010

    שלום,
    8 חודשים ללא גלולות, אך רק 5 חודשים סופרת ובודקת ביוץ... ומזהה אותו בזמן ע"י בדיקת ביוץ וכאבי צד.
    ב- 22.6 (6 ימים לאחר זיהוי הביוץ) החלו הפרשות חומות מעטות עם ניגוב.
    ההפרשות נמשכו מספר ימים עד בו המחזור ב- 29.6, ביום זה הגיע ממש מחזור עם דם כמו מחזור רגיל אך הוא נמשך יומיים בלבד. ב- 1.7 כבר הייתי יבשה לגמרי מדם כבר משעות הבוקר.

    הייתי היוםאצל רופאת נשים שהייתה מאוד עצבנית גלל המחשב שלה (מקולקל) כנראה לא הייתה לה סבלנות להמקד איתי בהסבר על מה שהיא ראתה אצלי בבדיקת האולטראסאונד - היא אמרה שהמחזור לא נפתח לגמרי. ושהיא תעזור לינתנה לי כדור פרוגילוטון ואמרה שאקח 21 יום וזה יסדר את המחזור....
    אז ככה.
    * המחזור סדיר הוא נע תמיד בין יום 29-34 כשלרוב מגיע בין 29-31.
    * אני בודקת תמיד ביוץ עם מקלוני ביוץ החל מיו"מ 10 שזה עוד 3 ימים (מאז שהל הדימום ב- 29.6) האם לבדוק ביוץ או לא? מה אמור להשתנות עכשיו יהיה י ביוץ החודש כן או לא? אם התחלתי לקחת היום את הכדור הזה.....
    * במה מועיל הכדור להכניסה להריון הבנתי שיש לו הפעה חיובית במשו , במה?

    אשמח לקבל תשובות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    חן חן
    05/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו