האם לעשות מי שפיר בעקבות חלבון עובר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לעשות מי שפיר בעקבות חלבון עובר
    שרה
    06/07/2010

    שלום,
    אני בת 28 ובשבוע 19+5 עשיתי בדיקת חלבון עוברי והתוצאות הם: MSAFP 0.37 MOM
    13.50 NG/ML
    HCG 0.71 MOM
    15.90 IU/ML
    UE3 0.57 MOM
    0.71 NGQML
    מה שהלחיץ אותי יותר מהכל שהסיכון המשוקלל (לפי הגיל והבדיקות- 1:545) גבוה יותר מהסיכון לפי הגיל בלבד (1:1098) והסתכלתי גם על השקיפות העורפית וראיתי שגם שם יוצא אותו הדבר המשוקלל מסוכן יותר מהגיל בלבד? מה עליי לעשות? הבנתי שעדיין זה בטווח הנורמה 1:545 אך מדוע זה יוצא סיכון גבוה יותר מאשר רק הגיל? זה עלול להצביע על איזשהיא בעיה? האם כדאי לעשות מי שפיר?
    ממש אודה על תשובה מהירה כי נראה לי שאני גבולית בזמן לעשות מי שפיר.
    תודה מראש
    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי שפיר

    ד``ר אריה לידור
    07/07/2010

    שלום לך
    לבדיקת השקיפות ולבדיקת החלבון העוברי לחוד וביחד כושר חיזוי טוב יותר לגבי תקינות העובר מאשר לגיל.מכיוון שהתוצאות תקינותהמשמעות היא שאינך בסיכון מוגבר. לכן בצוע דיקור מי השפיר יעשה רק אם את חפצה לעשותו ולא בגלל התוצאות
    בהצלחה
    ד,ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו