ביוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביוץ
    אורית
    07/07/2010

    בחודש הקודם איחר לי המחזור ב-5 ימים, כאשר סביב התאריך המצופה החלו להופיע הפרשות קלות רק בניגוב, הולכות ובאות שהתחזקו לפתע ביום החמישי ואז הופיע המחזור.
    עד אז המחזור היה סדיר- 26 יום, ויכלנו לאתר את הביוץ בקלות, מעולם הוא לא איחר לי. אני ביום ה-13 למחזור, החלטנו שננסה ונעבוד קשה יותר, קנינו את בדיקות השתן לביוץ. בבדיקה שעשיתי בשעת ערב מאוחרת שלשום, לא נמצא ההורמון, למחרת בבוקר (אתמול) נמצא פס שקשה לי לקבוע אם הוא זהה או בהיר יותר מקו הבקרה, בבדיקה נוספת בערב עלה פס חלש, כנ"ל לגבי הבוקר. קיימות אצלי ההפרשות הריריות כבר מאתמול בבוקר, כנ"ל לגבי הכאבים העמומים.
    שאלתי היא- האם ההורמון עולה לפני הביוץ ולקראת הביוץ יורד? או שמא נשאר עד סוף הביוץ? ולגבי הריר- גם הוא מופיע קודם ונשאר?
    האם להמשיך עם הבדיקות עד לקבלת תוצאה אחרת? ואולי אפספס את הביוץ בכלל??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    ד``ר אריה לידור
    07/07/2010

    שלום לך
    השינוי שראית יכול בודאי לרמז על קיומו של הביוץ. הופעת הפס המיוחל מרמזת על קיומו של תהליך ביוצי 0עד כמה שהבדיקה אמינה) שמשכו כ 24 שעות
    בהצלחה
    ד,"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו