ניתוח קיסרי או לידה לידה בזרור...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח קיסרי או לידה לידה בזרור...
    מלילה
    09/07/2010

    אני כל כך מבןלבלת ולא יודעת מה להחליט, הריון שלישי בשבוע ה- 36 משקל עובר 2900, עם סכרת הריונית מאוזנת בדר"כ ע"י דיאטה (ערך אחד פתלוגי בהמסה של 100 ), לאחר ניתוח קיסרי בהריון שני בגלל עובר גדול שנולד 4740. אתמול שהיתי במעקב הריון בסיכון גבוה בבית חולים קבעתי תור לניתוח קיסרי לשבוע ה- 39, אך הרופא אמר שזה לא הכרחי ושאם אני רוצה אני יכולה גם ללדת בלידה רגילה באותו שבוע בזרירור. בכל מקרה לא ייתנו לי להמשיך בעבר לשבוע הזה. אני מאוד מתלבטת מה כדאי לעשות הראש שלי כבר כואב ממחשבות. מה הכי נכון לעשות במצב הזה. בבית החולים לא אומרים מה כדאי הם אומרים שזאת החלטה שלי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתי האישית

    ד''ר עדי דוידסון
    10/07/2010

    לא ממליץ זירוז
    אם מתפתח הריון טבעי עד למועד הניתוח המתוכנן אז אין כל בעייה
    אך אם לא עדיף ניתוח חוזר מאשר זירוז עקב הסיכון המוגבר בזירוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו