קצת מלחיץ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מלחיץ...
    שונית
    11/07/2010

    למומחים שלום,אני בת 26.5 היריון ראשון ואוטוטו נכנסת לשבוע 18, ביום שישי האחרון עם צינון יחסית קשה אך שהשתפר באותו היום, יצאתי לטייל בעיר, היה חום אימים. הכל היה בסדר לא כאב לי כלום,עד לשניה שפתאום חשתי שאני עומדת להתעלף- ממש את כל התחושות, עירפול בראיה,שמיעה מרוחקת והרגשתי צורך עז לשכב מהר מהר לפני שאאבד את ההכרה, דווקא סחרחורת לא הרגשתי!!!כשנשכבתי על הריצפה לאט לאט התאוששתי. (שלא נדבר על המבוכה שזה קורה באמצע חנות) . מאז אני קצת בחרדה, מה קורה לי?
    כשהגעתי הביתה מדדתי את לחץ הדם במכשיר דיגטלי, שהראה 85/49 המדדים שלי פחות או יותר על פי המכשיר הזה נעים בסביבות המספרים האלה.
    לא הלכתי לרופא, כי אחר כך הרגשתי יותר טוב. שכחתי לציין שאני נוטלת בערך חודש כדור ברזל של פמינה פלוס לנשים של אלטמן 30 מ"ג ברזל.אשמח לתשובתכם ולדעתכם.תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מלחיץ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלחיץ.

    ד``ר איילון לחמן
    11/07/2010

    שלום.
    האמת שלא הבנתי מה בדיוק השאלה.אם את מתכוונת -מה האבחנה,קשה כמובן לדעת ללא בדיקות מקיפות.את אבל מספרת שהיה לך צינן קשה אבל יצאת לטייל בחום אימים ,כהגדרתך.אולי השילוב הוא הסיבה?.אבל שוב גשי להיבדק.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו