תאומים תפר ודימומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאומים תפר ודימומים
    מור
    11/07/2010

    שלום
    הריון תאומים שבוע 14+0. שקים נפרדים שליות קידמיות. ישנה מחיצה ברחם, העוברים נמצאים בצד אחד בחלל גדול יחסית.
    מהשבוע ה 7 סובלת מדימומים קלים, תחילה פעם בשבוע, כעת יום-יום.

    הרופא שוקל לבצע תפר צווארי (כעת צוואר ארוך וסגור, לא משפכי 39 מ"מ)

    שאלותי:
    1) האם לדעתך תפר הוא דבר הכרחי למרות שהצוואר סגור וארוך?
    2) האם הדימומים נובעים מהמחיצה? ממה יכולים לנבוע הדימומים בשלב זה?
    3) במידה ואעשה תפר והדימומים יפסיקו, אין זה אומר שאין דימומים, אלא רק שהם לא יכולים לצאת בגלל התפר. זה לא מדאיג?
    4) האם שילוב של מחיצה, תאומים ודימומים אינו מחייב שמירת הריון? מדוע הרופא לא נותן שמירה?
    האם כדאי לפנות לרופא אחר?

    תודה, מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאומים תפר ודימומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאומים תפר ודימומים

    ד``ר אריה לידור
    12/07/2010

    שלום לך
    אינני מכיר את עברך המיילדותי.. סביר להניח שהדמם הטפתי נובע מאותו חלק של הרחם שמעבר למחיצה ואינו מאוכלס בעוברים. השמת התפר לא בהכרח תפסיק את הדימומים. יש לשלול גם סיבות אחרות לדימום מעבר לנאמר למעלה. (שליות נמוכות,פטולוגיה צווארית וכ"ו)
    לגבי התפר אינני בטוח שיש צורך בו (שוב אינני מכיר את עברך המיילדותי)
    בהמשך ממליץ מעקב הריון במרפאת הריון בר סיכון
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו