מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חלבון עוברי...מה זה אומר?שונית13/07/2010
שלום, אני בת 26 הריון ראשון, שבוע 17+5 ביצעתי בזמן את השקיפות העורפית והבדיקת דם, שיצאו תקינות על פי הגיל: 1-1207 על פי הגיל והבדיקה 1-8052
ביצעתי סקירה מוקדמת שהיתה תקינה,בחלבון העוברי שקיבלתי תוצאותיו היום התוצאות הם:
AFP mom-1.00 iu\ml 39.3
HCG mom 1.63 iu/ml 52.6
U-E3 mom 0.75 NG/ML 0.80
דף הבא רשום:
הוספת INHIBIN-A לתבחין המשולש בתאריך 4.7.10
תוצאות הבדיקה הם:
INHIBIN-A
pg/ml 347
mom 1.73
הסיכון לדאון (במועד הלידה)
לפי הגיל וארבע הבדיקות 1:570
לפי הגיל בלבד 1:1200
מה זה התוצאות המפחידות האלה? י גם בגילי איאלץ לעבור מי שפיר? התור לרופא שלי רק בעוד כחודש ואני פשוט רועדת מפחד..אנא תעזרו לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה הערה
שונית13/07/2010לגביי השקיפות העורפית כפי שציינתי הערכים נכונים לגביי הבדיקה הבטנית
אך לגביי השיקלול של השקיפות והבדיקת דם התוצאה 1-4400 שעל פי הגיל 1:1300
החלבון עוברי ממש הצניח לי את התוצאות למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה הערה
שונית13/07/2010לגביי השקיפות העורפית כפי שציינתי הערכים נכונים לגביי הבדיקה הבטנית
אך לגביי השיקלול של השקיפות והבדיקת דם התוצאה 1-4400 שעל פי הגיל 1:1300
החלבון עוברי ממש הצניח לי את התוצאות למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבון עוברי.
ד``ר איילון לחמן13/07/2010שלום.
אם התוצאה עפ הגיל וארבעת הבדיקות היא1:570 בגיל 29,הדבר דורש קצת יותר התיחסות.אנא הקדימי התור לרופאך והתיעצי איתו על התוצאות ומה עוד כדאי לעשות.בהצלחה ובלי לחץ.גם בדיקת מי השפיר היא לא ממש אסון טבע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
