חדשה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדשה...
    א
    16/07/2010

    שלום...
    1.אני גרה בחו"ל ומשתמשת בבדיקות ביוץ.
    בהוראות של הבדיקה כתוב שאם הבדיקה יצאה חיובית זה אומר שהביוץ אמור להתרחש ב-48 השעות הקרובות.האם עלינו להמשיך לקיים יחסים
    גם לאחר 48 השעות?זאת אומרת,האם הבדיקה בעצם נותנת את הטווח של 48 השעות שבהן
    אמור להתרחש הביוץ ולאחר מכן זה כבר לא
    משנה לקיים יחסים מכיוון שהביוץ כבר התרחש?

    2.לפי מה שהבנתי,צריך להתחיל לקיים יחסים
    כמה ימים לפני הביוץ (5 ימים נדמה לי?)כדי "לכסות" את כל הימים בשביל להשיג הריון.
    אנחנו שומרים טהרת המשפחה.
    אבל החודש התעכבה לי הטבילה ביומיים,
    ובדיקת הביוץ יצאה חיובית יום לפני שטבלתי במקווה והתחלנו לקיים יחסים.האם עדיין זה נחשב שכיסינו את הכמה ימים לפני הביוץ?

    3.איך אני מחשבת את אורך המחזור שלי?
    קראתי כמה וכמה הסברים ועדיין זה לא הכי מובן לי.

    סליחה על האורך...אבל אני דיי לבד פה
    וממש זקוקה להכוונה ועזרה...

    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדשה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    ד``ר אריה לידור
    16/07/2010

    שלום לך
    בד"כ עם הופעת סימן ביוץ חיובי בערכה ( תלוי באיזו משתמשים) תהליך הביוץ אמור להתחולל כבר 24 שעות לפני שהתוצאה חיובית ועד 24 שעות לאחר מכן כלומר בטווח של 48 שעות. לכן רצוי לקיים יחסים לצורך הריון מעט לפני שמתחילים לבדוק את תזמון הביוץ (יומיים-שלןשה) ויום יומיים לאחר קבלת התוצאה החיובית.
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו