בטא,הריון חוץ רחמי ומשהו שירגיע אות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטא,הריון חוץ רחמי ומשהו שירגיע אות
    תהל
    16/07/2010

    שלום רב,
    הנני בת 31 + 1 (הריון רגיל). וסת אחרונה 5.6.10. מחזורים אינם סדירים כלל. לאחרונה מחזורים אחת ל 45 יום, 49 ואפילו 57 יום... בחודש וחצי האחרון נעזרתי בשיטת חום השחר על בסיס יומי. ירידת החום הופיעה ב 30.6 למשך יומיים, אף בדקתי באמצעות ערכת ביוצית ואכן בייצתי בימים אלו, פעלנו בהתאם. אתמול עשיתי בדיקת דם, בטא 268. באותו הבוקר (לפני קבלת התוצאה החיובית ואחרי שכבר בדקתי באמצעות ערכה ביתית והיה חיובי) ביקרתי אצל הרופא, אשר לא ראה כלל שק הריון, טען שאני בשבוע 5 וביקש לפנות למיון לוודא שלא מדובר בהריון חוץ רחמי. שיתפתי אותו בבדיקה הביתית, הוא לא הסתמך על זה. אני מאוד לא רגועה. גם בבית החולים לא זיהו שק. האם יתכן ומדובר בהריון צעיר שהחל רק לפני כשבועיים ולכן לא רואים שק? אני מאוד לא רגועה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא,הריון חוץ רחמי

    ד``ר אריה לידור
    16/07/2010

    שלום לך
    החשוב בשלב זה להמשיך ולעקוב אחר צמיחת ערכי הביטא. צמיחה תקינה תעיד בסבירות גבוהה על הריון תוך רחמי. צמיחה לא עקבית או איטית מרמזת על בעיה בהתפתחות ההריון כולל אפשרות להריון חוץ רחמי
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא והריון חוץ רחמי

    תהל
    16/07/2010

    המון תודה על התשובה המהירה והעידוד. במידה וחלילה זה הריון חוץ רחמי מתי ומה אני אמורה להרגיש?? אני מרגישה מעולה. חוץ מעייפות, אין שוב כאב ולא דימום. אפילו הבחילות והצרבות שהיו לי עד לפני כמה ימים כמעט ולא מורגשות. זה מעיד על משהו? אני אולי פרנואידית מתוך לחץ כבר עבר לי בראש שאולי אין הריון יותר בגלל שהתופעות חלפו. מקווה לטוב, יש לי בדיקת דם יום א'. הבדיקה האחרונה עשיתי ביום ה' האחרון ויצא בטא 268. לאיזו בטא לצפות ביום א' (למעשה 3 ימים אחרי)??
    שוב תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי תשובה. אודה

    תהל
    17/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערך הבטא היום...

    תהל
    18/07/2010

    שלום רב, ביום חמישי האחרון ערך הבטא היה 268. היום (יום א', 3 ימים אחרי) ערך הבטא 758. בהמשך להתייעצות שלי עמך בנוגע להריון חוץ רחמי. האם אני יכולה להסיק מזה שבעצם ההריון תקין? אני מזכירה שהמחזור לא סדיר. וסת אחרונה 5/6/10, כאשר יודעת שבייצתי בסוף יוני-תחילת יולי (עשיתי בדיקת חום השחר + ערכת ביוצית). כמו כן יום ד' יש לי תור ל US . אני משערת שעד אז הבטא יעבור את ה 1500 ויוכלו סוף סוף לזהות הריון??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו