מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטא,הריון חוץ רחמי ומשהו שירגיע אותתהל16/07/2010
שלום רב,
הנני בת 31 + 1 (הריון רגיל). וסת אחרונה 5.6.10. מחזורים אינם סדירים כלל. לאחרונה מחזורים אחת ל 45 יום, 49 ואפילו 57 יום... בחודש וחצי האחרון נעזרתי בשיטת חום השחר על בסיס יומי. ירידת החום הופיעה ב 30.6 למשך יומיים, אף בדקתי באמצעות ערכת ביוצית ואכן בייצתי בימים אלו, פעלנו בהתאם. אתמול עשיתי בדיקת דם, בטא 268. באותו הבוקר (לפני קבלת התוצאה החיובית ואחרי שכבר בדקתי באמצעות ערכה ביתית והיה חיובי) ביקרתי אצל הרופא, אשר לא ראה כלל שק הריון, טען שאני בשבוע 5 וביקש לפנות למיון לוודא שלא מדובר בהריון חוץ רחמי. שיתפתי אותו בבדיקה הביתית, הוא לא הסתמך על זה. אני מאוד לא רגועה. גם בבית החולים לא זיהו שק. האם יתכן ומדובר בהריון צעיר שהחל רק לפני כשבועיים ולכן לא רואים שק? אני מאוד לא רגועה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא,הריון חוץ רחמי
ד``ר אריה לידור16/07/2010שלום לך
החשוב בשלב זה להמשיך ולעקוב אחר צמיחת ערכי הביטא. צמיחה תקינה תעיד בסבירות גבוהה על הריון תוך רחמי. צמיחה לא עקבית או איטית מרמזת על בעיה בהתפתחות ההריון כולל אפשרות להריון חוץ רחמי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא והריון חוץ רחמי
תהל16/07/2010המון תודה על התשובה המהירה והעידוד. במידה וחלילה זה הריון חוץ רחמי מתי ומה אני אמורה להרגיש?? אני מרגישה מעולה. חוץ מעייפות, אין שוב כאב ולא דימום. אפילו הבחילות והצרבות שהיו לי עד לפני כמה ימים כמעט ולא מורגשות. זה מעיד על משהו? אני אולי פרנואידית מתוך לחץ כבר עבר לי בראש שאולי אין הריון יותר בגלל שהתופעות חלפו. מקווה לטוב, יש לי בדיקת דם יום א'. הבדיקה האחרונה עשיתי ביום ה' האחרון ויצא בטא 268. לאיזו בטא לצפות ביום א' (למעשה 3 ימים אחרי)??
שוב תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קיבלתי תשובה. אודה
תהל17/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערך הבטא היום...
תהל18/07/2010שלום רב, ביום חמישי האחרון ערך הבטא היה 268. היום (יום א', 3 ימים אחרי) ערך הבטא 758. בהמשך להתייעצות שלי עמך בנוגע להריון חוץ רחמי. האם אני יכולה להסיק מזה שבעצם ההריון תקין? אני מזכירה שהמחזור לא סדיר. וסת אחרונה 5/6/10, כאשר יודעת שבייצתי בסוף יוני-תחילת יולי (עשיתי בדיקת חום השחר + ערכת ביוצית). כמו כן יום ד' יש לי תור ל US . אני משערת שעד אז הבטא יעבור את ה 1500 ויוכלו סוף סוף לזהות הריון??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



