האם זה מוקדם מדי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה מוקדם מדי?
    הריונית
    16/07/2010

    שלום רב לרופאים,
    וסת אחרונה 28/6, מחזור סדיר כל 27-29 יום, לכן משערת שהביוץ אמור להיות בערך 14 יום אחרי קבלת מחזור.
    ב3 ימים האחרונים יש לי כאבים בבטן התחתונה כמו של מחזור והיום אף הרגשתי כאב בקו הפופיק, יציאות רבות (5 פעמים ביום- סליחה על התיאור...), וכאבים בשדיים. הכאבים ממש מזכירים תחושה של גודש ונראה לי שהם גם קצת קשים אך לא בטוחה, מעבר לזה אין שינוי צורה או צבע. אתמול אף הרגשתי שיש לי ממש מלא הפרשות, כמו מים, ממש כל התחתון שלי היה רטוב! זה נראה לי לא הגיוני שזה קשור להריון (למרות שמאוד הייתי רוצה לחשוב שכן) כי זה ממש מעט זמן אחרי התקופה שבה הייתי אמורה לבייץ. האם יכולות להתחיל תופעות עוד לפני ההשתרשות?
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה מוקדם מדי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה מוקדם מדי?

    ד``ר אריה לידור
    16/07/2010

    שלום לך
    התופעות שאת מציינת יכולות להתאים לתופעות ביוץ? עדיין מוקדם כדי לומר אם ביוץ זה הסתיים בהריון או לא. המתיני עוד כשבועיים במידה ולא תקבלי וסת ובצעי בדיקת הריון
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו