דימום לאחר ביוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום לאחר ביוץ
    נני
    17/07/2010

    שלום !
    אני בת 31
    אני אחרי 2 הפלות
    נמצאת במעקב זקיקים במחזור טבעי אצל הרופא המטפל בכל חודש מזהה את הביוץ סביב יום
    18-19 ובאותו היום מתחיל לי דימום (לא הפרשות דמיות) ממש דימום עד למחזור החודשי
    זה כבר המון חודשים ככה וזה מתסכל לדממם כמעט כל החודש.
    נשלחתי להסטרוסוקופיה לפני כשבוע הרופא אמר שהרחם נראה תקין והוא גירד מהרירית כי ראה שם עיבויים מסויימים שלא נראו תקינים( אין עדיין תשובות מהדגימה).
    בדיקות הורמונליות תקינות חוץ מפרוגסטרון שמגיע רק ל סביבות 9 לפעמים 7 לאחר ביוץ
    וזה נמוך.
    בינתיים הרופא רשם לי אסטרופם 1 לקחת בכל יום אחד מהיום הראשון של המחזור עד היום ה 14
    ולאחר הביוץ להוסיף נרות אוטרוגסטן.
    האם המצב יכול להסתדר?
    זה התחיל לי מטיפולי IVF שעשיתי לפני שנתיים ומאז המחזור שלי השתגע
    אם יש טיפול מסויים לבעייה ההורמולית שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום לאחר ביוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המקרה שלך

    ד''ר עדי דוידסון
    17/07/2010

    הוא מורכב וספציפי ולא מתאים לפתרון דרך הפורום
    הפורום מיועד לשאלות נקודתיות וכלליות
    לפי התיאור נשמע שיש לך רופא רציני ויסודי שמכיר את כל פרטי המקרה וגם דואג לברר ולטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו