מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטאתהל19/07/2010
שלום רב,
הנני בת 31. הריון שני. הריון ראשון תקין. וסת אחרונה 5.6.10. מחזורים אינם סדירים בדר"כ (אחת ל 45-57 יום). בחודש וחצי האחרונים נעזרתי בשיטת חום השחר על בסיס יומי + במקביל בערכת ביוצית. ירידת החום הופיעה ב 30.6 למשך יומיים (עד כמה שאני יודעת יומיים אחרי אלו הימים הפוריים). בחמישי האחרון 15/7/10 עשיתי בדיקת דם בעקבות בדיקה וגינאלית שרופא הנשים שלי לא זיהה שק הריון, העריך כי מדובר בהריון שבוע 5 (משערת שהסתמך על יום קבלת הווסת). תשובת בדיקת הדם התקבלה מאוחר יותר: בטא 268 , הופניתי למיון על ידו. גם בביה"ח לא זיהו שק. הרופא חושד בהריון חוץ רחמי וזה מאוד מלחיץ אותי. אני מרגישה מעולה, שום תופעות מיוחדות או דימום. בינתיים הספקתי אתמול 18/7/10לעשות בדיקת דם נוספת (אחרי 3 ימים מפעם קודמת) בטא 758. האם ניתן להסיק מכך שמדובר בהריון תקין? האם ניתן להסתפק בשתי בדיקות אלה או להמשיך ולבדוק בטא? מחרתיים יש לי בדיקה במכון הדמיה. האם אתה מעריך שיוכלו כבר לזהות שק בשלב זה? הבטא תהיה כבר בערך 1500 (בתקווה).
תודה רבה
תהל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרם נעניתי...שאלה לגבי בטא
תהל19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא -אודה אם אוכל בבקשה לקבל תגובה
תהל20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא.
ד``ר איילון לחמן20/07/2010שלום.
כאשר ערך הבטא עבר את גבול ה-1000,ניתן כבר לזהות שק הריון. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי..פוספסה שאלה הכי חשובה
תהל20/07/2010תודה רבה,
שאלה אחת כנראה בטעות פוספסה. שאלתי אם בטא שכל יומיים מכפילה את עצמה (היום כבר בדיקה שלישית) מעידה על כך שההריון תקין ושלא מדובר בהריון חוץ רחמי???
להלן הפירוט:
15/7/10 (ה') - בטא 268
18/7/10 (א'- אחרי 3 ימים) - בטא 758
20/7/10 (ג') 1512
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי..פוספסה שאלה הכי חשובה
תהל20/07/2010תודה רבה,
שאלה אחת כנראה בטעות פוספסה. שאלתי אם בטא שכל יומיים מכפילה את עצמה (היום כבר בדיקה שלישית) מעידה על כך שההריון תקין ושלא מדובר בהריון חוץ רחמי???
להלן הפירוט:
15/7/10 (ה') - בטא 268
18/7/10 (א'- אחרי 3 ימים) - בטא 758
20/7/10 (ג') 1512
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



