מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון התחלתיהדס20/07/2010
אהלן,
ייתכן שאני כבר בהריון? המחזור האחרון שלי היה ב2.7
ואני מרגישה מוזר.
כבר הייתי בהריון והפלתי ואני מרגישה בדיוק אותו דבר כמו בתחילתו של הקודם.
יכול להיות דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכה יהיה לי טוב.. איזה שאלות...
ויקי20/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויקי החוות דעת שלך בלתי נסבלות
מייקי21/07/2010לא רלוונטיות ואף מכעיסות. אולי תתעסקי בשלך??
אני ממש עוקבת ורואה שעל כל אחת כאן יש לך מה להגיד אולי די?!?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייקי יקירתי
ויקי21/07/2010לאור השאלה הנ"ל - אני בטוחה שגם את גיככת בליבך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מגחכת
מייקי21/07/2010בטח שלא על אף אחת כאן. לכל אחת הנמלה נראית פיל וזו זכותה.
מי שמך לענות כאן ועוד בצורה כזאת לפונות?
זה פורום של נשים בהריון שמעוניינות להתייעץ און ליין עם רופאים לא עם נשים לא מוכרות שנותנות תשובות מלגלגות.
ניסיתי למצוא את שאלתך לרופקאים ולראות אולי שם יש רצינות רבה יותר, אך כל מה שראיתי זה אותך באופן עקבי יחד עם צוות הרופאים עונה לנשים שלעיתים קצת חסרות אונים, בלגלוג ובטח שבחוסר מקצועיות!
אנא ממך חדלי מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מגחכת
מייקי21/07/2010בטח שלא על אף אחת כאן. לכל אחת הנמלה נראית פיל וזו זכותה.
מי שמך לענות כאן ועוד בצורה כזאת לפונות?
זה פורום של נשים בהריון שמעוניינות להתייעץ און ליין עם רופאים לא עם נשים לא מוכרות שנותנות תשובות מלגלגות.
ניסיתי למצוא את שאלתך לרופקאים ולראות אולי שם יש רצינות רבה יותר, אך כל מה שראיתי זה אותך באופן עקבי יחד עם צוות הרופאים עונה לנשים שלעיתים קצת חסרות אונים, בלגלוג ובטח שבחוסר מקצועיות!
אנא ממך חדלי מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייקי
יפית21/07/2010זה בטח לא המקום להחליף ביננו כאלו רשומות.
אבל לא הבנתי לגבי איזה שאלה את מדברת...
וקצת הלכת רחוק מידי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויקי יקירתי
מייקי21/07/2010אני מצטטת:
"שכה יהיה לי טוב איזה שאלות". מי שמך לתת ציון איזה שאלות בוחרות נשים כאן לשאול?
"ברור שתשכבי על הגב אז על מה? על הבטן?" - מי שמך לענות על שאלה כה חשובה?
מה גם, שאין כל בסיס לתשובתך ואת עלולה להטעות נשים תמימות, שהרי תשובתך אינה תואמת כלל וכלל את תשובתו ההפוכה של דר' דוידסון בנושא.
וכו' וכו'... את מבקרת כאן נשים אחרות ועונה תשובות לא מקצועיות.
כדאי שתתחילי להתעסק בשלך או לכתוב שאלה שעולה על רוחך כדי שגם אנחנו נוכל לענות לך ולבקר את אופייה של השאלה שקרוב לודאי תהיה רטורית מיותרת ודיי מגוחכת - כדברייך. לא?
אם את בהריון אני באמת מאחלת לך המון המון בהצלחה ושתהיה שעה קלה ובידיים מלאות ואם לא שב"ה תיפקדי בזרע של קיימא בהקדם אמן ואמן, אבל כמישהי שלא מכירה אותך אנא, תגובותייך מפריעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהדס
ד''ר גדעון נגר20/07/2010יתכן שאת בהריון ויתכן שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי היריון
מיטל21/07/2010יש לי שאלה חשובה שמטרידה אותי קצת...
האם למרות שיש כאבים בבטן התחתונה שמבשרים על בוא המחזור כביכול,
יתכן שהיריון נקלט ולמעשה לא באמת אקבל מחזור ?
זה קורה בד"כ שגם כשיש היריון יש כאבים בבטן תחתונה?
אני שואלת כי אני רוצה לדעת כמה שיותר מוקדם אם אני בהיריון או לא...
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת צריכה לחכות
אמא21/07/2010לפחות לאיחור במחזור...זה הכי מוקדם שתוכלי לדעת...
תאמיני לי ...הסבלנות משתלמת...לוקח זמן להיריון להיקלט ושתוכלי לאשר את קיומו
שהיה בהצלחה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי הכאבים בבטן תחתונה
אמא21/07/2010לאישה אחת יהיהו ולאחרת לא...זה בכל מקרה לא אומר כלום על ההיריון
צריך לחכות בסבלנות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיטל21/07/2010אני מקווה שאקבל תשובה חיובית אני כבר לא יכולה עם ההמתנה הזו
כבר כמה חודשים ככה :/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
