מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטא 5000 בשבוע 5 + 5 ימיםשרית21/07/2010
שלום רב!
אני כיום בשבוע 6 +3 ימים.
בשבוע 5 + 5 ימים עשיתי בדיקת דם ויצא בטא 5000
האם זה תקין? האם מעיד על ריבוי עוברים?
הייתי אצל רופא הנשים בשבוע 6 +2 ימים והוא ראה רק שק הריון ואמר לי לבוא עוד שבועיים.
האם זה תקין ונורמלי? או שמעיד על משהו לא תקין?
מודה לכם מראש
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשבוע 6+2
ד''ר עדי דוידסון21/07/2010צריך לראות עובר ודופק
אומנם תמיד יתכן שההריון צעיר יותר ויש טעות בחישוב
ניתן לחזור על US אחרי שבוע ואין צורך להמתין שבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת עידוד....
עינב22/07/2010אני רוצה להרגיע אותך.
אני כעת בהריון שבוע 15. המחזור שלי מעולם לא היה סדיר.
כשגיליתי שאני בהריון, הבטא הייתה מעל 10000, וראו ק שק ללא עובר.
אמרו לי שההריון לא תקין וכי 95% שיגמר בהפלה, אך לשמחתי, לאחר שבועיים מייגעים של המתנה נצפה עובר תקין עם דופק ומסתבר שפשוט היה ביוץ מאוחר.
ולמה הבטא הייתה גבוהה כל כך מההתחלה? לא ידוע.
אז תיהיי אופטימית.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף
talia3122/07/2010אגב אני עוד לפני המחזור כלומר עוד שבועיים צריכה לקבל את המחזור .. ובעניין הפיפי בשלבים מוקדמים מאד זה יכול להיות או שעניין פיפי צריכים להיות בשלבים מאוחרים של ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחהההה טעות !!!!
talia3122/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)