זו הודעה שלישית כבר ,למה לא עונים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זו הודעה שלישית כבר ,למה לא עונים?
    שלי
    22/07/2010

    שלום,
    לפני כארבע חודשים עברתי הפלה חצוצרתית ללא התערבות כירורגית .לפני מספר ימים התגלה שאני שוב בהריון.בדיקת בטא הראתה באותו הבוקר 555.9 בערב פוניתי לבית חולים עם חדש להריון חוץ רחמי נוסף.בערב של אותו היום הבטא עלתה ל636.בUS לא נצפה שק הריון ברחם,אך גם לא משהו מחוץ לחרם.ווסת אחרונה ב9-6.ביקשתי להשתחרר לבית ולעשות בדיקות בהמשך.הרופא לא שולל הריון צעיר אך גם לא חוץ רחמי.....מה עליי לעשות?בעוד כמה זמן לבצע בדיקה נוספת של בטא ומתי לעשות US נוסף.(הוא אמר כי ניתן לראות משהו לאחר שבטא עוברת את הרף של 1500)תוך כמה זמן זה אמור לקרות במידה והכל תקין?
    אני ממש בדיכאון ומאוד מבקשת את עזרתכם,תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטא

    ד``ר אריה לידור
    22/07/2010

    שלום לך
    במידה וההריון תקין ערכי הביטא מכפילים את עצמם כל יומיים לערך. לכן עלייך לבצע בדיקת ביטא חוזרת וכשערכו מעל 1500 לבצע אולטרהסאונד.
    בכל מקרה של כאבים או דמום לפנות מיידית למיון
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו