האם התחושות טבעיות ????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם התחושות טבעיות ????
    לירז
    22/07/2010

    אני יודעת שהשאלה שלי תעורר פה אולי כמה הדים ותגובות נרגזות ובכל זאת אני חייבת לשאול...
    עברתי הרבה טיפולי פוריות עד שהצלחתי להכנס להריון המיוחל (וזה משהו שאין לתאר במילים עד כמה באמת רציתי אותו)
    כיום אני בשבוע 10, ולפתע השמחה התחלפה בבעתה מפחידה....
    אני מוצפת מחשבות מטרידות של איזו אמא אהיה, והאם זה בכלל השלב הנכון עבורי (אני כבר בת 29!!! ובכל זאת...), אני חושבת כל הזמן איך בעלי יקח חלק בכל העניין, ובגלל שאני כל כך מרוכזת בלכעוס עליו במרבית היום, אני מפחדת שהשותפות שלו לא תהיה מלאה והכל יפול עלי - למרות שהוא הגבר הכי מדהים ותומך ואוהב עלי אדמות (ובינינו - ברור לי שהוא יהיה אבא הרבההה יותר טוב מהאמא שאני הולכת להיות) דיברנו על זה כמובן והוא אמר שזה שטויות במיץ...:-)
    אני חוששת למקום העבודה שלי, שמא מעמדי ישתנה ויפגע (אני אפילו לא עובדת שם חצי שנה), ולא ממש יודעת איך לספר שם על העתיד לבוא - והבטן מתרחבת והזמן מתקצר וצריך לספר!!!!
    בקיצור אני חוששת מהכל ושואלת את עצמי למה נכנסתי לכל זה מלכתחילה - ואז אני כועסת על עצמי שאני חושבת מחשבות טפשיות שכאלה!!!
    האם זה טבעי?
    האם יש עוד בנות שמרגישות ככה?
    האם זה ההורמונים שמדברים מתוכי???? חשוב לי לציין שיש רגעים שאני מרגישה ב-ד-י-ו-ק ההפך וכל כך מאושרת מכל מה שהולך לקרות!
    האם זה יעבור כשאראה/אחזיק את הנסיכ/ה הקטנ/ה
    חשוב לי להדגיש שאני לא בדיכאון או משהו - סתם מלאת חששות מטרידות שלא נותנות מנוח....
    אשמח לשמוע דעתכם/ן בעניין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם התחושות טבעיות ????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזדהות :)

    מיטל
    23/07/2010

    רציתי להגיד לך שזה ממש הצחיק אותי מה שכתבת כי אלו דברים שבדיוק עוברים לי כל הזמן בראש :). אנחנו עדיין לא זכינו.. מנסים כבר שנה וחצי ובעזרת השם זה יבוא בקרוב כך אני מרגישה!
    אך המצחיק הוא שאני מדמיינת המון וכל הזמן חושבת איך זה יהיה וכמה ולמה, ואיזה מן אמא אני אהיה ופתאום מתחילה להרגיש חוסר ביטחון ואז חושבת על בעלי, ויודעת שהוא יהיה אבא מצויין כי הוא לא עושה סרטים מכל דבר קטן כמוני והוא גם יצחיק אותם והם יאהבו אותו אני בטוחה!! ואז במחשבה שניה חושבת שאולי זה לא טוב שהוא יותר מדיי כזה כי בעצם אבא צריך להיות רציני! חחח והופכת בזה והופכת והופכת, עד שאני אומרת לעצמי טוב דיייי חח כמה אפשר לחשוב, ולמה אני חושבת יותק מדיי?! כשזה יבוא זה יהיה הכי טבעי שיש וכל מה שצריך לקרות יקרה והכל יהיה לטובה. גם בעלי אומר שאני חייבת להפסיק לחשוב יותר מדיי מכיוון שאולי הלחץ הזה גורם לי שלא אכנס להריון.. מי יודע :/
    בכל אופן מתוקה, מה שאצלך מדבר זה בטח ההורמונים חח זה טבעי מה שאת עוברת, ואני ממש שמחה בשבילך ובטוחה שבסופו של דבר יגדלו אצלך ילדים לתפארת! לפעמים זה מתעכב כדי שנדע להעריך את זה אח"כ.
    שיהיה לך רק בהצלחה ובשורות טובות- אמן! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה חמודה את - תודה!

    עינת
    23/07/2010

    היום כשקמתי בבוקר הרגשתי למשל בדיוק ההפך, וחשבתי לעצמי איך בכלל העיליתי על דעתי מחשבות כאלה טיפשיות!!!
    אני מאד הפכפכה לאחרונה - אולי זה באמת חלק מהעניין של ההורמונים
    אני רוצה לספר לך שגם כשאנחנו ניסינו המון והיינו בטיפולים - לפעמים הטיפולים כל כך התישו וגרמו לכאלה מתחים שגם אז היו לי ספקות אם ככה זה צריך להיות?! ולמה זה קורה לנו, אולי זה סימן...בקיצור, כנראה שלהביא ילדים לעולם מלווה תמיד במיליון חששות - וזה עוד כלום לעומת מה יהיה כשהם יוולדו...
    וכן, גם אני בחורה כזו לחוצה שעושה סרטים מכל דבר, ומזל שיש לנו בעלים מדהימים שמאזנים ומרגיעים אותנו - מה היינו עושים בלעדיהם....:-)
    אני מאחלת לך המון המון המון בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות - באמת מכל הלב!
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגשות, תחושות ומחשבות

    ד''ר עדי דוידסון
    24/07/2010

    אכן מה שאת מתארת זה טבעי לחלוטין. הריון מהווה שינוי גדול בחיים ולכן הוא מעצים פחדים וחרדות שהסתתרו שם קודם.
    במידת האפשר עדיף לשוחח על הנושא עם איש מקצוע כמו יועצת/פסיכולוגית או כל מקצוע דומה. זה יכול מאד לעזור להעמיד את התחושות והרגשות בפרופורציה וגם יעזור להתמודד כאשר הרגשות יעצימו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שאין אחת שלא עברה את זה

    יפית
    25/07/2010

    אני הייתי חרדתית בטירוף, בעלי היה מסכן...
    עם התקדמות ההריון זה עבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את צודקת יפית

    ד''ר עדי דוידסון
    25/07/2010

    כולן עוברות את זה אך תלוי בעוצמה ובתדירות
    וכן תלוי באם יש או אין סביבה תומכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו