משקל עובר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקל עובר
    ליאת
    30/07/2010

    שלום!
    אני בשבוע 31 בהריוני הרביעי.
    בכל ההריונות שלי תמיד שינו לי את תאריך מחזור אחרון כי העובר היה גדול בשבוע וההתפתחות היתה תקינה ומשקלי הלידה תקינים.
    הפעם גם שינו לי את תאריך המחזור מה 28/12/09 ל 22/12/09 והכל היה בסדר עד שבוע 23. ואז בסקירה השניה פתאום העובר היה קטן בשבוע מתאריך המחזור האחרון והרופא שבדק אמר לי שצריך לבדוק ולראות. אמרתי זאת לרופא שמטפל בי אך הוא לא התרגש. הוא מבקש שאבוא אליו פעם בשישה שבועות. פעם אחרונה שהיתי אצלו הייתי לפי המחזור המעודכן בשבוע 29.4 ומשקל הובר היה 1100 גרם. הוא אמר לי שהכל בסדר ושהעובר קטן ולא חייב להיולד גדול (משקלי הלידה הקודמים שלי: 2980,3100,3982 מהקטן לגדול). ושוב קבע לי תור בעוד 5 שבועות. האם עלי לדאוג? האם זה אומר שהתפתחות העובר לא בסדר? האם זה נובע מתזונה שלי או משהו שאני לא עשיתי בסדר במהלך ההריון? אנימוטרדת מאוד ואודה על כל תשובה.
    בברכה, ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקל עובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד''ר גדעון נגר
    31/07/2010

    הבדל של שבוע אין לא כל משמעות
    אין כל סיבה לדאגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו