שבוע 13 להריון -בעיות במתן שתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע 13 להריון -בעיות במתן שתן
    שרה
    31/07/2010

    שלום רב,

    נולדה לי בת ראשונה ב-29.12.09 - כרגע ביוק בת 7 חודשים , נולדה בניתוח קיסרי
    כרגע אני בהריון שני שבוע 13, בשבוע האחרון יש לי עיות במתן שתן :
    1. מתן שתן תקוף מאוד - יש עות שאני הולכת 3 פעמים , יש שעות שלא אבל בצורה משמעותית אני רואה שאני "רצה" לשרותים המון יחסית להריון הראשון
    2. קרה לי כבר פעמיים שרצתי לשרותים אבל לא הצלחתי לתת שתן והרגשתי לחץ חזק בשלפוחית ולקח המון זמן יחסית עד שיצא וגם זה בהפסקות , מרגישה שרוב הפעמים שהולכת לשרותים לא מצליחה לתת שתן מלא אלא רק בצורה חלקית

    אני מפחדת שהמצב יחמיר , ולא מבינה מה גורם לזה והאם זה בכלל תקין ?
    האם ייתכן שזה קשור לכך שעברתי קיסרי ? האם ייתכן שהעובר לוחץ על השלפוחית ? אם כן מה ניתן לעשות?

    אודה מאוד לעצה ..... מודאגת....
    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באם תרבית שתן תקינה

    ד''ר עדי דוידסון
    31/07/2010

    אין צורך בבירור נוסף
    רוב הסיכויים שתוך שבוע שבועיים כאשר הרחם ייצא אל מחוץ לאגן תרגישי הקלה משמעותית בתלונות הנ"ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו