מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון בסיכוןמור01/08/2010
אני כרגע בשבוע 32 +4 עם צואר רחם מקוצר 17 מ"מ ואני בשמירת הריון בבית ... שאלתי מה הסיכונים שלי באם תיהיה לידה מוקדמת , ומה אני יכולה לתרום במעשי בכדי לא לקדם את העניין עוד יותר ולנסות למשוך עוד זמן יקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין לי תגובה ?
מור01/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
ד''ר גדעון נגר01/08/2010רצוי לשכב במנוחה מוחלטת לפחות בשבועיים הקרובים.
לך אין סכונים
אך לעובר כן וזאת בעקר עקב חוסר בשלות ראתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לד"ר גדעון נגר
מור02/08/2010קודם כל תודה על התשובה , הייתי מאושפזת באיכילוב במחלקה טרום לידה ושם נתנו לי זריקה בישבן להבשלת ריאות ... האם ישנה דרך לקבל עוד טיפול תרופתי בכדי שלא יקרה לידה מוקדמת (כרגע אני שבוע 32+5) . לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב להגיב למור
ד''ר עדי דוידסון03/08/2010התשובה/שאלה מיועדת לגל בנות הפורום.
היית מאושפזת באיכילוב באחת היחידות להריון בסיכון גבוה הטובות בעולם.
בדקו אותך שם רופאים מעולים אשר התעמקו אישית במקרה שלך.
בטוח ששאלת את השאלה הזאת גם אותם וגם את הרופא האישי המלווה אותך.
את חושבת שיש טיפול נוסף שהם שכחו לתת לך?
את חושבת שרופא בפורום שלא מכיר אותך שקורא עלייך 3 שורות יוכל לתת לך עיצה יותר טובה?
מצטער אם התשובה מעט אגרסיבית. לא מתכוון לפגוע בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שבד"כ מאוד נחמד......
שרון03/08/2010שלום,
קודם כל אני חושבת שאתם עושים עבודה מדהימה וזה בהחלט הפורום הכי מהיר ואמין שקיים היום.
אבל......האם נראה לך שהנשים ששואלות את השאלות בפורום לא היו אצל רופא?
חלק גדול מהן (ואני בינהן) מטופלות במרפאות HR אצל מיטב המומחים ויחד עם זאת, מעוניינות לשמוע חוות דעת נוספת בעיקר בשביל להוריד מהלחץ.....
אישה שאין לה שום בעיה לא פונה לפורום ונראה לי שלכולן ברור שהתשובות כאן הן יותר כלליות מאשר אצל הרופא המטפל/אשפוז. הרבה נשים שואלות "סתם שאלות" ונענות וזה בסדר - יכול להיות שמישהי באמת לא יודעת שבטא 500 מעמעו הריון...... כאן זה לא המקרה!
הבחורה הנחמדה כאן רק רצתה עצה נוספת - אולי תוכלו לחדש לה משהו? לא היו מקרים של רשלנות? אין מצב שבאשפוז לא ממש הסבירו לה הכל או שהיא היתה בלחץ ופוחדת שפיספסה משהו? גם בבתי החולים הכי טובים נעשות טעויות.
למה לענות ככה לאישה שגם ככה נמצאת במצב מלחיץ ומבאס?
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתגובתך שרון
מור03/08/2010אני מאוד מודה לך על התגובה , שיקפת בעצם את הרגשתי בנושא .. כנראה את באמת מבינה מאיפה השאלה נבעה .. תודה על התמיכה . ישר כח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך ד"ר עדי
מור03/08/2010במצב שאני נמצאת קיום (בחרדה מסויימת) בכל זאת זה הריון ראשון שלי לאחר נסיון קודם שנכשל בגלל חוסר התפתחות , ראיתי לנכון לשאול את שאלתי גם אם התשובה או התגובה תיהיה דומה למה שנתת .
בכל אופן אני חייבת לציין שאני מודה על התשובות והם עזרו לי לדעת היכן אני נמצאת עכשיו .
* ישנו פתגם חכם שאומר אין הביישן למד . ( עדיף לשאול מאשר להשאר בחוסר ידע ) .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת להגיב
אלונה04/08/2010היי
אני חייבת להגיב...
אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה ומטופלת עי פרופסור פרטי ונמצאת במעקבים של הריון בסיכון..- כלומר מכוסה מכל הכיוונים.
פעמים רבות אני נתקלת ברופאים שלא מצליחים להבין את המצב הרגשי שבו אנו נמצאות.
אני למדתי שלא צריך להתבייש- מדובר בבריאות שלי, בגוף שלי וחשוב מכל- בילד שלי.
המענה בפורום הזה פעמים רבות הוריד משמעותית את רמת הלחץ שלי- למרות ששמעתי את אותה תשובה מ3 רופאי שונים.
אני לא רואה צורך להגיב באופן בו הגיב הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה של אלונה
מור07/08/2010תודה על התמיכה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתם להרגיע אותך :-)
מירית05/08/2010בהריון הקודם שלי היה לי דם צוואר רחם מקוצר משבוע 27!!! ולמיטב זכרוני זה גם היה בשלב מסויים 17 מ"מ וגם אני קיבלתי את זריקות הצלסטון
הייתי בשמירת הריון אבל לא במצב של שכיבה סתם בבית לא עובדת
בסופו של דבר ילדתי בשבוע 40 פלוס 4 ועוד בניתוח קייסרי כי התינוק לא ירד לתעלה
אני לא רופאה וזאת לא המלצה אבל סתם להרגיע אותך כי אני זוכרת שהייתי מאודדדד לחוצה ופחדתי ללדת מוקדם מידי
עכשיו אני בדיוק באותו שבוע שהתחלתי את השמירה בהריון הקודם מקווה שהפעם אני לא אצטרך את הזריקות האלו כי אני זוכרת שזה דיי כאב חחח
בהצלחה והמשך הריון קל ותקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה של מירית
מור07/08/2010תודה על ההרגעה זה מאוד עוזר לשמוע עוד מקרה , מקווה שהשמירה תעשה את שלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



