לקוציטים בשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקוציטים בשתן
    מיכל
    01/08/2010

    שלום
    אני בשבוע ה= 27 לפני כשבוע עשיתי בדיקת דם שתן ויצא לקוציטים 500, התרבית היתה שלילית, רצ"ב הבדיקה
    | 10*3/micl | (
    4.5 *
    7.6 )
    11
    |


    RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
    3.8 *
    3.97 )
    5.3
    |


    Hemoglobin | g/dl | (
    11.7 *
    11.9 )
    16
    |


    Hematocrit | % | (
    35 *
    35.4 )
    47
    |


    MCV-Mean Cell Volume | fl | (
    79 *
    89 )
    97
    |


    MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
    27 *
    30 )
    34
    |


    MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
    31 *
    33.6 )
    36
    |


    RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
    11.6 *
    12.6 )
    15
    |


    Platelets | 10*3/micl | (
    150 *
    193 )
    450
    |


    MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
    8.5 *
    12 )
    12.9
    |


    Neutrophils % | % | (
    40 *
    73.5 )
    75
    |


    Lymphocytes % | % | *
    21.5 (
    22 )
    44
    |


    Monocytes % | % | (
    3 *
    4.4 )
    13
    |


    Eosinophils % | % | (
    0 *
    0.5 )
    6
    |


    Basophils % | % | (
    0 *
    0.1 )
    2
    |


    Neutrophils # | # | (
    1.8 *
    5.57 )
    7.7
    |


    Lymphocytes # | # | (
    1 *
    1.63 )
    4.8
    |


    Monocytes # | # | (
    0 *
    0.33 )
    1.1
    |


    Eosinophils # | # | (
    0 *
    0.04 )
    0.6
    |


    Basophils # | # | (
    0 *
    0.01 )
    0.2
    |


    שתן-כללי

    PH (U) | | (
    5 *
    6.5 )
    8
    |


    Nitrit (U) | | NEGATIVE
    |


    Ketone (U) | | NEGATIVE
    |


    Glucose (U) | | NORMAL
    |


    Urobilinogen (U) | | NORMAL
    |


    Bilirubin (U) | | NEGATIVE
    |


    Protein (U) | | NEGATIVE
    |


    Leucocytes (U) | cell/µl | (
    0 )
    10 *
    500
    |


    Erythrocytes (U) | | NEGATIVE
    |


    בקטריולוגיה

    Urine Culture (Diaslide) | | תרבית שלילית
    |


    לאחר כשלושה ימים נשלחתי לעשות שוב בדיקת שתן ושוב יצא לקוציטים 500 עם תרבית שלילית
    יש לציין שהצריבה שיש לי היא בסוף מתן השתן
    אודה לכם אם תחזרו אלי לגבי האבחנה שלכם, והאם זה יכול לגרום נזק לעובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקוציטים בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    ד''ר גדעון נגר
    01/08/2010

    אין כל סכון לעובר כל עוד התרבית שליליתץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו