מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כואב לקיים יחסיםמיכל04/08/2010
שלום,
ראשית אני רוצה להודות לכל רופאי הפורום על עזרתכם ותמיכתכם הרבה...זה פורום נהדר ואני לומדת ממנו הרבה!
ולשאלתי....
אני בשבוע 13 ויש לי בעיה שמטרידה אותי מאדדדדד!
מאז שבוע 8 בערך התחילו לי כאבים בקיום יחסי מין. הכאבים באים בעיקר אחרי היחסים, מין תחושה של צריבה וכאב (כאילו העור שבכניסה לנרתיק נקרע)
הייתי אצל הרופא והוא אמר שצוואר הרחם שלי רגיש יותר מהרגיל ועכשיו בייחוד בגלל ההריון וזו כנראה הסיבה לכאב. הוא המליץ על משחה שנקראת דרמקומבין (שטרם השתמשתי בה - כי אני מנסה להמנע מתרופות כמה שיותר בגלל ההריון)...
בנוסף, התחילו לי כל מיני פטריות וגינליות שבאות והולכות כל הזמן (כמעט בכל פעם אחרי קיום יחסים). אני אציין שמאז שהחלו התחושות האלה אני רצה להתקלח בכל פעם אחרי הסקס כדי לנסות למנוע הישנות הפטריות.
אני מרגישה שאם פעם יכולתי לקיים יחסים יום אחרי יום (באופן עקרוני), עכשיו אני צריכה לחכות שיעבור פרק זמן של לפחות 3-4 ימים (במקרה הטוב) עד שהמקום נרגע ואפשר שוב....
ניסיתי שימוש בג'ל סיכה על בסיס מיים וגם כשהייתי רטובה מאד הרגשתי את אותן תחושות
למה זה קורה? מה השתנה אצלי בגוף? עד עכשיו הסקס היה נפלא!!!!!!!!!!
מה אפשר לעשות?
בבדיקות לא מצאו כלום - עשיתי גם פאפ....
ממש מיואשת
מתי אחזור לתפקוד רגיל?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיכל04/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מענה - מיואשת....
מיכל05/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע שמדובר בפטרת
ד''ר עדי דוידסון05/08/2010היי דפנה
אכן יחסי מין בהריון הם דבר חשוב
ממליץ בשלב ראשון לטפל עם אגיסטן ניתן גם בנרות וגם במשחה
בשלב שני ממליץ למרוח אגיסטן לפני כחל קיום יחסים כדי למנוע הישנות הפטרת
ושלישית אכן בהריון הכל יותר רגיש ומומלץ להתאים את היחסים למצב (יותר עדין, יותר משחק מקדים וכו')* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דפנה06/08/2010תודה על התשובה
רציתי רק לוודא שלא התבלבלת - למרוח אגיסטן לפני קיום היחסים???? לא אחרי....?
האם זה לא מסוכן שזה יכנס פנימה לנרתיק (עבור העובר)?
כמה פעמים ביום מותר למרוח משחת אגיסטן? האם יש הגבלה כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגיסטן בהריון
ד''ר עדי דוידסון07/08/2010אגיסטן מותר בהריון ואין מגבלה על שימוש פנימי או חיצוני
התכוונתי אכן לפני יחסים במטרה שזה יכנס פנימה ותוך כדי יחסים זה יתפזר טוב בכל מקום
זה טריק שאני מלמד את המטופלות שלי והפידבקים טובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהfכואב
ד``ר איילון לחמן08/08/2010שלום.
אכן בעיה לא נעימה.כדאי לחזור על משטח לתרבית נרתיק ובינתיים לטפל בפטריה באם קימת.המשחה שקבלת-הדרמהקומבין ,היא מאד עוזרת,אבל בשימוש חיצוני לא לתוך הנרתיק.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דוידסון נתת לי טיפ נהדר!!!
מיכל09/08/2010ניסיתי למרוח משחה לפני קיום היחסים כפי שהצעת וזה היה מדהים - פעם ראשונה מאז שהריתי שלא כאב לי - לא בזמן הקיום ולא אחרי !!!
יש לי שאלה נוספת - כמה פעמים ביום אפשר למרוח אגיסטן? האם יש מגבלה מסוימת?
אני בשבוע 13 וחמישה ימים
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)