רופאים יקרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רופאים יקרים
    קרן
    04/08/2010

    שלום, לפני כמה שבועות שאלתי שאלה כזו:
    וסת ב-7/7/10 - התחלתי להשתמש בבדיקת ביוץ ביום ה-12,וגם מקיימים יום כן יום לא מיום זה.
    אני יודעת שיש לי ביוץ מאוחר, מחזור בערך כל 28-30 יום.
    ביום שישי (יום ה-17) היה קו חלש בבדיקת ביוץ. קיימנו יחסים ביום שלפני(יום ה-16), באותו היום ויום אחרי (יום ה-18 שהיה קו ברור).

    התשובה שנעניתי:
    תזמון היחסים היה נכון. רצוי לקיים לסרוגין ולא כל יום ברצף. .קיום היחסים ביום ה 19שלך רחוק מהביוץ.

    אשמח אם תענו לי על כל השאלות:
    - אם יש לי ביוץ מאוחר (אני יודעת זאת כי בהריון הראשון עשיתי מעקב זקיקים אבל בסוף נקלטתי טבעי) מדוע עפ"י התשובה של הד"ר קיום יחסים ביום 19 הוא מאוחר?
    - ואם מופיע קו ברור בבדיקת ביוץ ביום ה-18 האם לא יכול להיות הביוץ ביום ה-19?
    - האם באמת הביוץ מגיע 24-36 שעות מזמן הופעת התשובה החיובית?
    - האם קיום יחסים 4 ימים רצופים באמת פוגע באיכות הזרע? בעלי אמר לי שהוא מרגיש שהשפיכה דלילה יותר וגם פחות כמות) האם יכול להיות?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופאים יקרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובת הרופאים - מקפיצה

    שירי
    07/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזמון יחסי מין

    ד''ר עדי דוידסון
    07/08/2010

    לקרן ולכל קוראות הפורום

    תזמון יחסים זה דבר רע שפוגע בפוריות ומעקב כניסה להריון
    גם בהריון הקודם לבסוף הרית ספונטנית

    הדרך הטובה והמהירה להיכנס להריון הוא יחסים ספונטנים כי הגוף יודע טוב יותר מתי זה מתאים לו.
    אם מקימים 2-3 פעמים יחסים בשבוע לא ניתן לפספס את הביוץ ושיבוא מתי שיבוא.
    מנסיוני (הרב) ברגע שמתחילים מעקבי זקיקים, ערכות ביוץ וכל מיני תחכומים וטכנולוגיות יש עיכוב משמעותי בפוריות במקרה הטוב עד לאי פוריות וצורך בטיפולים במקרה הרע.

    אשמח אם תקראו בבלוג שלי כתבתי שתי כתבות בנושא.

    אז למרות הלחץ והדחיפות זירקי הכל לפח תקיימי יחסים ספונטנים במשך 3 חודשים ותראי שתהרי בתקופה זאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    קרן
    08/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו