עוברים ללא דופק...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוברים ללא דופק...
    חני
    11/08/2010

    היי..אני בשבוע 11 הריון תאומים עד עכשו הכל היה תקין אתמול בבדיקת אולטרסונד רגילה נאמר לי שלשנהם אין דופק (מדובר בתאומים זהים שק אחד) באולטרסונד הם התאימו לשבוע 8+4
    האם יתכן שמאז פסק הדופק?(בתחילחת שבוע 8 עשיתי אולטרסונד ונאמר לי שלשנהם יש דופק וה מתאימים לגיל)חשוב לציין שלא הרגשתי שום דבר מוזר והבחילות המשיכו עד עכשו. קבעו לי טור לגרידה לעוד שבוע + האם יש דרך לקצר את התהליך המחשבה שיש לי עוברים מתים בבטן מלחיצה ואני לא רוצה שזה יקרא לי בבית לא רוצה לראות את זה!בבית החולים אמרו לי שיש טורים ואין דרך לקצר כל דקה נראת נצחחח?מה עושים?ובכלל ממה זה קורה שפתאום אין דופק?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוברים ללא דופק...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצערי אני מכירה את התחושה

    אורית
    11/08/2010

    עברתי סיפור דומה עם עובר בשבוע 9 לא היה דופק ואמרו שהוא מתאים לשבוע 6
    חיכיתי שבוע ולא היה שינוי ובסוף עברתי הפלה
    אבל לפעמים יש הפתעות.. והכל יכול להשתנות תראי את זה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו