מנסה להכנס להריון ודואגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מנסה להכנס להריון ודואגת
    מיכל
    16/08/2010

    שלום,

    אני בת 31, מנסה להכנס להריון כבר 5 חודשים.
    בכל חודש אני מודאגת מחדש שאני עושה משהו לא טוב, כמו שותה יותר מדיי קפאין או מדברת יותר מדיי בפלאפון ושזה יכול להשפיע הן על סיכויי להקלט והן על איכות הביצית.

    הדבר שהכי מפריע לי, ובמיוחד החודש (ויש לי ביוץ ממש בעוד כמה ימים) הוא שאני בחורה די לחוצה ונמצאת במתח הרבה פעמים (מכל מיני שטויות). החודש למשל, בשבועיים האחרונים, הייתי במתח רב ביותר (ממש רב!) מסיבות בריאותיות שבסוף התברר שאין לי שום דבר.

    כעת אני מאוד דואגת שכל המתח שהייתי בו והלחץ האטומי ישפיעו על איכות הביצית שתבחר החודש!! בעלי אומר שזה לא הגיוני ומקסימום הלחץ והמתח שהייתי בו ישפיעו על סיכויי הקליטה שלנו, אבל אני חייבת לברר איתכם אם יש סיכוי שמתח ולחץ מרובים ביותר (ממש 24/7 בשבועיים האחרונים) יכולים או "לקלקל" את הביצית של החודש הזה או לגרום לבחירה של ביצית פחות מוצלחת מהמועמדות החודשיות, ואפילו ביצית פגומה.

    אודה מאוד על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנסה להכנס להריון ודואגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    ד''ר גדעון נגר
    16/08/2010

    מתח אינו פוגע באכות הבציות גם לא קפה או שיחות בפלאפון
    אך מתח קצוני עשוי לעכב את הכניסה להריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו