מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שחלות והריוןענת24/08/2010
אובחנתי כבעלת שחלות פוליציסטיות הרופאה אמרה לנסות חצי שנה לבד ..רציתי לדעת .. האם יש סיכוי להכנס להריון בדרך הרגילה והטיבעית או שרק עי כדורים וטיפול וחבל על זמן ההמתנה כי הרי אין ביצית בשלה ??
אציין שאני לא שמנה אפילו רזה מאוד . אין לי ואף פעם לא היו פצעי אקנה לא שעירה והמחזור די סדיר
מחכה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010לעיתים קרובות נשים עם שחלות פוליציסטיות נכנסות באופן ספונטני כך שיש הצדקה להמתין מספר חודשים לפני קבלת טפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה מעודד
ענת25/08/2010אני גם עם שחלות פוליציסטיות, מקבלת מחזור אחת לחודשיים, רזה וללא אקנה
ניסיתי חצי שנה באופן טבעי ולא הצלחתי (לא הצלחתי לקלוע לימי הביוץ) ואז הרופאה שלחה אותי למעקב זקיקים, חיכינו הרבה זמן מסיום המחזור לזקיק אבל בסוף זה קרה, התחיל להתפתח זקיק, אני ובעלי קפצנו על ההזדמנות והצלחנו. בקיצור צריך סבלנות, אני ממש הייתי על קוצים וראיתי כבר טיפולי פוריות ועוד סרטים רעים, צריך לשמור על רוגע ותבקשי מעקב זקיקים כדי שתראי אם יש בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמעודדת
ענת25/08/2010תודה על העידוד .. אני אנסה לא להלחץ ולשכוח " מהסרטים" על טיפולים ..
בימים האחרונים באמת נכנסתי ללחץ והמחשבה לא עזבה אותי .. יותר נכון ... האכזבה
תודה לך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות והריון
ענת24/08/2010האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעזור לגוף לאזן את עצמו כאשר יש אבחון של שחלות פולציסטיות .??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נועה
ענבל25/08/2010אם היה לך מחזור סדיר, לא היית מאובחנת כבעלת שחלות פוליצסטיות. מה שכן, במידה ובדיקת זרע של בעלך יוצאת תקינה ,במידה ותחליטו לעשות, אין שום סיבה בעולם לא להצליח להיקלט גם אם בפועל זה לוקח קצת יותר זמן. את יכולה לנסות לאתר ביוץ באמצעות ערכת ביוץ, אבל מניסיון זה בזבוז כספי משווע, וכדאי פשוט לקיים יחסים יום כן יום לא על מנת להגדיל את הסיכוי להרות.
שיהיה לך המון בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
אילנה25/08/2010היי נועה
גם אני בעלת שחלות פוליצסטיות. גם אנחנו ניסינו מספר חודשים באופן טבעי, בדיקות הביוץ הן בזבוז זמן וכסף, גם מעקבי הזקיקים היו מיגעים מאוד. לבסוף נכנענו והתחלתי לקחת הורמונים.
מנסיון אישי, חבל לחכות ולנסות... זה ממש מיאש, אני הגעתי למצבים של יאוש ובכי...
בטיפול ראשון של הורמונים ניקלטתי להריון.
אני נושאת ברחמי שתי תאומות מדהימות (כן, זה אחד ה"סיכונים" של הורמונים- בעיני זו מתנה)
יש דרך לנסות לאזן את ההורמונים באופן טבעי בגוף- דיקור סיני ותזונה מתאימה. גם את זה ניסינו כמעט שנה, הדיקור עשה לי טוב ואני ממשיכה איתו גם בהריון, אבל הוא לא פותר את תסמיני הפוליצסטיות
המון הצלחה
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
ענת25/08/2010ואוו ................. איזה כייף לשמוע את זה ... בלי להכיר אותך אני ממש שמחה ...
גרמת לי לחייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)