ביוץ הריון והפלה.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביוץ הריון והפלה.....
    אורית
    31/08/2010

    אני בת 23 אחרי הפלה בהריון ראשון בשבוע 8.6 עם עובר שלא התפתח בלי דופק בציטקוק..
    הפלה התבצע בתאריך 06.07.10
    מחזור ראשון לאחר ההפלה 12.08.10 - האם זה תקין?

    מיום ה14 למחזור ביום הטבילה במקווה התחלתי לעשות בדיקת ביוץ ביתית.. והיום ה30.08 התחילה להראות תשובה חיובית על ביוץ... במקביל קצת כאבי גב ואש והפרשות.. אכן מעיד על בואו של הביוץ..
    מתי הכי טוב לקיים יחסים כדי לתפוס את הביוץ? ומתי בעצם מתרחש הביוץ כשיש את כל התופעות האלו?

    במהלך ההריון היו לי תופעות לוואי ממש קשות - זה הריון ראשון כך שלא יכולתי להשוות אבל אפשר להגיד שבקושי יכולתי לאכול ולשתות בחילות והקאות בכל שעות היום.. הבנתי מהרופאה שיש אזשהו קשר לבלוטות התריס. ובהריון הבא בעז"ה יש בדיקה שעושים... אפשר קצת מידע?
    האם לקיחת פרמין נגד בחילות יכולה להזיק להתפתחות הריון תקין?

    תודה על תשובה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביוץ הריון והפלה.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצהההההה

    אורית
    02/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו