דחוף מי שפיר או שתן?!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף מי שפיר או שתן?!!!!
    s.
    09/09/2010

    שבוע 36+5 להריון בדיקת US אחרונה יום 3.9 הראתה שהכל תקין ןכמות מי שפיר תקינה
    יש לי בעיה אני משתינה הרבה פעמים ביום ובלילה ותמיד מרגישה לחץ על שלפוחית השתן אני יודעת שזה טבעי בשבועות האלו אך אני תמיד מפחדת מירידת מים ואני לא יכולה להבחין בין דליפת שתן לבין ירידת מי שפיר . למשל היום (זה קצת מביך להגיד את זה) שהוצאתי גזים הרגשתי טיפת מים שיצאה (למרות שהשתנתי לפני דקות מהמקרה הזה ולפני שזה קרה הרגשתי שאני צריכה להשתין עוד פעם)
    אז מה זה ? בריחת שתן או דליפת מים? זה קורה לי הרבה אך אין לי חום וזה קרה פעם לפני הUS האחרון והכל היה תקין בבדיקה מה עלי לעשות אני מאוד מבולבלת?!! האם יש דרכים לדעת או סימנים מסוימים?איך אני יכולה לדעת בלי לגשת למיון כי נמאס לי כבר מהמיון מרוב הביקורים שלי לשם בגלל סיבות דומות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף מי שפיר או שתן?!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לS

    ד''ר גדעון נגר
    10/09/2010

    סביר להניח שאת סובלת מבריחת שתן
    במידה ואכן קימת ירידת מים יתפתחו צירים ואת תלדי בשעה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו