אחרי הפלה תרופתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי הפלה תרופתית
    פילי
    12/10/2010

    שלום ,
    אני בת 35 ואם לילדה ;
    לצערי נאלצתי לסיים הריון שלא התפתח כראוי ( העדר קוטב עוברי ודופק ) כמו גם החלה כנראה הפלה טבעית ( דימום מתחזק ) שרק חזקה את הההערכה שההריון לא מתפתח היטב .

    טופלתי בציטוטק וכבר בבית החולים וכמו גם שבוע לאחר הרופא המטפל אמר לי כי הטיפול הצליח וכי תוצאות האולטרסאונד טובות מאד ( עובי רירית , והעדר עדויות להריון ..) וכמובן איחל בהצלחה לפעם הבאה ;
    1. האם אני נדרשת עכשיו למעקב ביתא לוודא ביתא שלילית ? הרופא לא ביקש דבר ואני כלל שכחתי לשאול ... (הדימום כרגע שבוע אחרי הטיפול הוא מועט ביותר).
    2. מה הצפי לוסת לאחר הפלה מסוג זה ?
    3. האם המחזורים עכשיו צפויים להיות משובשים בתאריכים ? ( הם היו מאד מדויקים עד כה )
    4. כמה מחזורים כדאי לחכות עד לניסיון הבא להרות ?

    רוב תודות
    פילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי הפלה תרופתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי הפלה תרופתית - תגובה

    ד``ר אריה לידור
    13/10/2010

    שלום לך
    רצוי לבצע בדיקת ביטא ולצפות לתוצאה שלילית. הוסת הראון אמור להופיע כ 4-6 שבועות לאחר ההפלה. הוסתות יחזרו להיות כפי שהיו בד"כ. מומלץ תחילת הריון נוסף לפחות 6 חודשים מסיומו של הקודם
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו