מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגבי שירה,מורן ק05/11/2007
למה כתוב ששירה מורה לאיפור בג'יג'י?? אני לומדת שם והמורה לאיפור היא מאיה, ולפניה הייתה סיגל קדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן - יש שתי מורות לאיפור בג'יג'י
שירה שוסטר08/11/2007מיה ואני חולקות את הכיתות מכיוון שיש עומס.
זה שעוד לא נפגשנו זה משהו אחר.
את מוזמנת להכנס למשרדים ולהכיר אותי : )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמורן את לומדת בג'יג'י רק איפור?
נסיכת הצבעים08/11/2007גם אותי לימדה מאיה
נכון שהיא ממש מתוקה
וגם אסנת הסייעת
נורא נהנתי ללמוד אצלן הן באמת מוכשרות
גם אני רק בשיעור האחרון שירה היתה איתנו
אבל אני לא למדתי שם קורס איפור
אלא נתנו לנו שיעורי איפור במסגרת לימודי קוסמטיקה
אז חשבתי אולי זה אחרת ממי שלוקח קורס איפור
?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנסיכת הצבעים
מורן ק08/11/2007נסיכת הצבעים גם אני לומדת שם איפור כי מכניסים את זה בשביל משרד העבודה בלימודי קוסמטיקה. מי המורה שלך לקוסמטיקה??
ושירה, עכשיו שראיתי תמונה שלך אני מזהה אותך:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמורן המורה שלי
נסיכת הצבעים08/11/2007זאת ישראלה והסיעת רוזי מי שלך
ממתי את לומדת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנסיכת הצבעים
מורן ק09/11/2007איזה קטע גם אני לומדת אצל ישראלה... אני מסיימת במרץ הקרוב את בטח מהכיתה החדשה שלה.. תשאלי את ישראלה מי זו מורן קורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה האיי-ליינר הכי מתאים לחורף?דידי04/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה זאת אומרת?
נסיכת הצבעים06/11/2007למה הכוונה איילנר הכי טוב לחורף מבחינת מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה,בהמשך לשאלה למטהסיגל04/11/2007
שאלת על מה אני מדברת,משבוע שעבר אני מבקשת שתשלחי שוב את הכתבה על האיליינר,אבל כנראה שלא יצא לך להיכנס לפורום,אז היום מישהיא שלחה לי אותה,רציתי לשאול אותך באיזה איליינר את ממליצה להשתמש(חברה),ואם אני רוצה לשים צללית כאיליינר , איזה מברשת מתאימה לכך?המון תודה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר או - עכשיו ראיתי
שירה שוסטר08/11/2007אז ככה - אני מאוד אוהבת את האיילינר ג'ל של חברה עפרה - שהוא מגיע בצנצנת זכוכית קטנה - ואני מורחת אותו גם בתוך העין והוא לא זז - פשוט מעולה - גם למאק יש כאלו איילינרים.
אני אוהבת להשתמש במברשת זוויתית קטנה ודקה.
אם את מורחת צללית כאיילינר - רצוי להרטיב אותה טיפונת(בצדדים - כדי לא להרוס אותה) ולשם כך אפשר להשתמש במברשת איילינר רגילה - דקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוף , סוף תודה שירהההההההההה
סיגל08/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמברשת לצללית בתור אילנר
נסיכת הצבעים08/11/2007הכי נוח לפי דעתי עם מברשת איילנר
את מרטיבה אותה מעט במים ומערבבת עם הצללית
ומורחת כמו איילנר
רק תרטיבי כל פעם באותו מקום של הצללית כדי לא להרוס את כל הצללית מהמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה צבעים של איילנר ג'ל יש למאק
נסיכת הצבעים08/11/2007ומה המחיר?
חוץ מעפרה איל צקיאג' ומאק
יש לעןד חברות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה =]דנה04/11/2007
1. עיפרון בצבע שחור מתאים לעיניים חומות??
2. במשך היום אני שמה לב שהעיפרון קצת נוזל ויש מתחת לעין מן כזה טיפה שחור [הצבע של העיפרון] כדי למנוע את זה אחרי ששמים עיפרון [אני שמה עיפרון בתוך העין] צריך לשים צללית שחורה מעל העיפרון?? כדי לקבע כאילו..??
תודה מראש ויום טוב ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?????????????..
דנה04/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, עפרון שחור מתאים
שירה שוסטר04/11/2007לעיניים חומות, ולכל צבע של עין - הוא נותן מראה מודגש ויפה וגם נותן אשליה של עין קטנה יותר.
לגבי שאלתך השניה - צריך לשים צללית אבל לא על העיפרון מכיוון שהאבקה יכולה להכנס לעין וליצור גירוי.
את הצללית יש להניח על קו שורשי הריסים וליצור פעולה המוכרת יותר כמו שמן וחול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אני צריכה לשים
דנה05/11/2007לשים את העיפרון השחור בתוך העין.. [כמו שאני רוצה]..
ומתחת בשורשים של הריסים, מאיפה שהם מתחילים, לשים צללית שחורה?
זה מה שימנע מהעיפרון לנזול??..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן ואת יכולה לשים גם בתוך העין
נסיכת הצבעים06/11/2007אבל צללית אבן מט ולא נצנצים מאיכות טובה בזהירות רק על מעקה העין
עם מברשת קטנה של תיחום
וגם כצו שאמרו לך צללית מתחת עוזר
אבל אולי תנסה איילנר ג'ל הרבה יותר עמיד ולא גולש
ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שירה בחופש?מחכה לתשובהסיגל04/11/2007
כבר משבוע שעבר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ממי - אני לא בחופש....
שירה שוסטר04/11/2007אבל אין לי מושג על אזו שאלה את מדברת - אנא העלי אותה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב פניםלימור02/11/2007
האם לאחר שמורחים חלב פנים צריך לשטוף את הפנים עם סבון רגיל או שמספיק לשים מי פנים?
מתי בעצם צריך למרוח חלב פנים? האם רק לאחר שרוצים להסיר איפור או באופן כללי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה
LIMORAVIV05/11/2007תשובה היקפית ומעולה.
תודה רבה.
איפה ניתן להשיג שמן הידרופילי? האם הוא יכול להחליף את מי הפנים וחלב הפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה ולכל המאפרות...הילה01/11/2007
שלום לכולם,
בעוד שבועיים יש לי צילומים לבוק ורציתי לקבל המלצה על דגשים לאיפור בסגנון גותי ועל איפור בובתי...
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ממישהו...
הילה03/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור גותי
שירה שוסטר04/11/2007
הי הילה - מצרפת קישור לאתר בנושא איפור גותי.
בעקרון מדובר באיפור בו עור הפנים בהיר - והעיניים מודגשות בשחור- תיחום פנימי+חיצוני+עישון כבד.
הסטייל האחרון של נינט לדוגמא היה איפור גותי - צללית שחורה כהה מאוד על כל העפעף- המון מסקרה ואודם אדום חזק.
[a href='http://forthedead.net/flowers/tasha/eyes/' id='link']http://forthedead.net/flowers/tasha/eyes/[/a]
לגבי איפור בובתי:
חשוב להדגיש את תפוחי הלחיים בורוד ביבי,צלליות צבעוניות ושמחות- בעיקר בצבעי הפסטל, והמון מסקרה גם בריסים העליונים וגם בתחתונים.
בנוסף את יכולה להכנס לגוגל ולרשום "איפור גותי" איפור בובתי" ולגלוש בתוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור גותי
שירה שוסטר04/11/2007
הי הילה - מצרפת קישור לאתר בנושא איפור גותי.
בעקרון מדובר באיפור בו עור הפנים בהיר - והעיניים מודגשות בשחור- תיחום פנימי+חיצוני+עישון כבד.
הסטייל האחרון של נינט לדוגמא היה איפור גותי - צללית שחורה כהה מאוד על כל העפעף- המון מסקרה ואודם אדום חזק.
[a href='http://forthedead.net/flowers/tasha/eyes/' id='link']http://forthedead.net/flowers/tasha/eyes/[/a]
לגבי איפור בובתי:
חשוב להדגיש את תפוחי הלחיים בורוד ביבי,צלליות צבעוניות ושמחות- בעיקר בצבעי הפסטל, והמון מסקרה גם בריסים העליונים וגם בתחתונים.
בנוסף את יכולה להכנס לגוגל ולרשום "איפור גותי" איפור בובתי" ולגלוש בתוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
הילה06/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קישוטיםשני31/10/2007
רחלי
איזה קישוטים אפשר לעשות בפדיקור ומניקור ציפורניים וטבעיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
סיגל01/11/2007לדעתי את צריכה לפנות עם השאלה הזאת לפורום של בניית הציפורניים לאילנה,היא תיתן לך תשובה מקצועית!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשום שרחלי פדיקוריסטית
שני01/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון את צודקת,אבל את יכולה גם דרך
סיגל01/11/2007הפורום השני שרשמתי לך,עם רחלי לא טענה לך בהקדם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקישוטים - לגולשת שביקשה לדעת
רחלי אלמקייס02/11/2007לגולשי הפורום, תשובתי בנושא קישוטים מתחלקת למספר סעיפים :
1. אכן אני פדיקורסטית מזה 12 שנה באמתחתי ניסיון רב (למעונינים אפשר לראות באתר עיתון מעריב כתבה שנערכה עלי בתאריך 18.02.07 במדור טיפוח ויופי )
2. בהחלט אפשר לעשות קישוטים מגוונים על ציפורניים טבעיות הן ברגליים והן בידיים, רק צריך לקחת בחשבון שקישוט על ציפורן טבעית יחזיק פחות מעמד מאשר בציפורן מלאכותית מפני שהציפורן הטבעית בעלת מנגנון שומני והשומן שעל הציפורן גורם לקישוט לשרוד פחות זמן.
3. את הקישוטים נחלק כך:
אם הינך פדיקורסטית אז ברגליים לאחר הפדיקור כיום עדיף להשתמש במכשיר שנקרא אייר בראש זהו מכשיר שבעזרתו ניתן ליצור דוגמאות רבות על הציפורן ולו הקטנה ביותר, המכשיר פועל כמו קומפרסור על לחץ אוויר ובעזרת צבע מיוחד ושבלונות יוצאות דוגמאות מיוחדות.
בנוסף(גם לחובבנית) אפשר להשתמש באבנים שרשראות מדבקות או פשוט מאוד בעזרת מכחול ציור מיוחד אפשר לצייר עם לקים כיד הדמיון.
התשובה מתאימה גם לאחר מניקור.
טיפ שאשמח לחלוק עם חברותיי למקצוע הוא " לאסיי" חברת לקים מארצות הברית יש שפע עצום ונרחב של צבעים שאין לאף חברה אחרת, הלקים איכותיים ונשארים זמן רב גם על ציפורן טבעית,
בחורף הקרוב מלבד הצבעים בורדו ואדום עמוק יצטרף אליהם הסגול על גווניו שישלוט הרבה בעונה הקרובה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאייר ברש נורא יקר!!!!
שני04/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקישוטים - לגולשת שביקשה לדעת המשך
רחלי אלמקייס02/11/2007את כל החומרים ועוד שציינתי ( מלבד הלקים של אסיי) ניתן להשיג אצל חברה שנקראת הוליווד, זו חברה גדולה בתחום שיווק מוצרים לציפורניים למקצועיות שבננו אמליץ בחום שירות עד בית הלקוח איכות של חומרים, ומגוון רחב של חומרים נסיון וותק של 20 שנה בתחום - בקיצור שווה לנסות למעונינות ישאירו אימייל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי , הייתי רוצה לקבל פרטים על
סיגל03/11/2007החברה הזאת,המייל שלי:[email protected]
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה הסבר מצוין
נסיכת הצבעים04/11/2007רחלי תודה
וגם אני מעונינת בפרטים על החברה הזאת [email protected]
ותגידי הלקים של אסאי באמת טובים כדאי להדקיע בהן
זה יותר טוב משיק או מהזית
ואיךopl בלקים?
אולי תוכלי גם לצרף דוגמאות לקישוטים אחרי פידקור ומניקור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש להם גם מוצרי פדיקור?
שני04/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיות מתחת לעיניים...lilu31/10/2007
היי, האם למישהי מכן יש פתרון יעיל להעלמת שקיות מתחת לעיניים?
אגב, אני בת-50 (נראית בת-36 ), אבל השקיות האלה פשוט נוראות...
יש פטנט...מלבד ניתוח...?
תודה מראש
lilu* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיות מתחת לעיניים
רחלי אלמקייס02/11/2007כעיקרון ישנם תכשירים שרק מפחיתים את גודל השקית מתחת לעין בצורה מינימלית , צריך לראות על מנת לתת חוות דעת אבל על סמך הבנתי משאלתך השקיות נוראות ולכן אם את רוצה תוצאה מושלמת עדיף לך ניתוח , ניתוח כזה אינו יקר ולא מסובך לקחות רבות שלי ביצעו אותו ומודות לי אם תרצי אשמח להפנות אותך לרופא שקודם כל לפני שהוא פלסטיקאי מעולה וראש איגוד הפלסטיקאים בישראל הוא בן אדם אמיתי וכנה אם את לא צריכה ניתוח הוא יגיד לך ויתן לך חוות דעת מיקצועית ביותר אם תרצי אשמח לתת לך אינפורמציה ואף ללוות אותך לייעוץ השאירי אימייל, שהיה לך בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלליות של חברת מאקLIMORAVIV31/10/2007
ברצוני לברר היכן ניתן להשיג את הצלליות של חברת מאק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחנויות של מאק
שאלה לי31/10/2007יש בעזריאלי,בקניון רמת אביב,קניון רננים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עבור התשובה.
LIMORAVIV31/10/2007איך קוראים לחנות? האם יש גם בעזריאלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה לא שמתי לב שכתוב גם עזריאלי
LIMORAVIV31/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישהו מכיר קוסמטיקאית טובה?לילי30/10/2007
לטיפול פנים?
אזור ר"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוסמטיקאית - הילי
רחלי אלמקייס30/10/2007הילי אם פ"ת זה טוב לך אז יש לי מישהי מעולה ששמה נירית והנייד שלה הוא - 0524503552
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא גם טובה מאוד לעור עם אקנה
שאלה לי30/10/2007ועם צלקות?זאת אומרת ממש טובה כי בינוניות יש לי בשפע..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל ה
רחלי אלמקייס30/10/2007התלמידות שלי אינן בנוניות הן מעולות ויודעות לטפל בכל סוגי העור, אני נמצאת בהשתלמויות בעוד חודש אם תרצי אוכל לקבל אותך בשמחה אבל אני מקבלת באזור הדרום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מקבלת גם במרכז?
שאלה לי30/10/2007ובקשר לתלמידות-אני לא מעוניינת להפקיר את הפני שלי בידי תלמידות שזה הרגע סיימו..אני מחפשת נסיון רב שנים..יש לי נסיון עם קוסמטיקאית שהשאירה לי חור בפנים..את יודעת מה אפשר לעשות עם זה??
תודה בכל אופן!אשמח אם תוכלי לענות לשאלתי למטה שלא התייחסת אליה עדיין..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולשת שמכנה עצמה ה
רחלי אלמקייס02/11/2007ראשית הבחורה שנתתי לך את שמה אינה תלמידה וסיימה אצלי לפני זמן רב אני סומכת עליה, אני מכירה מלא תלמידות אבל לא המלצתי לך עליהן לשאלתך במרכז אני אקבל רק בעוד כערך כחודשיים.
לגבי חור בפנים צריך לראות באופן כללי ככול שהחור שאת מתארת פחות עמוק לקוסמטיקאית אפשרות גדולה יותר לגרום לו לראות פחות, ע"י סידרת טיפולים המורכבת מידע ופילינגים אחרים ממה שעושים בטיפול קונבציונלי, בנוסף תמיד תדעי שהשלמת הטיפול בבית ע"י חומרים מתאימים עוזרת ומשפרת את המראה אין כרגע באפשרותי למנות לך תכשירים לפני שראיתי במה מדובר אשמח לעשות זאת אם תשלחי לי תמונה של הפנים שלך באימייל , כתבי את האימייל שללך ואחזור אליך דרכו, אשמח לענות לך לגבי מה שלא התיחסתי רק כתבי לי את השאלה שנית כי איני יודעת למה כוונתך
מקווה שעזרתי יום טוב רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה תלמידה? כפרה מישהי מנוסה
לילי31/10/2007אין לך מישהי מנוסה? לא תלמידה בשום אופן!!!!!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול באקנה..
נערה.05/11/2007אממ יש לי אקנה.. והלכתי לקוסמטיקאיות והן סתם מכרו לי דברים והבטיחו הבטחות!
הכי טוב זה לללכת לרופא עור.. אני הלכתי וזה עזר.. הרופא עור שהלכתי אליו אמר לי שבקרם שהקוסמטיקאית נתנתה היה משהו שגרום לצלקות --- עדיף ללכת לרופא עור!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה להגיד לי איזה רופא עור הלכ
שאלה לי07/11/2007הלכת?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיי קוסמטיקססיגל29/10/2007
רציתי לדעת עם מישהיא יודעת איפה מוכרים את מוצרי איפור שלהם?תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיי קוסמטיקס
LIMORAVIV29/10/2007
יש להם סניף בדיזנגוף סנטר (מחוץ לסנטר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
סיגל29/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיי קוסמטיקס
LIMORAVIV30/10/2007אגב האיפור שלהם ממש לא מלהיב, הצלליות בסטים שלמים ממש לא מרהיבים חלקם כמו חול והצבעים ממש כהים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימור
סיגל31/10/2007האם ניסית עוד איפור שלהם חוץ מצלליות,יש אליהם כל הזמן פירסומים בלאשה, והבנתי שגם המחירים שלהם מאוד זולים, אבל עם הם לא שווים אז חבל על המאמץ!!!!!!!!! תודה בכל זאת על האינפורמציה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסיגל
LIMORAVIV31/10/2007לא ניסיתי איפור שלהם למעט צלליות אבל חוץ מאיפור יש להם למכירה מוצרים נחמדים כמו סרטים לקישוט, תיקי איפור, תיקים , ארנקי איפור ועוד...............
אכן המחירים שלהם נמוכים למעט התיקים של האיפור שעלותו של תיק איפור קטן (מאוד מאוד) עולה 50 ש"ח.
אבל בכללי זו חנות נחמדה רק שהצלליות בסטים שלמים מגעילים, צלליות אבקה הם סבירות ויש להם צבעים יפים.
צלליות בעיפרון לא מחזיקות מעמד בפנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תודה עזרת לי מאוד
סיגל31/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי סיגל
LIMORAVIV31/10/2007האם את משתמשת במוצרים של קרלייך
אם תרצי ליצור עימי קשר טלפוני 0506996053* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל - מוצרי קרליין
LIMORAVIV31/10/2007
אם את משתמשת באיפור של חברת קרליין אני מכירה מקום שמוכרים את המוצרים שלהם במחירים ממש זולים.
למשל סט צלליות שעולה 120 ש"ח עולה במקום שאני מכירה 20-30 ש"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיי קוסמטיקס
LIMORAVIV31/10/2007את מוזמנת לנסות את הצלליות שלהם יכול להיות שאני טועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנויות מיי קוסמטיקס
שוקי02/11/2007היי סיגל
את מוצרי מיי קוסמטיקס ניתן למצוא כעת בשישה מוקדים שונים
1) דיזינגוף סנטר - חנות חיצונית ליד שער 2 (דיזינגוף 52) 03-5259900
2) הקריון - צומת הקריות (במתחם החדש).
3) מגדל העמק.
4) פינת חן - רחוב אילת 52, חולון 03-5047877
5) סניף ראלף קאטה ברמת גן.
6) סניף ראלף קאטה בפתח תקוה.
כאשר בקרוב יפתח גם סניף חדש באשקלון.
מלבד זאת, לגבי התגובות על הצלליות:
ישנם יותר מ 40 גוונים שונים לצלליות עצמם, ביניהם המון גוונים בהירים,
מלבד זאת ישנן שתי סדרות, הסדרה השחורה והסדרה הכסופה.
כאשר הסדרה הכסופה היא היוקרתית יותר ובה הצלליות מכילות הרבה יותר פיגמנטים של צבע.
שוקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסים מלאכותייםLIMORAVIV29/10/2007
שלום רב,
ברצוני לדעת היכן מוכרים ריסים מלאכותיים? ואיפה לומדים להדביק אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריסים מלאכותיים...
הילה29/10/2007ריסים מלאכותיים איכותיים ניתן לקנות מכל חברה שמוכרת איפור מקצועי. לגבי ההדבקה, כאשר לומדים איפור אז ישנם שיעורים על הדבקת ריסים, אני לומדת באיל מקיאג' ולפי מ שאני יודעת ניתן לשלם רק על שיעור הדבקת ריסים ואז תוכלי ללמוד. אם לא ישנם עוד מכונים שבהם ניתן ללמוד להדביק, תחפשי באינטרנט או במגזיני יופי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אחלה תשובה
LIMORAVIV29/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע עור צהוביסמין28/10/2007
היי..
יש לי גוון צהבהב בעור הפנים דבר שאני לא אוהבת בכלל!!
איזה מייק אפ או קונסילר אני צריכה לשים כדיי לטשטש את הגוון הצהצהב?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רות
שירה שוסטר29/10/2007אני אתן לך שתי תשובות:
לפי "הספר" הצבע שיתקן עור פנים בעל גוון צהבהב הוא קונסילר סגלגל - צריך לבצע מריחה עדינה ודקה ביותר ולאחר מכן למרוח מייק אפ.
ת'כלס בשטח צריך לראות את גוון העור שלך ולהתאים לך מייק אפ וקונסילר במקום. את יכולה לעשות זאת בחנות איפור מקצועית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם עינייםיפית27/10/2007
שלום,
רציתי לשאול, האם זה נכון שצריך למרוח את קרם העיניים על העצם שנמצאת מתחת לעין ( שהיא קצת מרוחקת מהעין במס' ס"מ) ?
בתודה מראש!
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
סיגל27/10/2007תקראי את בתשובה שהיארשמה לי ,היא מאוד מפורטת לדעתי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפית , סליחה מיהרתי כשרשמתי
סיגל27/10/2007תסתכלי בתשובה שרחלי רשמה לי , מאוד מפורטת לדעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)