מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי, שאלה לגבי איפור :]הילה09/01/2008
שלום, אני בת 14, יש לי ריסים די ארוכים אבל הייתי רוצה שהם יהיו אפילו עוד יותר ארוכים.
אני רוצה לשים מסקרה אבל אומרים לי שאני צריכה לנצל את הריסים שלי כי הם גם ככה ארוכים ואם אני ישים מסקרה אז זה יהרוס אותם וחבל כי הם באמת יפים.
האם מסקרה באמת הורסת את הריסים ?
תודה 3>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקרה וריסים
רינת פלג16/01/2008כמו כל מוצר איפור, גם את המסקרה צריך להסיר כמו שצריך לפני השינה. השימוש במסקרה לא הורס את הריסים אבל יש להימנע משפשוף הריסים באופן אגרסיבי...
לריסים יש נשירה טבעית שתקרה עם או בלי מסקרה, ולכן המסקרה היא לא מה שיהרוס את הריסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפוחלימור09/01/2008
1)רציתי לדעת האם יש הבדל ואם כן מהו בין דרמתרפיסטית לקוסמטיקאית?.
2) האם את מכירה את חברת פיוצ'ר של אניטה בר לב ומה דעתך על חברה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
רחלי אלמקייס10/01/2008אני מכירה את חברת פיוצ'ר יש להם כמו לכל חברה מספר מוצרים טובים.
דרמתרפיסטית היא מישהי שמטפלת בעור דרמה זה עור טרפיסטית זה מטפלת לסיכום זה מילה נרדפת לקוסמטיקאית.
יש דרמה טרפיסטית שהיא מישהיא שמטפלת באמצעות שירים סיפורים וכו' כמו מיכאלה ברקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאושר08/01/2008
אני יודעת שאין פה מקום לפרסום אבל כמה בערך עולה קורס איפור בחברה כמו גיגי?
היכןניתן לקנות מזוודת איפור לא יקרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאושר
רחלי אלמקייס08/01/2008קורסי האיפור מתחלקים לקורסים אישיים ולקורסים מקצועים השאלה לאיזה קורס הינך מתכוונת בכל אופן איני מתמתאת בעלויות אמליץ לך לבדוק באתרי הבית של :
1. ירין שחף.
2. המכללה לקוסמטיקה רפואית (בקשי לדבר עם דרור נתן מנהל מגמת איפור , ואחרי תפעול המכללה.
3. גיגי אקדמי
בהצלחה, בכל בעיה והתלבטות אשמח לעזור.
בקשר למזוודת איפור - אותה בונים במהלך השנים, בהתחלה קונים מוצרי איפור בסיס ועליהם כל פעם מוסיפים צללית, סומק או כל מוצר אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה ליעוץ דחוףשני06/01/2008
אני בת 21 ואימא ל-2 שיהיו בריאים.....
מאז שילדתי את הבכור ועד עכשיו הפסקתי להשקיע בעצמי הפנים שלי היתמלאו פצעים ומלא כתמים כי אני כול הזזזזזזמן משחקת בפצעים אין לי זמן וגם לא כסף ללכת לקוסמטיקאית .
מה את יכולה להמליץ לי שאני יוכל לטפל בפנים שלי בבית ולראות תוצאות טובות...?
אשמח עם תעזרי לי........שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
רחלי אלמקייס10/01/2008שני ראשית הפסיקי לשחק בפצעים זה מביא כתמים שקשה להסיר.
ארשום לך כמה מתכונים שתוכלי לעשות בבית אבל זה לא פיתרון לטווח הרחוק, התחילי בשיגרת טיפוח יומיומית וכל פעם הוסיפי תכשיר נוסף תחילה רכשי מקוסמטיקאית לחות סבון וקרם הבהרה השאירי לי אימייל ואנסה לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופס זה היה אלייך..
יסמין13/01/2008תגידי אחרי שתי לידות הגוף חוזר למה שהוא היה קודם??או שהוא משתנה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייי דחוףףףףףףףףףףףףףףמישהייי06/01/2008
אני בת 14...
רציתי לשאול איזה מייקאפ אתם ממליצים לי<???
יש לי עור יבש -רגיל ופצעי בגרות במצח...
חשבתי על פרפרטי ריל של קליניק[משהו כזה] מה אתם אומרים???
ו...על קונסילר קרם של פופה
אשמח לתגובות
ופליזזז על תשאלו אותי למה אני צריכה מייקאפ בגילי...פשוט תענו לי כי י זה דחוףףף!!!!
לובב יו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למישהי
רחלי אלמקייס08/01/2008פשוט מאוד אמליץ לך חד משמעית לרכוש מקוסמטיקאית מייק אפ של טלי פלד, המייק אפ שלה מתאים לעור כשלך בגלל שהוא על בסיס אלוורה, אם את מעונינת רישמי לי אימייל ואומר לך מקומות שבהם תוכלי לרכוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבבה הינה האיימל ותודהה
מישהייי11/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהיי
רחלי אלמקייס11/01/2008כתבתי לך לאימייל שהשארת יום נפלא רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפששששששש בת 21 וכבר אמא???יפה..
יסמין13/01/2008תגידי אחרי שתי לידות הגוף חוזר למה שהוא היה קודם??או שהוא משתנה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבוע , לייזר במפשעות ובבית השויקי שבתאי06/01/2008
יש לי שאלות בשני הנוושאים:
איפור קבוע : כמה זמן מחזיק מעמד איפור קבוע איילנר וכמה זמן תוחם שפתיים , כמה עולה לעשות בעיניים וכמה בשפתיים ומי מומלצת באזור חדרה?
עשיתי טיפולי לייזק בבית השחי ובמפשעות בבית חולים אלישע ואני לא לגמרי מרוצה מהתוצאות. ישנו אמנם שיפור ודילול ניכר אבל עדיין אני לא במצב שמאפשר לי ללכת עם שרוול קצר או לים מבלי להוריד שערות? האם המשך טיפול יעלים את השערות לגמרי או שהמצב אליו הגעתי הוא השיעור המינימלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקי שבתאי
רחלי אלמקייס11/01/2008איפור קבוע לא משנה היכן מחזיק עד שלוש שנים בשפתיים מחזיק לפעמים מעט פחות, באיזור חדרה יש מישהי שמגיעים אליה מכול הארץ למזלך היא גרה קרוב, שמה אורלי היא גרה באור עקיבא אשמח לתת לך פרטים אם תשאירי לי אימייל.
כשעושים טיפולי לייזר עליך לדעת שאין העלמת 100% שיער רק עד 80%, אם נשאר לך 80% את יכולה ללכת מבלי להוריד שיער כי עם הטיפולים השיער הופך לפלומתי כלומר לשיער עדין דק ובהיר,אם אינך מרוצה מהתוצאות אז קחי עוד מספר טיפולים בודדים בפרופורציה מומלצים מאוד.
מקווה שעזרתי בהצלחה רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מכתמים בעוריעל05/01/2008
היי, אני ממש סובלת מכתמים על עור הפנים (כתמי שמש ומאקנה שנרפאו). כיצד אפשר לפל בהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל, יקירה
רחלי אלמקייס05/01/2008תשובות רבות ומאמרים רבים כתבתי בפורום על הנושא, חפשי בין התשובות, אבל בנוסף אני אענה לך אישית.
יעלי ראשית שבאים לטפל בפיגמנטציה יש לשאול מה גילו של הכתם ? כמה זמן הוא על העור? האם אני עושה מעט פעולות על מנת שהכתם לא יחמיר כמו: פילנג שבועי וחסם שמש בכל יציאה מהבית.
אשמח לדעת מה גילך? איך טיפלת באקנה? מה מצב העור כיום?
באופן כללי לטפל בפיגמנטציה אפשרי בהחלט אבל עליך לדעת שלא תהיה שלגיה בפגמנטציה יכולה להתבהר בין 50% ל70% אם הכתם חדש, אם הכתמים "מבוגרים" יהיה קשה יותר להסירם ולהבהירם עד 40% , אז כידצ מטפלים באופן כללי יש צורך בסדרת הבהרה שתעשה ע"י הקוסמטיקאית, בערך בין 4 ל 8 טיפולים במקביל הכי חשוב זה לטפל בבית ולהמשיך את הפעולה שהקוסמטיקאית התחילה הטיפול בבית יכלול פילינג , סרום הבהרה, קרם הבהרה, חסם שמש ומסכה, ישנם מספר חברות שהחומרים שלהם מבאים תוצאות מעולות אשמח לדבר איתך אנא השאירי לי אימייל.
בהצלחה מקווה שעזרתי ולו במעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמניסיון
יעל06/01/2008היי יעל, אני יכולה לספר לך מניסיון שסבלתי מכצמי אקנה על הפנים. הייתי אצל קוסמטיקאית שלא עשתה לי טוב בכלל! נאלצתי לפנות לרופא עור שלבסוף המליץ לי לעבור טיפול בפרופורציה טכניקה ממש טובה. והם ממש עזרו לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן מומלץ
טליה07/01/2008גם אני עברתי שם טיפול בטכניקה שלהם (הייתי חייבת לעשות זאת לפני החתונה) וממש יצא טוב. הכתמים על הפנים נרפאו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל ולגולשת שכתבה בענין
רחלי אלמקייס08/01/2008יעל חמודה ראשית אין להכליל את כל הקוסמטיקאיות, טיפול בכתמים מצריך נסיון רב וידע וגם אז ואמרתי זאת מספר פעמים אין הבהרה מוחלטת של הכתם אין אפשרות להפוך לפני שלגיה,כל עור עם כתמים מגיב אחרת ובנוסף תלוי כמה זמן קיים הכתם ( בקרוב אכתוב לאתר מאמר בנושא).
בקשר למכשירים ש מטפלים בפיגמנטציה שם הסיכון רב יותר יכול להיות שבעיקבות טיפול הכתם יוחרף ב2 -3 דרגות.
לידע כללי כל נושא פיגמנטציה נשפט לגופו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עצה מרחלי.נירית05/01/2008
כתבתי לך את המייל לעזרתך -
הזו וענית שאשאיר לך יעל.
היי רחלי,
אני בת 26, יש לי עור מעורב (באף יש לי מעט נקבוביות) ויתר העור רגיל-יבש.
העור נראה יחסית יפה, ואני מקבלת עליו מחמאות. קוסמטיקאיות שראו את עורי אמרו לי שעלי לשמור עליו עם הרבה לחויות וסרומים, מאחר שהוא עדין, על מנת לשמור על המצב הקיים.
ניסיתי לאחרונה את הסרום של יונקה (דרמול2) וקרם לחות אלסטין. העור אכן נראה מצוין.
הבעיה שהסרום יחסית יקר לכמות המועטה שבו, ואני אוהבת להשתמש בסרום בוקר וערב, כך שהוא נגמר לי מהר מאוד. האם תמיד מומלץ להשתמש בסרום ולחות מאותה הסדרה ? על אלו עוד שילובים של קרם לחות וסרום את ממליצה ? כדאי לשלב את קרם האלסטין עם סרום אחר או רק עם סרום של יונקה ? בנוסף אני אשמח אם תמליצי לי על מסכה טובה (יש לי 105 של יונקה), ועל תכשיר טוב לפצעון סורר שמופיע לעתים רחוקות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל, יקירה
רחלי אלמקייס05/01/2008ראשית נכון שכדי לשמור על תכונות מסוימות בעור כמו מיום, לחות, גמישות יש לתחזק את העור בסרום ולחות.
רצוי להשתמש בלחות וסרום מאותה סידרה על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות יותר.
במיוחד ביונקה, יונקה מבבסת את חומריה על מיצוי של עלים גיבעולים ושמנים אתרים הכל טבעי ולכן אין יכולת לשלב קרם יונקה עם סרום מחברה אחרת יכולה להיות ראקציה (תגובה כימית בין חומרים).
את יכולה לנסות מוצרים טובים גם של הולילנד, פיוריטי אבל אם השתמש באיכות של יונקה יהיה קשה לעבור לחברה אחרת, לגבי המסכה היא מומלצת מאוד אני מקווה שאת משתמשת בתכשירים באופן הנכון בהמשך הסביר לך כידצ להשתמש, המליץ לך להוסיף מסכת לחות הידרטנט 60 בשתי המסכות הללו תוכלי לשלב הרבה אופציות, תכשיר טוב לפצע שסורר פה ושם אפשר א - נוקס + רטינול של הולילנד, אשמח לשוחח עימך פתחי את הדואר שלך.
השימוש ביונקה כמו בכל קרם וסרום חייב להיות כמובן על עור נקי,
אני מקווה שהשתמש כך עד היום במוצרים: סרום יונקה כלומר הדרמול נמרח מעל קרם הלחות ולא כמו בכל חברה אחרת לפני הלחות, את המסכה אין להניח לבד על עור הפנים אלא לשלב אותה עם קרם של יונקה חובה!!!!!!!!!!! במקרה שלך עם הקרם שיש לך אלסטין אופן העירבוב שני שליש מסכה ושליש קרם התערובת שתקבלי זו המסכה שאת צריכה למרוח.
בהצלחה אשמח לתגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
יעל08/01/2008תודה רבה על עזרתך והמקצועיות שלך.
אני אקנה את המסכה הנוספת שהמלצת.
תודה גם על ההמלצה להשתמש נכון במסכה, עד היום מרחתי אותה ישירות על הפנים.
החלטתי להמשיך להשתמש ביונקה לפי עצתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער מהמפשעה בלייזרתמר03/01/2008
לפני כמה זמן חברה שלי עברה הסרת שיער בלייזר בפרופורציה מאיזור המפשעה. רציתי לדעת מה עדיף- שעווה או הורדה בלייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר למפשעה
אנונימית04/01/2008אני עשיתי הורדת שיער לבית שחי ומפשעה בפרופורציה, וממש יצא לי חלק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר- חלקה לנצח!
יעל05/01/2008מניסיון, ולאחר ניסיונות של כל דבר אפרי הייתי אומרת לך- לייזר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמר
רחלי אלמקייס05/01/2008תלוי איפה שעווה ואיפה לייזר?
לייזר מומלץ יותר לכל חלקי הגוף מלבד עור הפנים, הליזר נותן תוצאות מושלמות הוא מעלים את השיער ב85%.
במפשעות זהו מקום שהתוצאה בו היא מושלמת כדאי מאוד, שימי לב אנו מדברים על לייזר ולא על מכשירי האינפרא אדום.
אם ברצונך לקבל אינפורמציה על מקומות מומלצים שלהם יש מגוון רחב של מכשירים ואיכות טיפול מעולה אשאירי לי אימייל ונדבר, בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבועג'ולי02/01/2008
האם איפור קבוע להדגשת עיננים כמו אילייניר גורם לנשירת ריסים? האם יש נישהי טובה באזור חיפה שאת יכולה להמליץ לי ואם תוכלי לשלוח לי פרטים שלה למיל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?????
ג'ולי04/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולי
רחלי אלמקייס05/01/2008איפור קבוע בעינים איליינר אינו גורם לנשירת ריסים, איני מכירה מישהי באזור חיפה אבל מכירה מישהי בצפון בישוב שנקרא או עקיבא היא מבחינתי אלופה אחת ויחידה אם את רוצה פרטים השאירי לי אימיל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי בקשר לאיפור קבוע
גולין08/01/2008רחלי לא החזרת לי פרטים לגבי איפור קבוע באזור אמרת עקיבה וגם בתל אביב אם יש מישהיא טובה מבקשת שתשלחילי טלפון ופרטים במיל :
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגולי יקירה
רחלי אלמקייס08/01/2008גולי רשמתי לך מייל , אשמח לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים -דחוףג'ולי02/01/2008
שלום אני בת 29 יש לי עור מעורבבאזור ה- T ורגיל בשאר האזורים,לפני חודש עשיתי טיפול ניקוי אצל קוסמטיקאית לפני כחודש כי סבלתי מנקודות שחורות באזור האף ומאז הופיע בלחיים פצעים קטנים , ניסיתי הרבה סבונים ופילינגים ומסכות וזה לא נעלם. חשוב לציין שאף פעם לא סבלתי מפצעים והיה לי עור חלק . זאת פעם ראשונה שאני עושה טיפול אצל קוסמטיקאית אני לא יודעת מה קרה ולמה עור נהיה מחוספס עם פצעים ( לא מוגלתיים ) .
מה לעשות? האם יש משחה או קרם בבית מרקחת או אצל קוסמטקאית שיכול לעזור לי?
מודה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי בבקשה
ג'ולי04/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולי
רחלי אלמקייס05/01/2008הקשר לטיפול הקוסמטי שעברת יכול להיות אם כן באופן מיזערי מאוד.
קיימת האפשרות לרגישות של אחד התכשירים או מזון, בכל מקרה צריך לראות על מנת לתת פיתרון,
בכל מקרה בנתיים מרחי קרם פרופולן זהוא קרם אנטיספטי המיוצר מדונג של דבורים, הקרם הוא כמו מסכה מרחי אותו על האזורים בשכבה דקה למספר שעות או למשך הלילה, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות בלבד.
אשמח אם תשאירי לי אימייל שלך שנוכל לתקשר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמיל שלי
גולין05/01/2008תודה על התשובה אבל איפה אני משיגה את הקרם בחיפה?
אשמח את תצרי קשר במיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולי
רחלי אלמקייס08/01/2008רשמתי לך תשובה באימייל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוסמטיקאית מתחילהמורן02/01/2008
היי רחלי
אני קוסמטיקאית מתחילה, ויצא לי לעשות כמה טיפולי פנים.
בכמה מבינהם, בעיקר בפנים עם אקנה, אחרי הטיפול יצאו ללקוחות פסטולות עדינות. מדוע זה קורה? איך אני מסבירה ללקוחה ומזהירה אותה לפני?
האם זה יכול להיות בגלל הלחיצות שלי?
בטיפול אני משתמשת בפילינג אלפא הידרוקסי שלפניו אני מורחת פילינג משחתי על בסיס חומצה לקטית (אך לא משפשפת).
לאחר הוצאת הקומדונים אני מורחת מסיכה של הולילנד, אנוקס המיוחד לעור בעייתי. שאני אישית מאד אוהבת.
מקווה לקבל תשובה במהרה,
מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורן
רחלי אלמקייס10/01/2008מורן כתבתי לך שתשאירי לי אימייל , אענה לך אבל אשמח לדבר איתך.
ראשית הרשי לי לאחל לך בהצלחה בדרכך החדשה וברוכה הבאה לעולם הקוסמטיקה,שירבו אצלך טיפולי הפנים.
מצב אקנה מצריך תשומת לב יתרה בטיפול, בתחילה נגדיר פוסטולה מהי?
נגע מוגבה מעל העור עם תוכן מוגלתי או דמי - זוכרת?
אם ללקוחותיך יצא פוסטולה אחת או שתיים ( בעצם לא משנה כמה) זה לא בגללך זה תהליך איחוי וריפוי של העור בגלל החומרים הפעילים הפצע שהיה עמוק בריקמה יצא החוצה.
אין קשר ללחיצות שלך אתן לך טיפים אשמח אם תשתמשי בהם:
1. ניקוי עמוק מצריך הכנה כלומר חימום וריכוך טוב ככל שהריכוך טוב יהיה לך יותר קל לנקז ולא תצרכי ללחוץ יותר מידי.
2. לחצי על כל קומודון או חלב רק עד שלוש פעמים.
3. עבדי אזור אזור .
4.מתחי את העור היטב בזמן שאת מנקזת.
5.אפשר לעבוד במקום בשיטת הלחיצות בשיטת נדנוד הנקבובית וכך להוציא את החלב.
6. אין לגעת בפוסולות נודולות וכו אם נגעת תישאר במקום צלקת.
7. עור כהה שזקוק לניקוי לחצי מעט ובעדינות יכול להיות שמהלחיצות שישארו כתמים.
התהליך שתארת שאת עושה והחומרים שאת משתמשת הם מעולים.
אשמח לשוחח עימך מחוץ לפורום רישמי לי אימייל דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה,אוקיי..
עדן..21/01/2008אה,אוקיי..
תודה[:
ממ..יש עיפרון שחור מסויים טוב שאפשר להשים אותו?תמליצי לי על כמה,ואיפה קונים[:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי?...
מורן04/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה למה לא עונים לי???????
מורן09/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמורן
רחלי אלמקייס11/01/2008מורן עניתי לך ואשמח לתגובה ואף לשוחח עימך ישירות השאירי אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי, את מקסימה
מורן15/01/2008היי רחלי,
שמחתי לקרוא את תגובתך המפורטת.
אני שמחה לשמוע שהחומרים בהם אני משתמשת הם מעולים.
ביקשת שארשום לך את האימייל דחוף אז-
גם אני אשמח לדבר איתך ולהתייעץ יחד.
אני מחכה למייל,
שיהיה יום מקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשני 2 המתוקה
שני19/01/2008הלידה הראשונה שלי היתה ניתוח קיסרי. והשניה טבעי.
כול גוף זה משהו אחר תלוי במבנה הגוף ואיך שאת שומרת על עצמך בהריון, תזונה טובה זה חשוב והכי הכי חשוב לא להיות עצלניות בנות
הריון זה לא מחלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרחל02/01/2008
האם בבתי הספר איל מקיאג' וירין שחף לומדים גם טיפוח, כגון טיפולי קוסמטיקה וכדומה, או שהם מלמדים רק איפור.
אפשר לקבל המלצה לבית ספר טוב לטיפוח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל
רחלי אלמקייס05/01/2008רחל הנה לך תשובה בתי הספר שרשם בשאלתך מלמדים רק איפור טיפוח ויופי וכידצ להיות קוסמטיקאית אפשר ללמוד בהרבה בתי ספר אבל הכי טוב ללמוד מהטוב ביותר
מספר פעמים נישאלתי לגבי בית ספר ללימוד קוסמטיקה והיכן למדתי?
אני ממליצה בחום רב על סמך נסיוני והכרותי על בית הספר "המכללה לקוסמטיקה רפואית" ברמת גן,
ולמה?
עשרת הדיברות למה כדאי לך ללמוד במכללה לקובמטיקה רפואית:
1. בראש ובראשונה רמת הלימודים גבוהה מאוד, צוות מורים המקצועי ביותר.
2. אין זה רק בית ספר זה ממש בית תמיד יש אוזן קשבת בכל נושא.
3. זהו כרטיס ביקור הכי טוב עבורך כל מקום שתספרי שלמדת במכללה לקוסמטיקה יקבלו אותך בזרועות פתוחות.
4. בית הספר מקיים מדי חודש בין 6 - 10 הרצאות הקשורות בנושא היופי והטיפוח והכניסה ללא תשלום, להבדיל מבתי ספר אחרים ששמה גובים תשלום.
5.בית הספר בפיקוח משרד ההעבודה.
6. הצוות מלווה אותך לאורך כל הדרך גם אחרי סיום הקורס.
7. המכללה נמצאת במרכז הארץ ויש גישה להגיע מכל קצוות הארץ, הרכבת מגיעה עד לפתח המכללה.
8. במכללה תלמדי להכיר את כל חברות הקוסמטיקה, ולא מותגים של בית הספר.
9. המכללה מקושרת עם המון גופים העוסקים בתחום היופי ולכן יכולה לעזור במציאת עבודה.
10. בנוסף (אם לא הספיק לכם עד עכשיו) במכללה ישנם קורסים המשיקים לתחום היופי כמו איפור, שעווה אפלציה , פדיקור מניקור.
לסיכום אם בחרתם ללמוד עליכם ללמוד מהמקצועים ביותר.
תנסי, ואם החלטת להרים להם טלפון בקשי לדבר עם מנהל התפעול של המכללה דרור נתן (איתו בלבד) אימרי לו שאני שלחתי אותך דרך הפורום והוא יעזור לך בשמחה, אם את צריכה עוד אינפורמציה השאירי לי אימייל שלך
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות לפניםאילנה31/12/2007
שלום רב
אני בגיל הארבעים המאוחרות לחיי, ולא מהמשקיעניות בקרמים וטיפוח, עור הפנים שלי דיי רגיל
אפשר להגיד טוב, יש לי קימטוטים סביב העיניים, רציתי להתחיל להשתמש עם קרם לחות באופן קבוע, את יכולה לייעץ לי באיזה תכשירים להשתמש ושל איזה חברה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילנה וקרם לחות
רחלי אלמקייס05/01/2008אילנה אמליץ לך באופן יבש מה שנקרא על סמך תיאורך כי לא ראיתי את עורך.
לגבי הקימטוטים בעיניים רצוי למרוח בוקר וערב את האזור בקרם עיניים טוב על מנת לשמור על האזור הזה שהוא איזור עדין הנוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה ביחס לשאר הפנים.
נסי קרם עיניים נוטרי של יונקה, קרם עיניים של הולילנד וכו'.
לגבי לחות לפנים נסי את הקרמים של הולילנד, פיורטי, NMF , פבוניה.
אשמח לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכיבים של קליניקרחל31/12/2007
שלום,
קניתי את הסופרדפנס עם מקדם הגנה 25 של קליניק לעור שמן ומעורב,
ראיתי שרשום שזה מכיל קפאין ועוד 2 שמות שאנני זוכרת כרגע (טטסרזין יכול להיות?)
רציתי לשאול האם יש בעיה עם כך שיש קפאין בקרם הפנים? למה זה נדרש?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרחל
רחלי אלמקייס05/01/2008איני מכירה את הקרם, עליך לדעת שרצוי לרכוש קרם ללא מקדם הגנה ואת מקדם ההגנה לרכוש בניפרד, כשהקרם ומקדם ההגנה מגיעים בנפרד הם שומרים טוב יותר על האיכות שלהם.
בגדול רשמתי פעם על ההבדל בין תכשירי מדף של הפראמים לבין תכשירים שנרכשים ומסופקים ע,י קוסמטיקאית, ההבדל הוא גדול:
תכשיר שיוצר לקוסמטיקאית אחוז החומר הפעיל בו גבוה יחסית לאחוז החומר המצוי בתכשיר שיש בפארמים ולמה?
לקוסמטיקאית בהשוואה לדיילח יופי יש יותר יכולת ואפשרויות לזהות סוגי עור ולהתאים תכשיר ספציפי ולכן המגוון אצלה יותר רחב ומדוייק, לכן סוג עור יש מספר רב של קרמים ולא כמו בפארמים שיש קרם לעור יבש שמן וכו', בקיצור אשמח תלכי לקוסמטיקאית שתתאים לך קרם ותכשירי טיפוח מקצועיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי אם תוכלי לפרט בבקשה יותר למה..
נסיכת הצבעים10/01/2008עדיף לקנות קרם לחות וקרם הגנה בנפרד
מה זאת אומרת שומר יותר על האיכות שלו ?
אז למה שמים בכלל הגנה בקרם לחות אם זהלא טוב?
ואם זה לא כבד מידי על הפנים כמה שכבות בעיקר בעור שמן?
ואם תוכלי להמליץ על קרם הגנה טוב לעור שמן
?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנסיכת הצבעים
רחלי אלמקייס11/01/2008ראשית אשמח לדעת את שמך, לשאלותייך:
1. ישנם מצבים שמטופל יכול להשתמש בקרם יום גם בערב ואם יש בו מקדם הגנה אי אפשר למרוח אותו בלילה, ישנם עורות שצריכים מקדם הגנה לא שומני וברוב התכשירים שיש מקדם הגנה הם שומנים.
2. לא אמרתי שזה לא טוב אלא שעדיף בניפרד ראי בתשובה למעלה.
3. לא זה לא כבד מידי מספר שכבות מפני שמורחים מעט מכל תכשיר ובעור שמן לא מורחים לחות שומנית אלא לחות מימית לאיזון.
מומלץ קרם הגנה של הולילנד סנברלה איכותי ולא יקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)