מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החברה..אלה30/12/2007
החברה ג'ייד טובה? ,
איכותית ? או זולה מדי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ייד
סיגל01/01/2008לי יש את הצלליות שלהם והם ממש, ממש טובות ואיכותיות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלה
רחלי אלמקייס05/01/2008ג'ייד חברה טובה אבל מוצריה אינם מוצרים שנמכרים ע"י קוסמטיקאיות כתבתי המון מה ההבדל בין מוצרים מקוסמטיקאיות למוצרים הנמכרים בפארמים קראי בין התשובות הקודמות בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיערשאלה30/12/2007
כיצד עובדת שיטה של הסרת השיער בלייזר? מה הלייזר עושה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי זה יעזור
שאלה31/12/2007כנסי ללינק הבאה- יש סדרה של כתבות- אולי יעזור...
http://www.proportzia.co.il/?CategoryID=262* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילינג לפניםדינה30/12/2007
היי,
באיזה תכשיר לפנים הכי טוב להשתמש האם בסבון מוצק לפנים ושל איזו חברה? האם יש סבון פילינג מוצק לפנים והאם הוא יעיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבון לפנים דינה
רחלי אלמקייס05/01/2008דינה רוב הסבונים הקוסמטים אינם מוצקים אלא במרקם נוזלי, בקוסמטיקה המקצועית אין סבון עם פילינג אלא כל תכשיר בא בניפרד לגבי הסבון רצוי להשתמש בסבון שאינו מייבש את העור ומסיר את האיפור כמו הסבון של חברת פיוריטי או פבוניה או סומה הרבה.
לגבי הפילינג אשמח לענות לך אם תרשמי בת כמה את.
ובערך מהו סוג עורך?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורסאושר26/12/2007
אני יודעת שאין פה מקום לפרסום אבל כמה בערך עולה קורס איפור בחברה בת את עובדת?
הכין ניתן לקנות מזוודת איפור לא יקרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאושר
רחלי אלמקייס28/12/2007לאושר כנסי לאתר הבית של ירין שחף רישמי את פרטייך ויחזרו אלייך מומלץ בחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ של i.dלימור26/12/2007
לי יש מחלת עור דרייר וכל פעם עד עכשיו שהייתי משתמשת במייק אפ הרגשתי שהוא מייבש ומגביר את הקשקשת, עכשיו קניתי את המייק אפ של חברת i.d שאומרים שהוא מינרלי ואני מערבבת אותו עם קרם פנים ושמה אותו בטפיחות או רק את האבקה בתפיחות על העור אומנם הוא לא מכסה מאה אחוז אבל העור נראה יותר טבעי ואני מרגישה שזה פחות מזיק.
לא מצאתי את הכתבה על האיפור המינרלי שאמרתם שיש, מעניין אותי לדעת אם אתן מכירות את החברה הזאת ומה דעתכן עליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל - מייק אפ של ID
רחלי אלמקייס30/12/2007סיגל הם חברה מעולה בעלת מוצרי איפור איכותיים, את יכולה למצוא עליהם פרטים באתר שנקרא "דרמלוגיקה", בנוסף את יכולה להשתמש במוצרי איפור של טלי פלד יש לה מייק אפ על בסיס אלוורה הנותן כיסוי מושלם ומתאים למחלות עור ולעור מיובש, בהצלחה ורפואה שלמה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב מפשעה בשעווהדנה26/12/2007
שלום מחפשת מישהי תותחית בשעווה בעיצוב שיער המפשעה אשמח לשמות ופרטים באזור המרכז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה לדנה
רחלי אלמקייס30/12/2007דנה היכן את גרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה עיצוב מפשעה
דנה03/01/2008רחלי שלום!
תןדה שחזרת אליי כתבתי לך שאני מעוניינת במישהי מאזור המרכז לא חשוב מהיכן כל מקום יתקבל בברכה את ארוטיק ארט ואת רות אור אני כבר מכירה אשמח להמלצות נוספות של מישהי באמת מומחית לעיצוב מפשעה.
בכבוד רב דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבור מירי
דנה03/01/2008מירי שלום!
רציתי לדעת איך אני משיגה את הפלאפון או טלפון שלך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..עדי25/12/2007
שלום,
רציתי לדעת אם יש לי כתם בפנים לא מומלץ להשתמש במוצרים עם אלכוהול כי הם מחמירים את הכתם??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירדן
רחלי אלמקייס30/12/2007אין קשר ברוב התכשירים מלבד עור אקנתי יש מעט אלכהול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוטוקס מגיל מוקדםשירי25/12/2007
ראיתי את הכתבה שלכם על מתן בוטוקס מגיל 30 כבר. האם טיפול שכזה מקבלים אצל קוסמטיקאיות למינהן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי
רחלי אלמקייס30/12/2007זהירות!!!!!!!!
בוטוקס וכל ההזרקות למינהם מקבלים רק מרופא פלסטיקאי הוא היחיד שמורשה להזריק, קוסמטיקאית אינה רשאית להזריק.
אם את מעונינת בפרטים השאירי לי אימייל ואצור עימך קשר, יש פלסטיקאי מומחה שמעבר לכישרונותיו בתחום הוא קודם כל בן אדם, הוא כנה ואם אינך צריכה הזרקה אז הוא יומר לך הוא רואה קודם את טובת הלקוח זה יתרון ענק שכולן אוהבות בו, מקווה שעזרתי בהצלחה רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוטוקס- רק במקום מוכר
ליאל02/01/2008ברור הזקרת בוטוקס חייבת להעשות ע"י מומחה. יש כל מיני מקומות למינהם וחלקם ממש מפוקפקים. תבדקי במקומות מוכרים ע"י משרד הבריאות כמו: פרופורציה/ כללית אסטטיקה וכו'....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לשירהיעל24/12/2007
היי שירה,
יש לי פודרה של איב סאן לורן בתפזורת, שאני מאוד מרוצה ממנה, הבעיה היא שבמשך היום אני עדיין מבריקה באזור האף. על איזו פודרה את ממליצה לי ? עדיף משהו דחוס לתיקונים במשך היום.
ועוד כמה דברים קטנים - של איזו חברה האיילינר ג'ל הכי מומלץ ?
היכן קונים באזור ת"א/גבעתיים את המוצרים של ע.פ.ר.ה ?
ואני מחפשת רבות שפתון ורדרד יפה מלא לחות, שלא יורד במהרה.. מנסיונך העשיר.. מה כדאי לי לנסות ?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל - תשובות בבקשה:
שירה שוסטר25/12/2007לגבי הברקה במשך היום : לא משנה באיזו פודרה תשתמשי, בדרך כלל תצטרכי לבצע פידור נוסף במשך היום.
לגבי הדחוס שעליו דברת - אני מניחה שהתכוונת למייק אפ פודרה?
אם כן - את לא חייבת להשתמש דווקא בה מכיוון שהיא מאד נראת לעין ונוטה ליבש את העור.
משתמשים במייק אפ זה לתיקונים בטלוויזיה כאשר יש צורך בכיסוי כבד וכאשר המקום מואר ומחומם. או לחלו]ין - בעלות עור שמן.
לגבי ע.פ.ר.ה - האייליינר ג'ל שלהם מעולה!!!!! ומגיע בשלושה גוונים : שחור, סגול כהה מהמם ונייבי.
אצל מאק תוכלי למצוא גוונים נוספים.
ועדיין ע.פ.ר.ה - יש להם פודרה שנקראת oil control
שאמורה לווסת את הנושא של ההזעה וההברקה בפנים - שווה לנסות - גם כן מאוד מומלצת.
מס' הטלפון שלהם : 08-9205945
והם נמצאים באזה"ת לוד - לגבי נקודות מכירה שלהם במרכז- תצטרכי לבדוק מולם.
לגבי שפתונים - אני מאוד אוהבת את השפתונים של מאק ויש לי שפתונים לא רעים בכלל של ג'ייד ושל מדינה מילאנו - לגביי גוון - ללכת ולבדוק- על טעם וריח.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצהיעל24/12/2007
היי רחלי,
אני בת 26, יש לי עור מעורב (באף יש לי מעט נקבוביות) ויתר העור רגיל-יבש.
העור נראה יחסית יפה, ואני מקבלת עליו מחמאות. קוסמטיקאיות שראו את עורי אמרו לי שעלי לשמור עליו עם הרבה לחויות וסרומים, מאחר שהוא עדין, על מנת לשמור על המצב הקיים.
ניסיתי לאחרונה את הסרום של יונקה (דרמול2) וקרם לחות אלסטין. העור אכן נראה מצוין.
הבעיה שהסרום יחסית יקר לכמות המועטה שבו, ואני אוהבת להשתמש בסרום בוקר וערב, כך שהוא נגמר לי מהר מאוד. האם תמיד מומלץ להשתמש בסרום ולחות מאותה הסדרה ? על אלו עוד שילובים של קרם לחות וסרום את ממליצה ? כדאי לשלב את קרם האלסטין עם סרום אחר או רק עם סרום של יונקה ? בנוסף אני אשמח אם תמליצי לי על מסכה טובה (יש לי 105 של יונקה), ועל תכשיר טוב לפצעון סורר שמופיע לעתים רחוקות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליעל
רחלי אלמקייס24/12/2007יעל אשמח לדבר איתך בטלפון השאירי לי את האימייל שלך, אח"כ אכתוב לך תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבועחווה22/12/2007
לכל אלה שמוכנות להוציא הון עתק לאיפור קבוע תחשבו פעמיים!המחירים לא חייבים להיות בשמיים!אני עשיתי בגבות ובשפתיים וזה עלה לי בערך 700 ש"ח לא יותר!אני כבר שנתיים עם האיםור הזה מרוצה עד השמיםם רק פעם אחת עשיתי רענון קל!יש מחירים זולים בשוק ומחיר בשמיים לא מצביע על איכות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצל מי עשית,אפשר לקבל שם!
סיגל23/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה לגבי התשובה של חווה
רחלי אלמקייס24/12/2007לא הגיוני מחיר כזה לאיפור שפתיים ועיניים יכול להיות שזו מתחילה, אבל המחירים הנעים בשוק הם
בין2000-2500 המחירים הללו הם סבירים, חשוב באיפור קבוע לא רק שזה יראה יפה בחודשים הראשונים אלא שבמשך הזמן הצבע לא ישתנה, שהמאפרת תדע היטב את תורת הצבעים על מנת להתאים את הצבע לגוון העור, והכי חשוב איכות הצבע ומבנה נכון של אופן העבודה(הכוונה מבנה גבה נכון לפנים וכל הידע הזה שווה כסף לכן אל תחפשו את הזול הוא בסוף יעלה יקר ועם פנים לא משחקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קרם לחות פעיל רק ל-10 דקות ראשומירב21/12/2007
שמעתי מישהו אומר שקרם לחות פעיל רק ל-10 דקות ראשונות ולאחר מכן אין לו כ"כ תפקיד אז כדאי להסירו (בעזרת טישיו) כדי שהמייק אפ יהיה עמיד יותר. האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירב
רחלי אלמקייס25/12/2007בהחלט שטות גמורה, הקרם נותן לעור תחושת רעננות ושומר שלא יהיה איבוד מים מהקרנית ברגע שיש בעור כמות מים רצויה העור נראה בריא, רענן , מלא חיים ובנוסף המייק אפ שיונח על העור יהיה יפה ואחיד והוא לא יספג בעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלגל הצבעים.LIMORAVIV20/12/2007
שירה שלום רב,
ברצוני לדעת איך בדיוק לומדים את גלגל הצבעים? זה ממש מבלבל כל החיבורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלגל הצבעים - תשובה
הילה20/12/2007על מעגל את רושמת את 3 צבעי היסוד, ביניהם את רושמת את הצבע שנוצר מערבוב של כל 2 צבעים:
כחול וצהוב - ירוק, כחול ואדום - סגול, צהוב ואדום - כתום.
כל 2 צבעים נגדיים הם מתאימים [תמיד זה יהיה צבע בסיס וצבע שנוצר מערבוב:
ההתאמות הן בעצם הצבעים המנוגדים - אדום וירוק, כתום וכחול, סגול וצהוב.
ערבוב של שני צבעים מנוגדים יתן צבע חום.
צבעים חמים: צהוב, כתום ואדום, צבעים קרים: ירוק, כחול וסגול.
צבעים ניטרליים: חום לבן ושחור [אפור].* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורחת שמבקשת עזרה...מחפשת בנרותנעמה19/12/2007
מוצר של pond's קרם לחות ליום עם מסנן קרינה בעל אטיקט ורוד,
יש להשיג את קרם הלילה עם הפקק הכחול אבל לא לזאת כונתי.
עם כל החיפושים לא מוצאת,,,
אם למשהוא ידוע כתובת היכן אפשר להשיג אשמח מאד
אפשרי גם ברמת גן בני ברק פתח תקוה קרית אונו ואפילו בתל אביב
בתודה למפרע
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסיקו לייבא אותם לארץ
נועה קוסמטיקה20/12/2007וחוץ מזה - שהם מוצרים מאוד פשוטים . יש מוצרים איכותיים בהרבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל מאוד,,הם מצוינים ,,מה שניסיתי
נעמה21/12/2007לא טוב כמוהם וזול כמוהם
מענין, שאת המוצר עם האטיקט הכחול ממשיכים ליבא אבל הוא לא טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה יעוץ בקשר לשיזוף...מיטללי19/12/2007
אני לבנה בטבעי שלי ותמיד בקיץ אני משתזפת ונהית חומה ממש...עכשיו בחורף אני ניסיתי להשתמש בשיזוף עצמי של חברת קלרינס ונהיתי מיזה יותר כהה אבל בגוון צהוב כזה...וזה לא נראה טיבעי ויפה...מישהו אולי מכיר או יודע על איזה מוצר לשיזוף שלא עושה צהוב.? וגם שישר נספג בגוף ועושה צבע ישר ולא אחרי יום.....? אבל מישהי שלבנה כמוני שניסתה תכשיר שיזוף ועשה לה צבע יפה ושלא יורד אחרי יומים שלוש אלא נשאר יותר זמן ולא יורד בכתמים ולא עושה צהוב אני ממש ישמח לשמוע...
ושאלה האם זה מזיק להשמש בתכשירים האלה על בסיס קבוע? נגיד פעמים בשבוע כל פעם גם כשזה יוצא אז לשים שוב...?
או שבכלל כדי לי לעשות מיטת שיזוף וזהו ( אני לוקחת גלולות למניעת הריון זה מותר לעשות באותו זמן מיטת שיזוף?)
ואם עדיף מיטת שיזוף אז איפה כדיי לעשות?
תודה למי שעונה על השאלות..יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
רחלי אלמקייס19/12/2007נועה קראתי את שאלתך לפני שאענה לך אני אבדוק מספר נתונים ואתן לך תשובה ביומיים הקרובים
יום טוב רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
עדי19/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)