מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חטטים בפניםהדר20/01/2008
אני בת 33 ולצערי הרב יש לי חטטים בלחיים, גוון עורי צהבהב.
אינני מצליחה למצוא מייק אפ ש"יעשה את העבודה" בצורה טובה.
כשאני רוכשת מייק אפ, כל דיילת ממליצה לי על המוצר אותו היא מייצגת.
מבקשת לקבל עיצה- האם מייק אפ נוזלי או מוצק? האם אוכל לקבל שמות של חברות שיש להן מייק אפ לפנים בעייתיות כמו שלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ לעור בעייתי
רינת פלג20/01/2008היי הדר,
אין ספק שמייק-אפ נוזלי יעשה את העבודה הרבה הרבה יותר טוב ממייק-אפ מוצק. מייק-אפ מוצק הוא כבד יותר, ומבליט לעתים פגמים בעור. לכן אני ממליצה לך על מייק-אפ נוזלי שמתאים בדיוק למה שאת מתארת. המייק-אפ הנוזלי (לא משנה של איזו חברה) מותאם למה שנקרא "מצבי קיצון" - עור מושלם או עור עם פגמים.
אני ממליצה לך ללכת לחנויות של איפור מקצועי, ולא לפארמים השונים. בחנויות לאיפור מקצועי יתאימו לך את הגוון המושלם לעורך וידריכו אותך בסבלנות רבה לגבי אופן הנחתו כך שלא ידגיש אתכל מה שאנו מעוניינות להסתיר.
קיימות חברות רבות לאיפור מקצועי שייתנו לך מענה בשמחה, והשלב הבא הוא רק ניסוי ותעיה. גשי לחנות אחת, תבקשי שישימו לך מייק-אפ. רשמי לך את גוון המייק-אפ ואת סוגו (אם יש מספר סוגים), צאי לך לאור השמש, חזרי הביתה, בדקי איך המייק-אפ נראה אחרי כמה שעות, ולא רק בחנות מייד אחרי הנחתו. מרוצה? סבבה... לא מרוצה? הלאה לחנות הבאה... ברגע שתמצאי את המייק-אפ המתאים לך ותהיי מרוצה, זה כבר עושה את שלו. עדיף לעשות את העבודה בחיפוש לפני הרכישה מאשר לקנות מספר מייק-אפים שלאתהיי מרוצה מהם וסתם תהיי ממורמרת על הבזבוז.....
בהצלחה בחיפוש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלההילה19/01/2008
איך להתאפר איפור מלא מקצועי שמתאים גם לחדר כושר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לחדר כושר
רינת פלג20/01/2008בוקר טוב!
הייחוד באיפור לחדר כושר הוא בכך שאנחנו מצפות שהוא יהיה לא מורגש, או לפחות הכי פחות בולט בסביבה, ויחד עם זאת - יעשה את העבודה כמו שצריך.... אז בעקרון אנחו מדברות פה על איפור טבעי:
יש להתחיל במייק-אפ נוזלי - ההבדל בינו לבין מייק-אפ מוצק במקרה הזה, הוא בכך שהוא מתיבש ומתקבע ואז אין לנו צורך בפודרה. המראה של מייק-אפ מוצק + פודרה הוא כבד ומסכתי יותר. מייק-אפ נוזלי נראה טבעי לחלוטין ואינו מורגש כל כך.
הצללות - יש לעבור על מדרון עצם הלחי (מפעמון האוזן) כלפי קצה העין בפודרה כהה, על מנת ליצור אשלייה של שקע. הדבר מחזיר את התלת מימד שיש בפנים (שמחקנו אותו עם הנחת המייק-אפ).
עיניים - זה כבר עניין אישי... אני באופן אישי לא משקיעה צלליות ליומיום, אני שמה מסקרה ותוחמת בעדינות את העיניים עם פס דק של צללית שחורה. אם את מאלה שמעדיפות גם צללית, אז בבקשה - לפי העדפתך האישית.
סומק - כמובן, בעדינות.
שפתיים - טבעיות. איזשהו גלוס שקוף, או אודם בקושי מורגש.
זו כל התורה על רגל אחת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה צריך איפור לחדר כושר
מימי22/01/2008קצת אובססיבי לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא לא....
רינת פלג22/01/2008זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשאלה כזו, ובד"כ מה שעומד מאחוריה, זה שהזמן שמבלים בחדר הכושר הוא זמן חברתי נטו, ולפעמים גם מוצאים שם קשרים חברתיים חדשים.... ולכן ההשקעה באיפור....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצה..מישהי~~19/01/2008
אני מתחפשת בפורים לשוקולדה..... ואני לא יודעת במה ליבחור:
* איפור עדין עם פחות איפור
* אפור עם הרבה עפרון חום בעיניים- פחות עדין
מה לדעתכן יותר מתאים??
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחפושת שוקולדה...
רינת פלג19/01/2008היי מישהי,
אם התחפושת היא ממש חומה כולה, ומה שנקרא, תלבושת מלאה, אני הייתי הולכת על איפור מלא בחום שישלים את ההופעה.
איפור מעושן חום כהה, תיחום תחתון כבד, ואודם חום (למרות שלא כל כך אופנתי עיניים מודגשות ושפתיים מודגשות...). אפשר גם להוסיף ציור פנים של טבלית שוקולד על הלחי.
אם זו הופעה חלקית שמזכירה שוקולד, הייתי הולכת על משהו עדין עם ציור פנים של טבלית שוקולד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה:]]
מישהי~~22/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וואי איזה יפה רינת פלג נכון??מהממת!יסמין18/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ממי את מביכה אותי....
רינת פלג18/01/2008תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירה שוסטרLIMORAVIV17/01/2008
מה עם שירה שוסטר היא כבר לא בפורום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לימור,
רינת פלג17/01/2008אכן שירה לא כאן, כמו שאת רואה, אבל אני מקווה מאוד שזה בגלל שהיא עובדת הרבה ולא מסיבות אחרות....
וכמובן שנשמח לראות אותה מבקרת כאן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור בעייתילימור15/01/2008
שלום אני סובלת ממחלת עור נדירה בשם DARIER היא קצת דומה לסבוריאה רק שאצלי העור יבש (גם קוסמטיקאיות אמרו לי שהוא יבש ואדמומי נראה דלקתי), קוסמטיקאית המליצה לי על המי פנים החומים (מספר 2) של חביבה רבקין, קרם גזר של חביבה, סינקרו של גרנטיק ומשחה טיפולית שדי דומה לטימי של הידרודרם וכל יום לעשות פילינג (יש לי בבית את הקרמי של רניו ונראה לי שהוא חזק כדאי לעשות אותו כל יום). קיבלתי דוגמיות של המוצרים שכתבתי חוץ מהמשחה שאותה קניתי המי פנים שורפים לי נראה לי יותר מדי האם היית ממליצה לי לקנותם או לא?, היא אמרה שהם מאוד חשובים לחיטוי העור ,הסתכלתי בבית בחוברת של יונקה שקיבלתי וחשבתי שהגווניל או אומלסיין פיור יכולים לחטא האם יש להם דוגמיות והאם נראה לך שהם לא ישרפו מאוד או כל מוצר שנראה לך יכול להיות טוב אשמח לקבל את האימל שלך ולשלוח לך תמונה מצטערת על כמות השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור, יקירה
רחלי אלמקייס15/01/2008לימור דבר ראשון אין יאוש בעולם כלל הכל ניתן לפיתרון.
מספר דברים:
1. כל המוצרים שתיארת טובים לכשעצמם, איני יודעת אם הם מתאימים לך מפני שלא ראיתי את עורך .
2. השאירי לי אימייל וכך ניצור קשר על מנת לקבל תמונה שלך איני יכולה לרשום את האימייל שלי בפורום.
3. אבדוק מספר נתונים עם רופא ונדבר................
4. לגבי המוצרים של יונקה שוב הם מעולים אבל אוכל לומר לך אם הם מתאימים לך אחרי שארה את עורך.
מחכה לך בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים באף ולידיושאלה לי15/01/2008
יש לי הצטברות רבה של שחורים באף ומעט מתחת לעיניים בצידי האף ובסנטר ואני ממש לא יודעת מה לעשות כבר.. אני לא יכולה ללכת כל שבועיים לקוסמטיקאית..אני הולכת לקוסמטיקאית על בסיס של בין חודש וחצי לחודשיים..האם יש תכשיר שאפשר להשתמש בו?יש לציין שהשתמשתי בפילינג גרגרים נגד שחורים של קלין אנד קליר והופיע לי מאז כתם לבן בצד האף..האם זה קשור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי ששאלה שאלה חשובה
רחלי אלמקייס15/01/2008איני יודעת את שמך חבל!!!!!!!!!!!!!!!
תשובתי אליך מתחלקת לשניים ראשית השחורים לידע כללי בשפה המקצועית נקראים "קומודונים",
הקומודון הינו הצטברות של חלב= (הפרשות שומן) תאים מתים וזיעה בתוך נקבובית העור.
אין צורך לבקר את הקוסמטיקאית בתדירות של כל שבועים מספיק בין חודש לחודש וחצי יתכן שיש לך הפרשה מוגברת של חלב הגורמת לקומודונים וזאת מפני שהעור לא מאוזן,
איך מאזנים את העור?
א. השתמשי בתכשירים שהשימוש בהם אינו גורם לקומודונים.
ב. נקי את עורך בסבון מתאים, לא ראיתי את עורך אבל אני מניחה שהינך צריכה סבון לעור שמן.
ג. עשי פילינג אלפא הידרוקסי על בסיס שבועי וכן גם מסכה לעור שמן.
ד. מרחי לחות מתאימה כמו פרובאיוטיק או דאבל אקשן.
אשמח לדעת בת כמה את?
לגבי הפילינג שעשית יכול להיות אך איני בטוחה מפני שלא ראיתי את עורך אבל לידע כללי פילינג מבצעים באופן אחיד על כל הפנים.
אם אפשר השאירי לי אימייל שאוכל לדבר איתך.
בהצלחה מקווה שעזרתי, רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקבוביותרוני14/01/2008
האם ניתן לכווץ/ להעלים נקבוביות? אם כן, איך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
רחלי אלמקייס15/01/2008את גודל הנקבוביות לא ניתן להקטין או להעלים האפשרות היחידה היא לכווץ אותם מעט ולזמן קצר ע"י מסכה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעוני גילוחאלונה14/01/2008
מה עושים עם יש לי מן פצעונים אחרי גילוח באזורהמפשעה? איך נפטרים מהם? ויש לי פצעונים דומים על הטוסיק והרופא עור אמר שאין מה לעשות? (לא יודעת ממהזה בטוסיק)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלונה
רחלי אלמקייס15/01/2008אלונה ראשית אמליץ לך לעשות מפשעות בשעווה, בשעווה להבדיל מפעולת הגילוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עינייםLIMORAVIV13/01/2008
מה החוקים לאיפור עיניים קרובות
מה החוקים לאיפור עיניים רחוקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקוני עיניים
רינת פלג16/01/2008היי לימור,
לעיניים קרובות יש לשמור על זוית פנימית בהירה - הדבר יוצר אפקט שמרחיק אותן אחת מהשנייה.
לעיניים רחוקות יש להקפיד על זוית פנימית כהה - זה יוצר אשלייה של קירוב העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
LIMORAVIV17/01/2008תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי עדן - עפרון שחור
רינת פלג21/01/2008איך נזהה עפרון טוב?
מציירים קו על גב היד. אח"כ מעבירים אצבע וכאילו "חוצים" את הקו שציירנו.
אם נוצר טשטוש קל, אבל הקו לא נמחק איפה שחצינו אותו, העפרון טוב ועמיד יותר מאחרים.
אם הקו נמחק, ונוצר חור בפס שציירנו, אז העפרון לא מהעמידים.
באופן כללי, העפרונות העמידים עשויים משעווה. בכל מקרה, עפרון וצללית יעשו את העבודה יותר טוב מעפרון לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עיניים - שאלהאריאלה12/01/2008
שלום!
אני מתכוננת לאירוע חשוב ויש לי בגד שחור עם עליון זהב - האם לאפר את העיניים בצללית זהובה/חומה? או ללכת על מראה מעושן - חשוב לי להיראות אלגנטית עם איםור נקי לכן אולי יש הצעה אחרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור עיניים בבגד שחור
רינת פלג16/01/2008אריאלה,
שחור הוא צבע ניטראלי ולכן אין לך בעייה של צבעים בצלליות. את לא מוגבלת, וכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור את הצבע האהוב עלייך....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף בקשר לנמשים.עדי12/01/2008
שלום !
אני בת 14 וחצי קוראים לי עדי ,
יש לי שאלה קצת לא שיגרתית אך אני אשאל בכל זאת .
יש לי המון נמשים שמתפרסים על המצב על האף ועל הלחיים.
זה מגעיל אותי , ואני נורא לא אוהבת אותם !
הם איתי כבר מגיל 3 בערך.
אני נורא רוצה להפטר מהם אך אני לא חושבת שזה אפשרי .
קראתי בתרופות סבתא שאפשר לשים מיץ חזרת עם לימון וזה מבהיר את עוד הפנים , אפשר לשים רק על הנמשים.
אני כבר נואשת אני שונאת את הנמשים ואני רוצה להתחיל לאהוב את עצמי יותר בלעדיהם!
מישהו יכול לעזור לי? המיתוס על תרופות סבתא נכון ?
יש משהו אחר שאפשר לעשות ?
בבקשה!
דרך אגב..אני רוצה להוריד אותם לצמיתות ולא להשתמש במייק אפ פודרה וכאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגיבו לי בבקשה!
עדי15/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
רחלי אלמקייס15/01/2008עדי אין שום אפשרות להסיר נמשים, (גם לא תרופות סבתא למינהן).
נמשים לדעתי זה דבר יפה.
חשוב שתדעי שנמשים יכולים להיות יותר כהים אם לא משתמשים במקדם הגנה ביום בכל יציאה מהבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ ופודרה טוביםאלינה12/01/2008
שלום..
אני בת 16 .. יש לי עור שומני.. ומעט פצעי בגרות...
הייתי רוצה שתמליצו לי על מייק אפ ופודרה טובים..
שייתנו כיסוי טוב ושיהיה מראה טבעי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אלינה,
רינת פלג16/01/2008עניין המייק-אפ בעור שומני ועם פצעונים הוא עניין של ניסוי ותעייה....
בכל מקרה, בעור בעייתי עדעף להשתמש במייק-אפ נוזלי ולא במייק אפ מוצק + פודרה, משום שאלה מבליטים את הפצעונים עוד יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח סורייי :)
יסמין19/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרון שחור ..עדן11/01/2008
היי,שלום[:
אני ילדה בת 14..
ויש לי שאלה..
שאני שמה עיפרון שחור בעיינים..
אז כל פעם שאני שמה..
השחור נמרח לי..
השאלה שלי..
למה זה?
אולי..העפרון לא טוב או משו..
אשמח אם תעני לי על שאלתי..
בתודה,עדן[:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון שחור
רינת פלג16/01/2008היי!
לעפרון שחור בתוך העין יש נטייה להימרח בכל מקרה משום שכאשר אנו ממצמצות, הנוזל שבתוך העין (ואחראי על נקיונה), מוריד לאט לאט גם את העפרון.
המלצה שלי, מעבר לרכישת עפרון טוב כמובן, היא לקבע את העפרון בעזרת צללית. הניחי את העפרון בתוך העין כרגיל, ומעליו עברי עם צללית שחורה. זה יחזירק את העפרון ליותר זמן מהרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן אפשר להשיג מוצרים של ALMAYנירה11/01/2008
שלום לכן
אני סובלת מרגישות נוראית בעיניים כתגובה למצורי איפור
קניתי לפני מספר חודשים מסקרה שחורה וכחולה של אלמאי
כעת הייתי במגה - החברה יצאה משם ואני נותרתי ללא מסקרה
נא עזרתכם (או המלצה על חברה אחרת שמיצרת באופן בטוח מוצרי איפור
לאנשים כמוני
תודות מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קני מסקרות של קליניק או קלרינס
נועה קוסמטיקה13/01/2008כדאי לך לבדוק גם באתר www.lindo.co.il - יש מוצרים נפלאים במחירי מבצע של החברות הטובות ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה
נירה13/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי האיפור של חברת "אלמיי"
רינת פלג16/01/2008לצערי, אוטוטו יפסיקו לייבא אותם לארץ מסיבה לא ברורה, אז המלצה אישית שלי, לאמץ מוצרים אחרים או חברה טובה בחו"ל....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)