פורום איפור וטיפוח - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה =]
    דחוף מאוד =<
    03/12/2007


    אני בת 15, (בעוד שבוע וכמה ימים)
    אני לא מתאפרת בדרך כלל, לפני שנה שנתיים הייתי "מכורה" לשחור בעיניים, מסקרה, סומק וליפגלוס וליציאות הייתי שמה צלליות עדינות.. אבל עם הזמן התחלתי לחשוב שזה מוגזם מדי,
    [למרות שלא השתמשתי במייק אפ קונסילר וכו'..]

    אני רוצה לחזור להתאפר קצת אבל חשוב לי גם להתאפר נכון,
    תמיד ששמתי את המסקרה לכלתי את כל הפרצוף והשחור נמרח לי והייתי שמה כמויות של סומק.. [למרות שיש לי לחיים אדומות ורודות גם בלי סומק]

    יש לי עיניים כחולות - אפורות, שיער בגווני שטני קצת ג'ינג'י ובלונד, העור שלי פנים שלי לבן עם קצת אדמומיות בלחיים ושפתיים אדומות לא עבות ולא דקות..
    המבנה פנים שלי בצורת לב, הן קטנות.
    העיניים שלי בינוניות ויש להן שטח גדול.
    איך את ממליצה לי להתאפר (מייק אפ אני לא צריכה העור פנים שלי חלק בלי עין רעה חח)..
    ואיך עושים את זה נכון בלי ללכלך ולהראות כמו ליצן?! [=

    תודה רבה =]
    3>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה =]

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אור

    שירה שוסטר
    08/12/2007

    מה שאת צריכה זו סדנת איפור אישית- מאוד קשה לענות על שאלות כאלה בכתב כי אין לזה סוף אפילו שפירטת יפה מאוד את רוב הפרטים - אך בכל זאת - מאפרת צריכה לראות אותך כדי לתת לך תשובות מדויקות.
    כמו כן את יכולה ללכת לאחת מחנויות האיפור.
    באופן כללי אני ממליצה לגיל הזה גלוס, מסקרה שחורה / חומה אם מתבקש מראה טבעי יותר, אם הלחיים שלך אדומות בד"כ - אפשר לוותר על סומק, ובעיניים צללית בהירה ליום ולערב את יכולה להשתמש בצללית מעט כהה יותר - אפורה למשל.
    הייתי שמחה לעזור יותר אבל לשם כך יש סדנאות איפור אישיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה :)

    דחוף מאוד =<
    09/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • GIGI
    דנה
    02/12/2007

    שלום תגידו בבקשה איפה במרכז יש חנות של GIGI אני גרה בחולון איפה אני יכולה לקנות את מוצרים שלהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    GIGI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    סיגל
    02/12/2007

    את המוצרים שלהם את יכולה דרך קוסמטיקאיות בלבד!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי GIGI

    שירה שוסטר
    08/12/2007

    הי דנה , במרכזי השיווק של ג'יג'י מוכרים רק לקוסמטיקאיות.
    והן מוכרות ללקוחות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    כרמית
    02/12/2007

    יש לי עור שומני נורא, וזה מעצבן אותי להיראות כל הזמן כאילו אני מזיעה. מה אפשר לעשות כדי ליבש אותו לטווח הארוך, ומה אפשר לשים עליו כדי שלא תראה השמנוניות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכרמית

    רחלי אלמקייס
    02/12/2007

    ראשית עור אין ליבשו אלא לאזן אותו, על מנת לאווסת את הפרשת השומן מעורך השתמשי בקרם לחות קליל על בסיס מים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לכרמית

    סיגל
    04/12/2007

    כרמית שלום
    מאוד נכון צריך לאזן את העור ולא לייבש אותו. אבל קרם קליל בלבד לא מספיק את צריכה גם סבון לפנים שרמת ה PH שלו מאוזנת. אני מדברת מנסיון היה לי עור שומני מעורב כמו שמגדירות הקוסמטיקאיות והיום אחרי שנחשפתי למוצרים מאזנים העור שלי נראה נפלא וקוסמטיקאית לא ראתה אותי מעל 6 שנים. כשלפני זה הייתי מתייצבת אצל קוסמטיקאית כל שלושה חודשים.
    אם מענין אותך לשמוע על מה מדובר את מוזמנת ליצור קשר וכמובן כל אחת אחרת שרואה תגובה זו
    באהבה גדולה סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיגל

    רחלי אלמקייס
    06/12/2007

    שלום לך גולשת יקרה בשם המערכת אני מבקשת מימך לא לפרסם את הטלפון שלך או כל דבר שיווקי אחר באתר, בפעם הבאה המערכת תמחוק את כל תשובתך ולא רק את מספר הסלולרי שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע למסקרה
    לירז
    30/11/2007

    שלום,
    אשמח לקבל המלצה חמה לשימוש במסקרה
    הריסים שלי מאוד קצרים ולא מתעגלים כלפי מעלה,וכמה מסקרה
    שלא אמרח זה לא עוזר הם כאילו "עומדים תקועים" ולא מתעגלים מעלה..
    ניסיתי להשתמש במעגל ריסים לפני השימוש במסקרה אך הוא שובר את הריסים...אשמח לקבל המלצה מה לעשות או באיזה סוג להשתמש..
    תודה מראש
    לירז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע למסקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירז

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    מעגל ריסים טוב ושימוש נכון- לא אמור לשבור את הריסים.
    אפה קנית אותו והאם את בטוחה שאת עושה בו שימוש נכון?
    את יכולה ללכת לחנות איפור או למאפרת מקצועית שילמדו אותך את השימוש הנכון.
    בנוסף - תשתמשי במסקרה מאריכה ולאו דווקה במעבה.

    אם כל זה לא עובד - הדבקת ריסים / הלחמת ריסים זה השלב הבא.
    אני אשמח אם תעדכני אותי איך הולך ואם לא - אתן לך מידע על הדבקה/הלחמת ריסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקת ריסים

    לירז
    02/12/2007

    אשמח אם תתני לי מידע על הדבקת ריסים או הלחמת ריסים
    מניסיוני עם כל המסקרות אף אחת מהן לא עשתה את העבודה
    כמו שצריך. בנוסף יש לי שאלה טכנית במעגל הריסים משתמשים לפני
    ששמים את המסקרה או אחרי??
    תודה
    לירז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלחמת ריסים

    מיטל
    03/12/2007

    במידה ואת מעוניינת בהלחמת ריסים נא צרי קשר
    אני מאיזור השרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל מרחלי

    רחלי אלמקייס
    06/12/2007

    מיטל בשם מערכת הפורום אני מבקשת מימך לא לרשום את מספר הטלפון שלך באתר, האתר לא נועד למטרת יחצנות ושיווק אלא למטרת ידע לגולשים.
    פעם הבאה יפנו אליך מהאתר וימחקו את כל תשובתך ולא רק את הטלפון.
    גלישה נעימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HELP...!
    הילה
    30/11/2007

    הצילו, ביום ראשון אני מאפרת בפעם הראשונה לסרט סטודנטים ורציתי לבקש טיפים לאיפור
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HELP...!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב ובהצלחה!!!

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    הכי חשוב שתיהי רגועה, ותהני מכל רגע.
    מן הסתם את עושה את זה בהתנדבות ותמורת קרדיטים ולכן שני הצדדים סבלניים ולומדים אחד מהשני - גם בשבילם זו בטח אחת הפעמים הראשונות.
    כאשר תגיעי לסט הצילומים - תבררי מי הבמאי / האדם שמדריך אותך לגבי הקונספט של הסרט והאיפור לצורך העניין. והאם הוא היחידי אשר ממנו מקבלים הוראות.
    תאזרי בסבלנות ותביאי איתך אוכל/שתיה (בד"כ אלו לא הפקות עשירות במיוחד)/ ספר או משהו אחר להתעסק בו מכיוון שיש טייקים רבים ווחוץ מהאיפור הראשוני את נדרשת לטאצ' אפים בלבד.
    תבררי האם הצילומים דורשים איפור מיוחד: עמיד במיים? מצלמים בשמש (זיעה) וכו'
    אז שוב - המון בהצלחה - ונשמח לקבל עדכונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת המלצה על ליפגלוס
    יפית
    30/11/2007

    שלום,
    אני מחפשת ליפגלוס בגוון ורוד בהיר ( כמעט שקוף) קצת נוצץ וחשוב שיהיה עמיד. אשמח לקבל המלצה. ( רק לא ג'ייד, כי אני לא אוהבת את המברשת שלהם).

    בתודה מראש,
    יפית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת המלצה על ליפגלוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליפגלוס

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    הי יפית, ליפגלוס עמיד זה קצת פרדוקס מכיוון שמדובר בחומר נוזלי שומני אשר מטבעו לא עמיד - אין מה לעשות - ליפגלוס צריך לחדש כל הזמן - אבל את הצבע מתחתיו אפשר לקבע (ליפסטיק עמיד וכו')
    לגבי הצבעים - עניין של טעם אישי - תבדקי של כל מיני חברות...
    לטעמי הליפגלוס השקוף של מאק מעולה והצבעוניים של קריולן - הוורודים - פשוט מהממים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור לפנים
    יונית
    29/11/2007

    איך ניתן באמצעות איפור להרחיב פנים צרים ומחודדים?
    גון עורי כהה (מוצא תימני)
    ואיך ניתן להחיות את גוון העור שנוטה לאפרפר?
    אני רואה בטלויזיה נשים מאופרות ובעצמות הלחיים יש חזות בוהקת
    איך עושים את זה?

    תודה רבה רבה רבה

    יונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור לפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ליונית

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    מבנה הפנים שאת מתארת הוא מבנה פנים ארוך.
    כדי לתת אשליה של פנים פחות ארוכות, את צריכה לעשות הצללה רוחבית ואני אסביר :
    השתמשי בצללית חומה/ברונזר המתאים לגוון עורך (ז"א יותר כהה ממנו) ובצעי מריחה עם מברשת סומק מכיוון האוזן לכיוון הלחי (רוחבי) על עצם הלחי וטשטשי כפלי מטה בעדינות.
    מקווה שהבנת למה התכוונתי.

    לגבי גוון העור האפרפר - את צריכה להשתמש במייק אפ שיחיה את גוון העור - ז"א ללכת לחנות איפור מקצועית!!!!!!! ולבקש מהמאפרת להתאים לך מייק אפ.

    המבריק שאת מתארת נקרא "שימר" הכוונה להברקות בעצמות הלחיים. שימר יכול להיות צללית מבריקה, ברונזר נוצץ, חומר נוזלי, ואפילו וזלין או גלוס.
    את ההברקות מניחים אך ורק על מקומות "גבוהים" כגון עצמות הלחי, גשר האף, מצח. יש להזהר מאזורים עם קמטוטים שכן הברק רק ידגיש אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פנים
    מירי
    29/11/2007

    רחלי את פשוט מקסימה ותודה על התשומת לב וההסבר המפורט. אני יישם את מה שהצעת ואספר לך על השינוי (מקווה שינוי לטובה). אז שוב תודה לך ועוד שאלה אחת אחרונה. מה זה מסיכת חימר ולמי היא מתאימה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכה לעינב

    רחלי אלמקייס
    30/11/2007

    עינב, חימר זהו חומר גילם שנימצא בתוך מסכה, ישנם סוגים שונים של חימר ההבדלים בינהם הוא באיכות, לחימר מוספים נוספים כמו חומרי לחות, הבהרה, הזנה וכו' וע"י זה נקבע אופי המסכה כך שמסכת חימר יכולה להתאים לך בהחלט אם היא לחותית.
    בהצלחה לעזרה נוספת השאירי לי אימייל
    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם לפנים
    מירי
    28/11/2007

    העור פנים שלי מעורב ובנוסף לכל יצאו לי סימני פגמנטציה על המצח ובלחי. השתמשתי עם הקרם של דר' עור והכן הוא הבהיר לי קצת. הציעה לי דיילת יופי שהיא גם קוסמטיקאית את הקרם פנים של קרליין "ביו ג'ניק" שמכיל בתוכו חומר שנמצא גם בחלב והוא יכול מאוד לעזור. התלבטתי ואני שואלת את דעתכם.... ועוד שאלה האם אתם מכירות את המוצרים של שרה לוזון ואיך הם קיבלתי גם עליהם המלצות חמות. ומרוב תכשירים שאני שומעת נהייתי מבולבלת ושאלה אחרונה האם אפשר להשתמש עם מוצר מסויים נגיד פיליניג ועם מוצר אחר מסדרה אחרת מסיכה. או שעדיף שיהיו מאותו "משפחה" שהיעילות שלהם תהייה טובה יותר שו שזה לא משנה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עינב

    רחלי אלמקייס
    28/11/2007

    ערב טוב עינב שאלתך מורכבת ממספר שאלות קטנות שעל כולם השתדל לענות, נתחיל ונגיד דבר ראשון שעור מעורב הוא לא סוג עור אלא תכונה עור מעורב כלומר יש בו 2 סוגי עור שמרכיבים אותו (שמן עם יבש, יבש עם רגיל וכו').
    כשרוצים לטפל בכהות (פיגמנטציה ) יש לשאול תחילה בין כמה הכתם ממתי יש כתמים? ככל שהכתמים עתירי שנים יהיה קשה להבהיר אותם באופן מוחלט, ההבהרה תמיד יחסית לזמן הכתם.
    יש להשתמש בקרם הבהרה רק בלילה, קרם הבהרה צריך להכיל חומר כל שהוא (רטינול וכו') שתפקידו לשמש את תפקידו של אנזים שנקרא תרוזינאז, זהו אינזים שאחרי על הפרשת מלנין, חלבון שמעניק לנו את הצבע,(כתם הינו ריכוז של מלנין במקום אחד).
    שוב אני מסבירה על ההבדל בין קרמים הנמכרים בפרמים לבין קרמים הנמכרים ע"י קוסמטיקאית, בקרמים שמוכרות הקוסמטיקאיות יש ריכוז חומר פעיל בהרבה, אילו אינם נמכרים בפרמים רוב הדילות אינם קוסמטיקאיות ולכן אין להן את הידע והכלים לאבחן את העור,(את הקרם להבהרה שהיא מציעה לך היא תציעה גם למישהי אחרת מבלי לשאול לגיל הכתם ולנתונים נוספים) החומר שמצוי בחלב הוא חמצה לקטית, זוהי חומצה שכמו שאר החומצות בקוסמטיקה מבהירה אבל לא ברמה גבוהה בגלל שאסור השימוש בה בריכוז גבוהה.
    כדי שלא תהיה מבולבלת אשמח לעשות עבורך סדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעינב המשך תשובה

    רחלי אלמקייס
    28/11/2007

    סדר בבלגן -
    רצוי שמשתמשים ברקם שיקומי (כמו קרם הבהרה קרם לצלקות ) להשתמש במוצרים שיתגברו את הפעולה (פילנג מסכה ) מאותו חברה.
    המוצרים של שרה לוזון טובים, אבל אני אישית אוהבת להשתמש במוצרים המוכרים בעולם ושיש להם אבא ואמא, מוצרים המיוצרים ע"י מעבדות גדולות ולא למישהו מסויים.
    אם את רוצה לטפל בפיגמנטציה עשי כך:
    1. בוקר וערב שטפי את הפנים בג'ל ניקוי קליל שאינו מכיל חומרים מיבשים.
    2. בוקר וערב מרחי קרם עיניים.
    3. בוקר מרחי קרם לחות קליל וחובה מעליו חסם שמש (ללא מקדם הגנה הכתמים יהיו כהים בהרבה)
    4. בערב טפלי בקרם שיקומי להבהרה, בשבוע הראשון מרחי אותו רק על הכתמים ובהמשך מרחי אותו על כל הפנים.
    5. פעם בשבוע עשי פילינג ומסכה קודם פילינג ואח"כ מסכה.
    חברות מומלצות לאור נסיוני: הולילנד, יונקה, פריורי , אם די , NMF.
    בשמחה אעזור לך אם את מעוניינת השאירי אימייל ואחזור אליך, מקווה שעזרתי אשמח לתגובה
    בהצלחה, רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור

    א.א.
    16/02/2009

    שלום רב! כשעניתן למישהי כתבתן לה &quot;בוקר מרחי קרם לחות קליל וחובה מעליו חסם שמש (ללא מקדם הגנה הכתמים יהיו כהים בהרבה&quot; רציתי לדעת מה זאת אומרת חסם שמש ללא מקדם הגנה? למשל אני משתמשת בAVENE חסם שמש (אמולסיה) 50+ האם הוא בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט חסר שם פסיק...

    רינת פלג
    16/02/2009

    הכוונה היא שללא חסם שמש, הכתמים יהיו כהים בהרבה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו יודע איך מכינים צלליות ??
    תמר הלאלי
    27/11/2007

    שלום לכולם!

    אני סטודנטית לעיצוב, שנה ג', ונתבקשתי לעשות עבודת מחקר עם איפור. אני חוקרת את ההיסטוריה של הצלליות (האבן והאבקה) איך הכינו אותם במהלך השנים וכיצד מייצרים אותם כיום.
    המידע על כך הוא מאוד דליל.
    אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על שאלותיי
    כל מידע בנושא יבורך

    תודה
    תמר הלאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלליות

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    הי תמר - המון בהצלחה עם העבודה!!! - אם תרצי נשמח לפרסם אותה כאן לכשתסיימי.
    צללית מורכבת מפודרה ופגמט , יש חברות איפור שמשתמשות ביותר פגמט ויש כאלו שבפחות (פרמטרים המשפיעות על עמידות הצבע , נוחות הטשטוש וכו')

    בימי קדם הצלליות היו מופקות מחומרים טבעיים מן הסתם כמו צמחייה שיובשה ונטחנה (עלי כותרת בצבעים שונים) ושומשה בתור סומק בין השאר.
    גם מאבנים בצבעים שונים שהיו טוחנים אותן (כחל)

    חלק מהאבקות אגב היו מערבבים עם שומן של חיות ליצירת צבעים (אבל זה ממש ממש ממש מזמן...)
    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור
    מור
    25/11/2007

    מישהי מכירה מאפרת טובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה.......כן.......

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    הי מור , מן הסתם אני מאפרת ועוד מס' בנות שגולשות בפורום גם הן מאפרות ,ויש מליון מאפרות באתר מתחתנים - השאלה היא : לאיזו מטרה - סוג האירוע?, מאיזה איזור? למתי ? וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהי מכירה קוסמטיקאית טובה?
    מור
    25/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממליצה בחום על "דיאנה"

    מור
    25/11/2007

    היא קוסמטיקאית שאני יודעת שטיפלה באקנה של חברה טובה,נתנה לה טיפול מעולה ולא יקר.
    הטיפול עזר מאד, ובכלל שמעתי מעוד כמה שהיא טובה ואפילו מאד חביבה.
    היא יושבת בפרדס חנה.
    אם תרצי אשיג לך את מס' הטלפון שלה.
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מור

    רחלי אלמקייס
    28/11/2007

    איפה??????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מור

    רחלי אלמקייס
    28/11/2007

    איפה??????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שירה,האם לפני השימוש
    עינת
    25/11/2007

    בפודרה בתיפזורת ,יש צורך להשתמש במייק אפ נוזלי ?
    פשוט עד כה השתמשתי במייק אפ דחוס,אבל שמתי לב שהפנים אינן זוהרות,וכשביקרתי אצל אחותי שיש לה את המוצרים של "מדינה מילאנו"[לצורך העניין],ניסיתי את המוצרים שלהם,והמראה היה זוהר יותר.שמתי מייק אפ נוזלי,ולאחריו פודרה בתפזורת.האם עשיתי נכון?
    בנוסף,האם ניתן להשיג בסניפים פודרה בתפזורת ,חוץ מהחברות הגדולות?
    תודה על התייחסותך.
    עינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עינת בואי נעשה סדר:

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    תפקיד המייק אפ הוא לתת גוון אחיד לפנים בין אם הוא נוזלי או מוצק.
    תפקיד הפודרה הוא לקבע את המייקאפ שעליו היא הונחה ולמנוע ברק.

    המייק אפ הדחוס שהשתמשת בו האם הכונה למייק אפ סטיק או למייק אפ עם פודרה?
    בכל מקרה מייק אפ נוזלי הוא קליל יותר ולכן נותן מראה טבעי ונח יותר.
    אשמח אם תעני לי על מה ששאלתי אותך ונתקדם משם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה למייק אפ-פודרה.

    עינת
    01/12/2007

    ממתינה להמשך תשובתך.תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק אפ פודרה

    שירה שוסטר
    08/12/2007

    מייק אפ פודרה אכן מאוד כבד ומייק אפ נוזלי יראה עלייך כפי שציינת יותר טוב. את יכולה להשתמש בפודרה בתפזורת כדי לקבע אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה על הבורות מראש.. =)
    בילי
    24/11/2007

    אני מעולם לא התאפרתי מעבר ל: מסקרה, צללית ואודם. אין לי מושג מה זה כל המייקאפ והפודרה וכל הדברים האלה ואיך זה הולך- מה בא לפני מה, ומה עושים עם זה בעצם?
    יש לי עור חלק ואני כמעט ולא מתאפרת כלל. אני מופיעה לפעמים והבעיה היא שבאור במה הפנים פשוט לא נראות טוב בלי איפור- עור כהה מתחת לעניים נעשה בולט ולפני מחזור שיוצאים כמה פצעים...
    אני אודה לכן מאוד אם תוכלו להסביר לי איך זה הולך כל האיפור הזה.. כי אני ממש רוצה לקנות ולהתחיל "להתאמן" אבל אני לא יודעת מה צריך לקנות בכלל O_o איך הדברים נקראים...
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה על הבורות מראש.. =)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    הילה
    24/11/2007

    דבר ראשון יש לשים מייק אפ על הפנים שאותה את מתאימה לפי צבע העור [מוצק לפי צבע בית החזה ונוזלי לפי צבע הפנים].
    לאחר מכן יש לשים קונסילר בהיר בגון אחד מצבע המייק אפ על אזור העפעפיים ומתחת לעיינים.
    לאחר שיצרת כיסוי מושלם יש לשים פודרה [גם היא לפי צבע העור] על מנת למנוע הברקות ולקבע את האיפור יותר טוב [על מייק אפ נוזלי לאר חובה לשים פודרה למרות שלדעתי כן כדאי לשים].
    אלו שלושת הדברים הכי חשובים על מנת שהאיפור יהיה מוצלח ויחזיק מעמד לאורך זמן.
    כעת את יכולה לשחק עם הצבעים: ראשית עלייך לשים צללית שבחרת על כל גלגל העין. לעגל ת הריסים עם מעגל ריסים ולמרוח מסקרה. לשים סומק על פי בחירתך, לתחום את השפתיים ולשים על זה שפתון.
    וחוץ מזה בכל חנות שאליה תלכי על מנת לקנות מוצרים ישמחו להדריך אותך כיצד להשתמש בכל המוצרים בצורה הטובה ביותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בילי..

    שירה שוסטר
    24/11/2007

    את ממש לא צריכה להתנצל.

    מה שאת צריכה(ביחוד אם את מופיעה) זו סדנת איפור אישית.
    עד אז - כמה מונחי יסוד בסיסיים:

    מייק אפ (קרם בסיס)
    מטרת המייק אפ לתת גוון אחיד לפנים .
    סוגי מייק אפ עקריים
    הנוזלי : מייק אפ שמרקמו נוזל. סוג זה מעניק כיסוי ברמה סבירה, מומלץ לנשים בעלות עור חלק ונקי מפגמנטציה או לחלופין לנשים בעלות קמטים/קמטוטים משום שאינו יוצר מראה כבד על העור.
    המוצק : נקרא גם מייק-אפ סטיק, מעניק כיסוי כבד יותר, מומלץ לשימוש לאיפור ערב, או לבעלות עור הזקוקות לכיסוי כבד (פצעים, פיגמנטציה, קופרוז). קיים גם מייק אפ מוצק עם פודרה. לבעלות עור שמן קיים מייק-אפ על בסיס נטול שומן.
    התאמת המייק אפ
    מאד חשוב להתאים את המייק-אפ לגוון העור: הבדיקה צריכה להתבצע באיזור שבין הלחי והצוואר, צריך לראות שאין
    הבדל בין צבע האיזור המאופר במייקאפ לבין צבעו הטבעי של עור הפנים והצוואר.
    חשוב לציין שאור הפלורסנט בחנויות מטעה, לכן מומלץ לצאת החוצה ולבדוק באור יום עם מראה קטנה שאכן מדובר בגוון הנכון.
    יישום: מורחים את המייק אפ עם ספוגית לחה, סחוטה היטב. חשוב לוודא שמריחת המייק אפ אחידה ושהמייק אפ מגיע עד
    קו שורשי השיער, ויורד במעט מקו הלסת והסנטר תוך כדי טשטוש הגבול על מנת למנוע מראה מסכתי.
    התוצאה: פנים בעלות גוון חלק ואחיד.

    קונסילר
    מטרתו לטשטש פיגמנטציה. הקונסילר הוא בעצם סוג של מייק-אפ סמיך יותר,המגיע במס' גוונים,כאשר השימוש בכל גוון
    יהיה בהתאם לגוון הפגמנטציה אותה נרצה לכסות:
    לאדמומיות נשתמש בקונסילר ירקרק
    לפגמנצטיה אפרפרה- כחולה (בדרך כלל שקיות מתחת לעיניים או ורידים) נשתמש בקונסילר בג' כתמתם .
    יישום: מתחת לעיניים- משק הדמעות לכיוון חוץ. חשוב שהמריחה תהיה נקודתית .
    השימוש בקונסילר יכול להעשות לפני/אחרי השימוש במייק אפ – כל אחת וההעדפה שלה. בכל מקרה השילוב בין שניהם מהווה את הבסיס המושלם לאיפור.

    פודרה
    פנים מבריקות משדרות מראה מזיע ועייף. מטרת הפודרה לקבע את המייק אפ ולמנוע ברק ע"י ספיחת עודפי
    הזיעה (והפרשות שומן לבעלות עור שמן) .
    סוגי פודרה עיקריים
    פודרה דחוסה (אבן) נוחה יותר לשימוש מחוץ לבית
    פודרה בתפזורת בבית מומלץ להשתמש בפודרה בתפזורת, היות והאפקט שלה הוא כמעט בלתי נראה לעין.
    יישום: השימוש נעשה באמצעות איסוף מעט מאד אבקה על כרית הפודרה, ו"איבוק" הפנים .

    סומק
    גווני הסומק יהיו בדרך כלל ממשפחת הורודים והכתומים. גוונים ממשפחת החומים הולכים גם אך לא נותנים את אותו אפקט כמו גווני הורוד והכתום. סומק מניחים על "תפוחי" הלחיים וניתן למשוך ולטשטש לכיוון האזניים.
    אם הפנים מלאות או נוטות לאדמומיות – עדיף סומק ממשפחת הכתומים/חומים – ולא ורוד, ולהפך.
    את הסומק נמרח עם מברשת, ולא לשכוח- להתחיל עם מעט , תמיד אפשר להוסיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה. עוד שאלה קטנה...

    בילי
    24/11/2007

    אמרו לי ששימוש במייקאפ יכול לפגוע בעור הפנים, כי זה סותם את הנקבוביות ... זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שחר לטענות אלו

    שירה שוסטר
    25/11/2007

    את יכולה להמשיך להשתמש במייק אפ כרגיל ללא חשש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור עיניים לנשים מבוגרות
    אתי ברוקס
    22/11/2007

    היתי מעוניית לקבל טיפ לאיפור עיניים אצל נשים מבוגרות עם עפעפים נפולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיפור נשים בוגרות

    הילה
    24/11/2007

    דמייני לך קו היוצא מסוף הנחיר ועובר דרך סוף העין וסוף הגבה ופשוט לא לעבור אותו עם הצללית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים לאיפור נשים מבוגרות

    שירה שוסטר
    24/11/2007

    כמה טיפים מכתבה שפורסמה ע"י אורית ויזל בזמנו:

    הבעיה בעור מבוגר : ככל שמתבגרים מבנה העפעף צונח ולצלליות קשה להתפס עליו.
    לכן חשוב להמעיט במגוון הצבעים שתבחרי: השתמשי בצבע אחד בהיר להאיר את העין וצבע אחד כהה לעפעף עצמו .(אפילו צבע שיתאים לבגד שלך)

    חשוב להתיחס לגבות:
    בגיל מבוגר הגבות דוהות ונעשות דלילות, כתוצאה מהגיל או כתוצאה ממריטות רבות בעבר

    גבות מודגשות נותנות מסגרת יפה לכל עין וממש "פותחות" את כל המראה. ניתן להדגיש גבות באמצעות איפור קבוע או צביעה (רק אצל קוסמטיקאית!!!)
    אם בחרת לאפר את הגבות ניתן לעשות זאת ע"י עפרון – גבות או ע"י מברשת איפור אלכסונית טבולה בצללית כהה בגוון מאט (צבע הצללית- כצבע הגבות) טכניקת האיפור נעשית ע"י קיווקווים דקים ,ממש כאילו מציירים שערות. חשוב להימנע מלצייר קו אחד ומוחלט משום שהמטרה היא למלא את המראה הקיים של הגבות ולא ליצור יש מאין (או אז עשוייה להתקבל תוצאה מלאכותית מדי). מומלץ לא לוותר על שלב איפור הגבות משום שהתוצאה שווה את המאמץ: מראה כל העין משתנה פלאים, גם אם היא אינה מאופרת כלל.


    עיבוי והארכת ריסים
    הבעיה: הריסים נעשים קצרים,דקים ודלילים ככל שהגיל עולה. בנוסף, קפלי העור בעין נפולה (וזה קורה לרבות עם הגיל המתקדם) עשויים "לתרום" למריחה של המסקרה במהלך היום.

    שימוש במסקרה מאריכת ריסים / מעבת ריסים (או גם וגם) יוצר הבדל של שמיים וארץ במראה העין המאופרת. ככל שהריסים יהיו עבים וארוכים יותר- כך מראה העין הסופי יהיה פתוח יותר ומחמיא. לנשים אשר נוטות לדמוע או להזיע, ולנשים בעלות עפעף במבנה נפול , מומלץ להשתמש במסקרות מעבות /מאריכות מהסוג העמיד במים.
    עוד על מסקרות עמידות במים


    תיחום העין
    הבעיה: בגלל "נפילת" מבנה העפעפיים, מטשטשים גבולות העין עצמה ולא מאפשרים תיחום ברמה גבוהה.

    שימוש באיילינר עמיד יבטיח מסגרת אשר תדגיש את מבנה העין. אם העין נפולה וקיים חשש שהצבע "יידבק" לעפעף או ינזל דרך הקמטוטים, מומלץ להשתמש באיילינרים במרקם קרם או ג'ל הנחשבים לעמידים במיוחד ומאפשרים שימוש גם בתוך העין ללא כל חשש.



    איפור שפתיים
    הבעיה: השפתון נוטה "לברוח החוצה" דרך הקמטוטים אשר סביב השפתיים ויוצר מראה אשר אינו מחמיא.

    שימוש ב"מנפחי שפתיים" אשר קיימים היום בשוק תורם רבות לצמצום מראה הקמטוטים סביב השפה היות והם גורמים להתפחת האזור. יחד עם זאת צריך לזכור שה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום