מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפור ל25 שעותמתאפרת מתחילה30/01/2008
האם מזיק לשם איפור בערב ולהורידו בערב למחרת? האם האיפור ימרח במקרה זה במשך הלילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מתאפרת מתחילה!
רינת פלג30/01/2008תראי, אם מדובר על משהו חד פעמי והשימוש הוא בחומרים מקצועיים בלבד, אז אני מניחה שלא ייגרם איזהשהו נזק היסטרי, אבל, ויש כאן "אבל" גדול מאוד. למה ללכת לישון עם האיפור עלייך??? תני לעור שלך לנשום, להתאוורר... הרי גם כשאת מתקלחת את מנקה את פנייך כל יום.... לפי הבנתי יש מצב שיש לך שני אירועים יום אחרי יום... אני צודקת? עשי לעורך טובה גדולה ותני לו לנוח... הסירי את האיפור והתאפרי שוב למחרת.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחליויקי29/01/2008
שלום רחלי היקרה ! תודה על תשובתך לגבי פילינגים.
אני משתמשת בפילינג גליקולקטי מלומד האם פילינג שאת מדברת עליו הרבה יותר חזק ?
לצערי אני גרה בחיפה ולא יכולה להגיע לבנות שהפנית אותי עליהם .אבל אשאל ב OSSI
האימייל שלי [email protected]
בתודה ויקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקי
רחלי אלמקייס31/01/2008ויקי אני הפנתי אותך לבנות אלא לחברות קוסמטיקה מאוד גדולות ובעלות שם השמות שנתתי לך אילו נשים בתוך החברות שיוכלו לעזור לך.
אין את החברות הללו במרכז שיווק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לעצה[:סיון28/01/2008
שלום אני בת 16 ואני מתאפרת מעט כל יום... אני לא שמה מסקרה ביום-יום אבל כשאני יוצאת אני רוצה לשים מסקרה אבל כל פעם אני מאוד מתלבטת...יש לי ריסים ארוכות מאוד ועיינים יחסים גדולות[לא יותר מדי] הריסים שלי בהירות לכן אם אין מסקרה -פחות שמים לב לאורך של הריסים אבל עם מסקרה זה מאוד בולט... רציתי אולי עצה,מה דעתכן? האם ריסים ארוכות מאוד לעיינים גדולות יחסית זה יפה או יותר בכיוון של מפחיד?P:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקרה בעיניים גדולות
רינת פלג29/01/2008קודם כל, אם הייתה לי תמונה הייתי יכולה לייעץ לך יותר טוב (את מוזמנת לשלוח לי תמונה למייל האישי ולהזכיר לי במה מדובר...)..
באופן כללי בעיניים גדולות מומלץ לא לשים מסקרה בריסים התחתונות כי זה באמת מדגיש יותר את הגודל.
מעבר לכך אם תניחי צללית בהירה על גלגל העין זה ייתן אפקט של עין קטנה יותר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי איפור :]סימה28/01/2008
קודם כל תודות תודות שערתן לי לפתור את בעיית העיפרון ,
שמתי צללית שחורה על העיפרון השחור ממש עזר :]
---
רציתי לישאול איזה חבר מייק - אפ מתאימה [ שנישארת לרוב הזמן ]
אני צריכה מייק - אפ
שלא יראו אותו , שיהיה יחיד על העור .
---
איזה חברת עיפרון שחור [ שלא נימרח ונישאר לזמן ארוך ]
הכי טובה ?
---
תודה :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה....
רינת פלג29/01/2008קודם כל אני שמחה שהסתדרת עם העפרון...
דבר שני, בעניין המייק-אפ, אני מאוד אוהבת את המוצקים של איל מקיאג', וכשאת רוכשת את יכולה לבקש התאמת איפור בחנות ויסבירו לך איך להשתמש בו כדי להשיג מקסימום תוצאות.
מבחינת עפרון שחור, היות וכבר הבנת שמה שעושה את הטריק זה הקיבוע, אז מה שחשוב בעצם זה שהעפרון יהיה על בסיס שעווה. איך תדעי את זה? ציירי פס על היד. לאחר מכן העבירי עליו אצבע לכיוון הנגדי (כאילו שאת מנסה למחוק נקודה מסויימת). אם נוצר טשטוש אבל עדיין יש שם קו איפה שציירת במקור, אז העפרון עמיד ועל בסיס שעווה. אם נמרח לא יפה, אז הוא לא מקצועי וסביר שגם יימרח לא יפה על העין....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלילוש27/01/2008
שלום, אני צריכה המלצה על קרם לחות ללא ויטמין A או נגזרת שלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחות ללא ויטמין A
רחלי אלמקייס29/01/2008רבים תכשירי הלחות שאינם מכילים ויטמין A או ניגזרותיו, קצת בלתי אפשרי לרשום את כל תכשירי הלחות כאן, אשמח לכוון אותך פחות או יותר אם תרשמי לי נתונים אלו:
1. מה סוג עורך פחות או יותר?
2. מה גילך?
3. באילו תכשירים השתמשת? ובמה הינך משתמשת כיום?
4.במה את עוסקת?
בהצלחה מחכה לשמוע מימך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש רצועות שעוה מוכנות ?אני27/01/2008
כדי להסיר שיער מהפנים ? במקום שעוה חמה וכל הכרוך בזה...תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה לאני
רחלי אלמקייס29/01/2008רצוי כדי להסיר שיער מהפנים להשתמש בשעווה חמה בלבד,כיום ישנן רצועות שעווה מוכנות שמוכרים בפארמים לא למקצועיות.
בנוסף אשמח לידע אותך שכיום ישנן בשוק שעוות צרפתיות על בסיס שרף שמאוד מומלץ לעבור איתן טיפול הסרת שיער.
בכל מקרה אמליץ לך לפנות לאשת מקצוע על מנת שתעשה עבורך את פעולת הסרת השיער מהפנים משום שצריך לעבוד בתהליך כל שהוא, התהליך זה הוא ערובה שלא יצאו פצעים ושהעור יהיה חלק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחליויקי26/01/2008
שלום רחלי היקרה!
אני קוסמטיקאית עם כמה שנים ניסיון. שמעתי מאנשים שקוסמטיקאיות במכון עושות פילינג עמוק
( בינוני) עם חומצות והתוצאות מדהימות.
השאלה היא איזה פילינג עמוק יכול להיות בלי השגחת רופא ?
ואיפה ניתן להשיג מרכיבים ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקי
רחלי אלמקייס29/01/2008ויקי הפילינג שהינך מדברת עליו הוא בריכוז שמתאים לקוסמטיקאיות, ישנן למספר חברות כמו הולילנד קוסמטיקה : פילינג שנקרא פרפיום בקשי לדבר עם לריסה ואמרי לה ששלחתי אותך היא תדע לנתב אותך ולתת לך יחס אישי.
דרמלוגיקה ופריורי: להם יש מספר פילינגים לכי להשתלמויות דברי עם בתיה או נטלי אמרי להם שבאת מימני והן יעזרו לך באופן אישי.
ישנן עוד מספר חברות אם תרצי טלפונים אשאירי לי אימייל שלך כדי שאוכל לשוחח עימך מעבר לפורום מפני שאסור לרשום טלפונים של חברות כי לא כולם קוסמטיקאים בפורום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסוואת פצעונים בפניםגבר26/01/2008
שלום למומחים,
אני גבר בן 23 שסובל מפצעוני אקנה שצצים מדי פעם בפנים.
האם יש דרך כלשהיא להסוות את הפצעונים ואת הכתמים האדומים שנותרו לי מפעצים קודמים בעזרת איפור ?
האם אפשר לעשות זאת מבלי שישימו לב שמרחתי עלי איפור ?
אני ממש לא מבין בתחום ואני מבקש שמישהו יפרט לי איזה תכשירים אני צריך ומה לעשות איתם.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסוואת פצעונים ואדמומיות
רינת פלג26/01/2008היי גבר,
קודם כל אני שמחה על נוכחות גברית בפורום....
יש תכשירים ירוקים בחברות השונות שנקראים גם בשמות שונים. יש חברות שקוראות לתכשיר "קונסילר ירוק" יש "מטשטש פצעונים" ויש "איוון טון ירוק". מטרת כולם היא טשטוש פצעונים אדמומיים. אם מדובר על "קונסילר ירוק" שים לב שהוא שומני ולכן לא תוכל לשים אותו ללא איפור נוסף מעליו (מה גם שהוא ירוק מידי). התכשיר שנקרא "איוון טון" הוא על בסיס מים ולכן מתייבש ומתקבע ואינו מצריך איפור נוסף. היתרון בו הוא גם שאתה הוא זה ששולט בכמות החומר וכך קל לך יותר.
לאחר שתרכוש מוצר מתאים אשמח לעזור לך בשימוש בו. אם אתה רוכש בפארמים למיניהם, שים לב שכל דיילת תרצה למכור לך את המוצר שלה, ומן הסתם לא תוכל בהכרח לדעת מי אמינה ומי לא.
בחנויות לאיפור מקצועי הדבר שונה, ושם גם ידריכו אותך באופן שימוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רינת.
גבר27/01/2008באמת הלכתי לאחת מהחנויות האלה והדיילת מכרה לי מייק אפ של חברה מסוימת...
עוד לא ניסתי את זה והעצה המקצועית שלך נשמעת לי עדיפה.
היכן אני יכול לרכוש את הקונסילר הזה - "איוון טון" ? אני לא מכיר חנויות איפור.
אני גר באזור המרכז - ראשל"צ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיוון טון ירוק
רינת פלג27/01/2008יש באיל מקיאג', אם אני לא טועה זה ברוטשילד אצלכם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- את יודעתסימה25/01/2008
רציתי לישאול על דוגמנות [ זה קשור לאיפור ]
לפי מה מקבלים בנות להיות דוגמניות ?
מה הנתונים להיות דוגמנית מושלמת?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי דוגמנות...
רינת פלג26/01/2008קודם כל את צריכה להיראות טוב מן הסתם... את אמורה להיות גבוהה (1.75 לפחות, אם כי יש נמוכות יותר - בר רפאלי 1.70, יעל בר זוהר 1.65 וכו') ורזה (עד מידה 38 וגם זה בדוחק).
אני ממליצה לך לשלוח מיילים עם תמונה לסוכנויות שונות ולבקש פגישה / אודישן. זכרי, שלמרות שזה עולם זוהר, הוא גם עולם קשה ותובעני מאוד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- :]סימה25/01/2008
שלום קוראים לי מיטל
אני בת 13
רציתי לישאול עם מייק אפ/ עיפרון שחור לעיניים / מסקרה
מזיקים בגיל הזה ?
---
תודה ולהיתראות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיטל,
רינת פלג26/01/2008קודם כל, אם בחרת להתחיל להתאפר בגיל הזה, אז כדאי לך להשתמש במוצרים איכותיים. מעבר לכך אין משהו שמזיק במוצרים איכותיים, גם אם מדובר בעור צעיר.
מבחינת מייק-אפ, הייתי ממליצה לך להשתמש במייק-אפ נוזלי שהוא אוורירי יותר ונותן תחושה, הרגשה ומראה טבעיים יותר. מבחינת עפרון שחור יש לבחור עפרון איכותי (שאינו נמחק על היד) ולקבע אותו עם צללית שחורה (כן, בתוך העין..). מבחינת מסקרה לשימוש יומיומי אני ממליצה לך על מסקרה שאינה עמידה, כלומר על בסיס מים. אלה מסקרות יותר עדינות, וקלות יותר להסרה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה רינת..אודל25/01/2008
תודה רבה על התגובה המהירה...
עכשיו אני משלימה עם ה"קמטים"...
אני משתמשת במייק אפ של אייל מקיאג'{ממש כמה נקודות}וגם פודרה שלו{כי אני לא אוהבת להיות"מבריקה"....}
אז אני אשתדל לפדר את האזור,בכל אופן אני שולחת לך תמונות ומקווה שתתני לי פתרונות מעשיים,תודה רבה לך..אודליה.!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אודליה,
רינת פלג26/01/2008קודם כל עניתי לך במייל, אין לך שום מגבלה מבחינת האיפור.
מבחינת המייק-אפ והפודרה, היות ואלה מוצרים של איל מקיאג', אז אם אכן תקפידי לפני הפידור על מתיחה של המקום (שלא יראו את הקמט לפני הפידור), וכמות פודרה מספיקה, אז לא אמורה להיות לך בעיה עם הקמטים.
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום למומחות....מס' שאלות...אודל24/01/2008
אני רוצה לדעת איך להתאפר ומה מתאים לי?....יש לי עור בהיר ועיניים חומות ושיער שחור אבל אין לי מושג איזה איפור מתאים לי...למשל לאירוע מה אני אמורה לעשות?.אני נורא אוהבת את המראה המעושן{צלליות כהות..}אבל אני לא יודעת אם זה מתאים לי לעין....
הייתי שמחה לדעת אם אפשר לשלוח תמונה שלי לאחת ממכם במייל ואולי תוכלו להמליץ לי...{תמונה אחת שווה אלף מילים}...
עוד שאלה קטנה לפעמים שאני שמה מייק אפ אחרי זמן מה נוצרים לי שני פסים כאלה ליד השפתיים...{כאילו מחיוכים} וזה לא נראה יפה כאילו יש לי קמטים ואני רק בת 21! חח הייתי רוצה לדעת איך למגר את התופעה,ולשפר את המראה.....
תודה רבה רבה,אודליה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אודליה!
רינת פלג24/01/2008אני אשמח אם תשלחי לי תמונה למייל ואעזור לך בהתאמת הצבעים.
מבחינת הפסים במייק-אפ - הם נוצרים כתוצאה מקמטי הבעה. לכולנו יש אותם, ואין מה לעשות... השימוש במייק-אפ נוזלי יפחית משמעותית את התופעה, ואם את משתמשת במייק-אפ מוצק, אז פידור מושקע יותר יפתור לך את הבעיה.
קחי בחשבון שלא משנה בת כמה את, אלה הקמטים שלך ולכולנו יש אותם. תשלימי איתם....
שלחי לי תמונה. אני אעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימוד איפוררחל24/01/2008
אני מעוניינת לעבור קורס איפור יופי בלבד (לא במה, טלויזיה וכו').
שאלתי היכן כדאי ללמוד. ישנם כל כך הרבה בתי ספר למקצועות האיפור ואני פשוט לא יודעת כיצד עלי לבחור את בית הספר.
תודה על תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רחל!
רינת פלג24/01/2008קודם כל, הרשי לי לברך אותך, כי את הולכת להפיק מלימודי האיפור הנאה גדולה...
שנית, היות ואני מורה לאיפור במכללה המובילה בארץ אני קצת משוחדת, ולכן אפרט לך רשימה של מספר בתי ספר לאיפור בארץ וכמה עצות....
קיימות מספר מכללות ללימודי איפור:
איל מקיאג' (ת"א, חיפה, ירושלים ובאר שבע)
ירין שחף (רק בת"א)
רוית אסף (ירושלים וב"ש)
גודה (בני ברק)
קריולן (בת"א)
יוסי ביטון (חיפה)
גיורא שביט
איב סנטר
פליקס שטיין (ת"א)
עדה לזורגן (ת"א)
ורד ספיבק (ת"א)
נטשה דנונה (ת"א)
קבעי לך פגישת ייעוץ בכל אחת מהמכללות שנראית לך ובדקי מה מציעים לך תמורת כספך, מה את מקבלת פיזית (מזוודה, בוק), ומה את מקבלת תיאורטית (מערכת השיעורים, תרגולים). בדקי מי המורים ועשי שיעורי בית גם עליהם. שימי לב גם איך את מרגישה במכללה עצמה. נעים לך או לא, את אוהבת את הסביבה או לא? בדקי גם אם הקורסים והמורים הם בפיקוח של משרד התמ"ת. במידה וכן, את יכולה להיות בטוחה שרמתם המקצועית גבוהה. זכרי שיועצי הלימודים יעשו הכל כדי לרשום אותך משום שזו עבודתם. קבלי את העובדות ועשי את החשבון שלך בבית. בלי לחץ.
דבר שני, אני ממליצה, היות וגם אני הייתי במצבך פעם, לפנות למכללה העוסקת באיפור בלבד, ולא במקצועות נוספים. כשלומדים מקצוע ייחודי, המקום לעשות זאת הוא במכללה ייחודית.
אבל בכל מקרה זו דעתי בלבד, ואני בטוחה שתשכילי למצוא את מה שמתאים לך באופן אישי.
בנוסף, אם מדובר על לימודים למטרת העשרה אישית, את יכולה לקחת לך בחשבון גם את האופציה של מאפרת מקצועית שתבוא אלייך למספר סדנאות אישיות, שכוללות גם תרגול שלך כמובן, וכךתעשירי את עצמך. תוכלי גם לרכוש מאותה מאפרת מוצרים בהנחה מסויימת ולהעשיר את האיפור הביתי שלך. אם מדובר בלאפר אחרות ולהתפרנס מזה, הרי שאת חייבת תעודה ולכן רק מכללה מסודרת תתן לך את המענה הזה.
אם את צריכה ייעוץ נוסף, אני פה כמובן.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימוד איפור
רחל31/01/2008לרינת,
תודה על תשובתך המהירה.
אולי אני קצת חוצפנית: האם אוכל לדעת היכן את למדת איפור?!
חברותי חלוקות בדעותיהן יש כאלה הממליצות על איל מקיאג' ויש על ירין שחף.
לעומת זאת אני מחיפושי באינטרנט התרשמתי מעדה לזורגן ונטשה (איני זוכרת את שם משפחתה).
קראתי את שכתבת אבל לא נעים לי לקבוע עם כל אחד מהם פגישת יעוץ. ומי כמוך יודעת שבפגישה עצמה כבר מנסים להחתים אותך על טפסים. לכן אני רוצה למנוע מצב מביך זה, ולכן אני שואלת אותך באמת ובתמים היכן את היית ממליצה לי ללמוד.
באמת תודה,
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אישית למדתי באיל מקיאג',
רינת פלג31/01/2008אבל בזמנו כשחיפשתי איפה ללמוד באמת עברתי חלק מהמקומות שציינתי בפנייך, וקבעתי פגישות ייעוץ עם כולם. אל תחתמי על שום דבר. זו זכותך להתלבט...
מה שאהבתי באיל מקיאג' זה שיש המון מורים ככה שיוצא לך ללמוד מהטובים ביותר ולקבל עצות וטיפים מכמות יפה של מאפרים בכירים וותיקים.
אני אישית לא אוהבת שיש מורה אחת שמעבירה קורס שלם, כי ככה את מתקבעת לשיטה אחת ולא נחשפת לשיטות, גישות וגם טריקים שונים....
את מוזמנת לפנות אלי למייל האישי אם את רוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפורקורל23/01/2008
שלום,
קודם אני חייבת לציין שהפורום מקסים והיועצות מקצועיות במיוחד!
לשאלתי: אני בת 16 ותמיד רציתי להגיע לגוון צללית שתשקף מין גוון עתיק (כמו האיפור של נינט איך שהיא ניראתה בפירסומת לפלאפון שעשתה קרחת). יש לי עניים בולטות ודיי גדולות ואשמח לשמוע על טיפים למראה מעושן. בנוסף, אני לא נוהגת להשתמש במייקאפ ופודרות כי אני מעדיפה לא להתחיל בשלב זה. אף פעם אני לא מצליחה לפזר את הסומק על הלחי שיצא נורמלי. תמיד התוצאה היא פיזור אחיד של הסומק על כל שטח הלחי וזה ממש יוצא לא יפה.
אשמח לשמוע את חוות דעתך. תודה רבהה 333>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רומי!
רינת פלג24/01/2008ראשית, הרשי לי להביע את דעתי - אני לא חושבת שנערה בת 16 צריכה להתאפר במעושן שחור.. זה כבד מידי לטעמי וגם לא מתאים לכל מטרה. לפעמים זה נראה מוגזם...
אבל כמובן שתקבלי תשובה לשאלתך... איפור מעושן הוא בעקרון איפור שגבולותיו לא כל כך ברורים - כלומר - מטושטשים. הוא יכול להיות זויתי וחתולי (כמו של נינט) או עגול (כמו למשל שהיו הולכים בשנות ה-20).
האיפור הקלאסי של נינט הוא אכן שחור ויש בו גם אפור. התחילי בהנחת מייק-אפ / קונסילר על גלגל העין, ופדרי.
ואחר מכן הניחי צללית שחורה / אפורה על השליש החיצוני של העפעף, והגבול העליון הוא קפל הבננה (מן שקע כזה שתזהי שכתגעי בו - זה מעל האישון אבל בעין עצומה כמובן יהיה לך יותר קל).
בעזרת מברשת איפור מתאימה מטשטשים את הגבולות של הצללית וחוזרים שוב על התהליך אם הצללית התפזרה או "נעלמה" קצת.
על גלגל העין מניחים צללית באפור בינוני ומטשטשים את המעברים שבין שתי הצלליות על מנת שלא יראה חד מידי.
בחלק הפנימי של העין (השוית הפנימית) נהוג לשים צללית בהירה מאוד (אפילו לבנה) כדי לתת אור באיזור העיניים וכדי להרחיקן מעט אחת מהשנייה.
את יכולה כמובן ליצור את המראה הזה עם כל צבע שאת רוצה ובתנאי שיהיה אחד כהה (לזוית החיצונית) ואחד בינוני לגלגל העין.
זהו על רגל אחת, יש לי גם תמונה אבל אין לי אפשרות טכנית להעלות אותה, ככה שאם בא לך, את מוזמנת לשלוח לי מייל אישי ובו פרטי המייל שלך.
מבחינת הסומק - את הסומק מניחים על תפוחי הלחיים ומשם מטשטשים החוצה. את תפוחי הלחיים את מזהה כשאת מחייכת (ממש מחייכת - לא בכאילו...). כשאת מחייכת, יש את מה שקוראים ביומיום "חדודים". את מניחה את הסומק בדיוק על החדודים ומשם מטשטשת כלפי חוץ.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיואוו מה זה תודה!
קורל24/01/2008על התשובה המקצועית והמפורטת!
את מדהימה... 333>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף!
רינת פלג24/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עדיןיפה22/01/2008
שלום, ברצוני להתחיל להתאפר כי מצאתי עבודה חדשה, איני רוצה משהו קיצוני כי בד"כ אני לא מתאפרת. ניסיתי לשים רק איי ליינר, אך זה נראה גס מדי. מה את מייעצת לי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפה!
רינת פלג22/01/2008את מוזמנת לקרוא את מה שכתבתי בעניין האיפור לחדר הכושר. בשני המקרים מדובר על איפור טבעי, עדין ושאינו מצריך יותר מידי זמן פנוי...
לעניין האייליינר, גם אייליינר יכול להיות עדין ויפה. יש לצייר קו דק מאוד, ממש על שורש הריסים, כדי להגיע למראה עדין, וזה דבר שמצריך תרגול. אל תתייאשי. במידה ועינייך אינן עגולות, זה יכול לעשות למראה הכללי רק טוב! קצת אימון וזה משתלם.....
בהצלחה בעבודה החדשה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)