מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בנות יקרות!!!!!!!שירה שוסטר22/11/2007
אני מתנצלת שאני לא עונה השבוע מהר על השאלות שלכם, היה לי שבוע עמוס ומטורף - מבטיחה סופשבוע לחזור לעניינם ולענות לכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווית אסף עונה בצ'ק, רק שתדעי.
שיר22/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכוונתי בצ'יק, מייד, לאלתר וכיו"ב
שיר22/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נכון... שלא לדבר על רחלי
דנה22/11/2007שהיא נכנסת פעם בשנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדנה
רחלי אלמקייס22/11/2007יש לציין שהערה שלך ילדותית, ליתר דיוק אני נכנסת לפורום פעם ביומיים ותמיד עונה לפעמים אין שאלות עבורי אז את לא רואה תשובה, אם יש לך שאלה אשמח לענות לך ערב נפלא, רחלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות לחיים..חסוי22/11/2007
האם יש מוצרים שיכולים להדגיש ולהגדיל לי את עצמות הלחיים כך שהן יהיו בולטות ויפות?..? אילו מוצרים?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצמות לחיים
רחלי אלמקייס22/11/2007לצערי אין מכשירים או תכשירים שיצרו לנו עצמות לחיים שונות כלומר גבוהות ויפות אבל בעזרת הנחת סומק בגוון מתאים ובצורה הנכונה נוכל ליצור מראה של עצם גבוהה, הכיצד?
בעזרת מברשת סומק וסומק בגוון חום נניח מהפאות לכיוון הלחי הסומק יונח מתחת לעצם הלחי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבותחסוי22/11/2007
שלום , יש לי שאלה בנושא עיצוב גבות , רציתי לדעת כמה זמן בערך יקח לי לעבות את הגבות בצורה משמעותית כדי ללכת לקוסמטיקאית לעצב צורה מחדש.? אין לי הרבה גבות והן לא עבות במיוחד? כמה זמן עליי לא לסדר גבות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבות
רחלי אלמקייס22/11/2007לבנות צורה חדשה לגבות זהו תהליך ראשית איני יודעת בת כמה את וכמה זמן את מסדרת גבות, עליך לדעת שכל אחד זה באופן שונה ככל שמורדים את השיער מפעם לפעם הצמיחה תפחת, אני לא בעד השיטה לגדל גבות פרא וללכת לסדר בעיני אישה תמיד צריכה להיות מסודרת לכן אמליץ לך לא לסדר גבות שבועיים ואז ללכת לקוסמטיקאית לעצב בהדרגה יש שערות שהיא תשאיר על מנת לבנות את הצורהמפעם לפעפ הצורה תשתנה עד שתגיעי לצורה שאת רוצה ושתתאים לך, בהצלחה מקווה שעזרתי, ערב נפלא רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיואב21/11/2007
שלום אני גבר בן 30
לפעמים יוצאים לי חצקונים ואני כמו הומו שם עליהם קונסילר שאחותי הביאה לי.
עכשיו אני מכור לקונסילר וכל חצ'קון אני חייב לשים.
האם זה בסדר?
אפשר לכסות חצ'קונים בלי להשתמש בתכשירים של נשים ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יואב- חצ'קונים
רחלי אלמקייס22/11/2007יואב ראשית שחצקונים בשפה המקצועית נקראים פוסטולות, אין זה נורא פצע פה פצע שם, אם זה מפריע לך המלצתי לייבש את הפצע בלילה ע"י תרחיף ייבוש.
חשוב לזכור אין לפןצץ את הפצע או לקלף אותו לאחר שהוא מתייבש פעולות אילו ישאירו כתם או צלקת.
תרחיפי ייבוש מומלצים:
1. ג'ל רפואי לפצעים של דרמלוגיקה.
2. תרחיף ייבוש של הולילנד.
3. קרם פרופולן של בלה דונה.
והרשימה עוד ארוכה, אם תרצה עזרה נוספת השאר לי את האיימל שלך.
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עינייםמישהי~~19/11/2007
מה גורם לאשליה של עיניים מלוכסנות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
מישהי~~19/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים מלוכסנות
חסוי20/11/2007היי , בכדי ליצור עיניים מלוכסנות עלייך להשתמש בצבעים כהים בזויות החיצוניות של העין בכדי לגרום להרמה של העין. אם יש לך עין יחסית גדולה תוכלי לתחום בפנים עם עיפרון שחור וזה יעשה את העבודה טוב מאוד. עלייך לדעת רק איך להשתמש בצבעים הכהים כי זה לא העיקר להניח את צריכה לדעת את המיקום . הייתי מציעה לך קורס אישי לאיפור וכך היית מקבלת יותר כיוון. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה על קרם לחות לפניםיפית19/11/2007
שלום,
אני בת 30 ,אשמח לקבל המלצה על קרם לחות לפנים, שמתאים גם ליום וגם ללילה ( לעור רגיל/מעורב) שיש בו מקדם הגנה (ללא הגבלת תקציב).
אני יודעת שיש לאסתי לאודר קרם שנקרא daywear plus cream עם מקדם הגנה אבל אני לא יודעת האם הוא מתאים גם ליום וגם ללילה או שהוא מתאים רק ליום?
בתודה מראש!
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחות לפנים תשובה ליפית
רחלי אלמקייס19/11/2007לפני שאענה לך בשאלתך ישנם מספר נתונים שיש להבהיר כדלקמן:
1. רצוי תמיד להניח מקדם הגנה בנפרד ולא כשהוא בא בתוך הקרם, ביחד גם הלחות וגם הקרם מאבדים מערכם, בנוסף אם הקרם הוא גם לילה אז בודאות אין בו מקדם הגנה.
2. קרמים שמוכרים בפרמים אינם קרמים מקצועים בגלל שהם נמכרים לכלל הציבור ומותאמים ע"י דיילות יופי אחוז החומר הפעיל בהם מאוד נמוך.
ועכשיו התשובה:
מעורב אינו סוג עור אלא תכונה, מעורב הכוונה שהעור שלך יש בו שני סוגי עור יכול להיות רגיל נוטה לשמן וכו'.
על סמך נסיוני והבנתי אשמח לומר לך שבגילך ניתן למרוח את הקרם יום גם בלילה (באופן עקרוני אין הבדל בין קרם יום לקרם לילה אלא אם הקרם לילה הוא קרם שיקומי, הבהרה וכו')
לסיכום המליץ לך קרם יום שהוא גם לילה ואפשר להוסיף לו סרום.,
דוגמאות:
א. קרם אלסטין + דרמול 1 של חברת יונקה. ב. לחות רה ניו + סרום מולטי ויטמין של הולילנד
לכל חברה יש מקדם הגנה הרשימה עוד ארוכה אם תרצי רישמי לי את האימייל שלך ואדבר איתך, בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי , תודה על תשובתך!
יפית20/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה לרחלי
נועה22/11/2007אני מבינה את הצורך שלך להציע קרמים "מקצועיים" אך זה לא נכון להגיד על חברה זו או אחרת שהמוצרים "לא מקצועיים", בפרט כתשובה לשאלה של לקוחה שמתעניינת במוצר מסויים. את צריכה להציע שרות ללא פניות וללא משוא פנים. או שאני טועה ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה בתגובה להערה שלך
רחלי אלמקייס22/11/2007נועה, תשובתי אליך מתיחסת לכל פרט שבהערה שלך נתחיל:
אין לי הרצון להציע קרמים מקצועיים על מנת לפרסם או לדחות במישהו לרכוש אני יודעת הודותם של כל התכשירים המצויים בשוק, ההצעות שלי הם לכם הגולשים על מנת לעשות מעט סדר בתחום הפרוץ הזה.
כתבת "מקצועיים" מיותר להניח מרכאות כי אילו קרמים באמת מקצועיים למה? הם מכילים ריכוז גבוה של חומר פעיל, וחומרים טבעיים שכמעט ואין בקרמים שבפרמים.
את טועה טעות חמורה ביותר השירות שלי הוא ללא פניות וללא משוא פנים.
יש לציין בברור שמעולם לא צינתי שקרם של חברה אחת עדיף על קרם של חברה שניה או שאחד מהם יותר מקצועי.
בעיני מעט חמור לומר דברים כאלו על מישהו שאינך מכירה אותו, במיוחד שהגולש שביקש את התשובה ציין שזו תשובה מפורטת וכתב תודות.
מקווה שעניתי אם תרצי להרחיב השאירי לי את האימייל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים תכולותשלי19/11/2007
שלום לכולן.
רציתי בבקשה לדעת איזו צללית מתאימה לעיניי התכולות.
בנוסף רוצה שתמליצו לי על מסקרה שתאריך ריסים ותעשה מראה של עיניים גדולות לא חשוב המחיר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה למסקרה
סיגל19/11/2007מניסיון ,הסקרות של מייבילין הם מעולות ועושות ריסים משגעות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה בכיתוב,מיהרתי
סיגל19/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגוונים שיחמיאו לעיניים תכולות
שירה שוסטר24/11/2007גונים של ברונזה, כתומים , ןרודים יחמיאו מאוד - וידגישו את הצבע של העייןץ
לגבי מסקרות: טלסקופיק - קלין דפינישן של לוריאל מצוינת - להארכת הריסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור של make up for everאלה18/11/2007
מישהי יודעת איפה ניתן להשיג בימים אלה איפור של חברת make up for ever?
פעם היה אותם בסופר פארמים אבל בזמן האחרון אני לא מוצאת, דרך אגב אני מפ"ת, כך שזה צריך להיות באזור המרכז.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמרו לי
אני11/03/2009שנשאר עכשיו רק ברמת אביב....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו יודע מה קורה עם MAKE UP FOREVE
עדי נאור23/04/2009
משהו יודע קורה איתם ????
עד שמצאתי מייק אפ שמתאים לי .....אוף
התקשרתי לשרות לקוחות והם אמרו שהם עבר לא עובדים איתם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי מייקאפ פוראבר
אורי04/10/2010ניתן להשיג את מוצרי מייקאפ פוראבר באתר בישראל שנקרא: קוסמטיקס אונליין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי את צריכה לחפש בסופר פארם אחר,
סיגל18/11/2007עם אין בפ"ת,כי ידוע לי שהם נמכרים רק בסופרפארם,או להתקשר ולשאול שם,מתי יהיה! מקווה שעזרתי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיתקשרי לשרות לקוחות לטלפון
סיגל18/11/2007099725151 ,והם יגידו לך איפה את יכולה לקנות,במקרה ראיתי זאת בעיתון לאשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אלה20/11/2007סיגל, תודה רבה
התקשרתי ובאמת הם אמרו שיחזרו אלי עם תשובה.
את גדולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלי אולי...
נילי08/05/2009לכשתקבלי תשובה, אנא ידעי את כולנו. אני גם מחפשת המון זמן את המוצרים...
היו להם שפתונים כאלה מדהימים..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור
סיגל20/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור של make up for ever - תגובה
יפית קוריש07/10/2010חברת מייק אפ פור אבר כבר לא נמכרת בפארמים השונים אבל ישנה חנות באור יהודה שמוכרת את השאריות שנותרו בארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכלות וצילומי סטילס...הילה17/11/2007
אפשר לשים צללית אבקה מבריקה על גלגל העין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלליות מבריקות
שירה שוסטר17/11/2007אכן פעם לא היה נהוג להשתמש בצלליות מבריקות לכלות מכיוון שהן עוברות צילומים - והצללית המבריקה לא תמיד מחמיאה בצילום - שכן אם היא מונחת במקומות הלא נכונים היא נותנת ברק הנראה כמו זיעה.
אבך היום הנחת צללית מבריקה מקובלת מאוד - ואין שום בעיה להשתמש איתה , פשוט צריך לשים לב ולהניח אותה במקומות הנכונים (ז"א לא מקמטוטים ולא לעיניים בולטות) פשוט להפעיל שיקול דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה..מישהי~~16/11/2007
אני מתחפשת בפורים לשוקולדה..... ואני לא בדיוק יודעת איך להיתאפר יפה בשביל התחפושת...
אני רוצה משהו עדין...... יש לכן עצה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את רוצה להתאפר כאילו איפור רגיל ש
נסיכת הצבעים16/11/2007שיתאים או משהו פורמי
איפור רגיל
עד יכולה לשים מיק אפ קצת ככה
צלליות חומות ועיפרון חום בעינים
ושפתון חום
סומק מתחת לעצמות הלחחים גם חום
ובתפוחי הלחיים כתמתם
וצללית לבנה תחת עצם הגבה
את יכולה להבריק גם עם שימר מתחת לעינים
הקיצר איפור בצבעים חומים
ותנסי לחפש לא זוכרת איפה קראתי כתבה של איל מקיאג' על איפור כמו שוקלד
אולי זה יעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין16/11/2007
מרטתי בטעות גבה אחת יותר מדי ועכשיו יש לי גבה אחת ארוכה ויפה וגבה שניה די קצרה ולא כל כך יפה..
שמעתי שיש עיפרון מיוחד לגבות, אז השאלה שלי היא האם הוא יעיל במקרה שלי? אני צריכה להמשיך את קו הגבה הקטועה..ואם לא אז מה מומלץ לי לשים כדיי להמשיך את הגבה עד שהיא תגדל?
אני שמה בינתיים עיפרון שחור אבל זה ממש נורא...הוא חזק מאוד ונמרח ואני כל היום מסתובבת עם מראה!!
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות שכן טוב העיפרון
נסיכת הצבעים16/11/2007גם אני שמעתי עליו אם כי לא ניסתי אומרים שהוא מחליף צבע לפי פיגמנט השיער שלך
אבל את יכולה לנסות להשתמש אולי בעיפרון חום
או יותר טוב תנסי עם צללית בהתאם לצבע הגבות שלך חום או אפור
לא שחור בדרך כלל זה חזק מידי
לצייר את הגבה
ולחכות שיגדל
ממש מבאס גם לי קרה השתגעתי עד שזה גדל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעפרון לגבה
סיגל16/11/2007אני משתשמשת בעיפרון לגבות,הוא עושה ממש "ניסים ונפלאות"למי שחסר שער בגבות,תילכי לסופר פארם ותבקשי עיפרון גבות שמתאים לצבע הגבה שלך,ותראי איך זה ישנה לך הכל,כמובן שאפשר גם לשים צללית על הגבה,כמו שהציעה לך נסיכת בצבעים,בהצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אנסה ותודה לשתיכן!!
יסמין16/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחלי15/11/2007
שלום
שמי חלי רציתי שתמליצו לי על איפור
יש לי עיני שקד חומות ועור בהיר יחסית ושפתיים קצת עבות ורורדות פנים לא עוגולות ולא ארוכות באמצע
איזה צבעים יתאימו לי של צלליות? האם כדאי לי להשים עיפרון שחור? יש לי עיניים קצת קטנות יחסית ושקועות קצת לכן הגבות קצת כלפי מעלה מלאות כאלה
איזה צבע סומק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניי שקד-חומות
סיגל15/11/2007בתור אחת שיש לה עיניי שקד - חומות,הייתי ממליצה לך מניסיון אישי,לשים צלליות בצבע:חום,זהב,ירוק בהיר,אלה צבעים שאני בדרך כלל שמה,וגם איליינר כחול בהיר ושחור מאוד מתאים,וסומק ורוד,מקווה שעזרתי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חלי15/11/2007תודה על התגובה
אני לא כול כך בקיאה בנושא של איפור
מה זה איליינר? חייבים להשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
סיגל16/11/2007איילינר,זה הפס ששמים מעל ההעין,אבל את ממש לא חייבת לשים,כי צריכים לדעת איך לשים,וזה רק דרך אימונים מול המראה,אז גם עם תשימי צללית עם רימל כמובן(בריסים) זה יפה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה- עזרה בבקשה .. =]דנה14/11/2007
יש לי עיניים חומות..
החלטתי לשים עיפרון שחור..
עכשיו, אני שמה עיפרון בתוך העיניים..
ואני רוצה לשים איליינר שחור..
*אפשר לשים גם בתוך העין עיפרון שחור וגם מחוץ לעין איליינר..?
זה לא עמוס מדי?
*מתי כדאי לשים איליינר ומתי כדי לשים עיפרון שחור?..
*ובד"כ עד לאן מקובל לשים את האיליינר מעל העין.. עד לחצי ? עד סוף העין.. שזה מגיע לקצה ליד האף?..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון לענות
נסיכת הצבעים16/11/20071 זה תלוי בעינים שלך אבל זה אפשרי לשים גם אילנר וגם עיפרון בתוך העין
אבל כמובן שזה נותן מראה יותר מודגש וזה מתאים יותר לערב
אם העינם שלך גדולות אז את יכולה לשים אילנר ועיפרון שחור
ואם קטנות אז תשימי עיפרון לבן
אם את שמה רק קו איילנר עליון אז זה פחות בולט
ואם את רוצה לעשות אילנר מאד עדין
את יכולה לקחת צללית בכל צבע לערבב עם מעט מים ולמרוח עם מברשת דקה
צמוד לקו הריסים כך יצא לך תיחום עדין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה
נסיכת הצבעים16/11/20072 איילנר קו עליון או תחתון שמים לפי מבנה העין
עם אין רחוקות את יכולה כמעט עד הסוף או עד הסוף
ואם קרובות אז שליש או חצי
אבל באיילנר תחתון לא מומלץ להשאיר חצי קו ריק אז פשוט לטשטש מעט עם צללית בהירה
או לאיפור ערב לטשטש את הסוף עם צללית נוצצת
אלו בעיקרון חוקי האיפור בכדי לקבל עין אידאלית
אבל תוכלי לראות לפעמים שבפרסומות עושים אחרת לפעמים
כך שאת יכולה לנסות גם הפוך ממה שכתבתי ולראות מה יותר יפה בענייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.. ועוד משהו קטן.....
דנה16/11/2007יש לי איליינר..
אבל אם למשל אני רוצה להשתמש בעיפרון שחרו בתור איליינר..
זה אפשרי?
לצבוע צמוד לקו הריסים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעפרון כאיליינר
שירה שוסטר16/11/2007הי רוני, אין שום בעיה להשתמש בעפרון כאיילינר- את יכולה לנסות ולראות מה נוח לך יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת..
דניאל17/11/2007עיפרון שחור בתוך העין מדגיש אותה.....
ואילו רק איליינר .. מה הוא נותן??
ומה ביחד הם נותנים? גם עיפרון וגם איליינר?
כדי שאני אדע מה לשים מתי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל , אין חוקיות מוחלטת
שירה שוסטר17/11/2007עפרון שחור ידגיש את העין ויצור אשליה של עין קטנה יותר.
איילינר מעניק לעין הרמה נותן מראה של עין חתולית.
שניהם ביחד יתנו מראה מודגש ומעט כבד שיכול להתאים לאירוע או ליציאה - אבל בעקרון - את צריכה לבדוק ולראות מה את אוהבת ואיך את מרגישה הכי נוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה=]
דנה17/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה...הילה13/11/2007
מישהי יכולה להמליץ על מברשת אייליינר דקה ממש וטובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לחברת לוראל
מור25/11/2007מסקרה מאריכה, פשוט מעולה. המכחול דק מאד וצורתו מעט מוזרה. לא יכולה בלעדיה...אני משתמשת בה, גם לעצמי וגם ללקוחות! ניתן להשיג ברשת הפארם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיותשרית13/11/2007
מבקשת המייל של הרופא שהמלצת עליו על שקיות מתחת לעיניים
אני גרה בת"א
אשלח לך מייל למייל הפרטי אם תתני לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרית מרחלי
רחלי אלמקייס15/11/2007שרית האימייל שלי תמיד מוצף מטעמי נוחיות אשמח אם תשאירי לי אימייל שלך ודרכו העביר לך אינפורמציה על הרופא שהמלצתי, איני יכולה להשאיר אימייל שלי בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייל
שרית16/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)