מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מייק אפ לקמטיםליאת26/10/2007
שלום,
אני בת 50,ואני מחפשת מייק אפ לקמטים.
אין לי קמטים כמעט בכלל,אבל כשאני שמה מייק אפ זה מדגיש את המעט שיש.
איזה מייק אפ מומלץ לקמטים?נוזלי,מוס או מוצק,ושל איזה חברה מומלץ?
והאם מומלץ להשתמש בקרם פנים אני איגיינט,או שאפשר להשתמש בקרם פנים פשוט?
תודה רבה רבה,
תמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק אפ...
הילה29/10/2007היי,
לנשים מעל גיל 40 מומלץ לשים מייק אפ נוזלי ולא מוצק כי המוצק כפי שאת אומרת באמת מדגיש יותר את הקמטים.
אני למדתי איפור אצל איל מקיאג' וממליצה על המייק אפ הנוזלי שלהם שמכיל גם סיליקון שעזור במיצוק העור והוא גם על בסיס מים.
בנוגע לקרם אני לא כל כך יכולה לעזור לך למרות שאני חושבת שתמיד עדיף משהו של חברה יוקרתית וטובה ולא סתם, אני יודעת שללנקום ולאסתי לאודר יש קרמים מאוד טובים, אבל הכל זה גם לפני ההרגשה שלך, המלצה שלי תלכי לחנות שמוכרת הרבה חברות כמו ניו פארם או אפריל ופשוט תבקשי דוגמיות, את מה שהכי תאהבי ותרגישי שהוא הכי טוב בשבילך תקני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה לתשובה היפה של הילה
שירה שוסטר29/10/2007אין כזה דבר מייק אפ נגד קמטים
לצערנו....
למעשה, כל מייק אפ שתשימי על הפנים אפילו הנוזלי ביותר, ידגיש בצורה מסוימת את הקמטוטים.
לכן חשוב ללכת על חומר נוזלי ולא מוצק שכן כמה שהחומר יותר סמיך הוא ידגיש יותר את הקמטוטים.
אני ממליצה לך להתעניין ברכישת מוצר הנקרא פריימר - ג'ל על בסיס סיליקון שמטרתו לתת מתיחה עדינה ביותר ולהכין את העור בצורה יפה למייק אפ - הפרפקציוניסט של ג'ייד והפריימר של חברת עופרה מצויינים בעיני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות למקבלי רואקטאןלילי25/10/2007
שלום
אני מקבלת רואקטאן עור הפנים יבש מאוד אני משתמשת בקרם לחות אבל כשאני שמה את המיקאפ עדיין יבש אחרי כמה שעות העור נראה יבש לגמרי האם יש קרם לחות טוב במקרה כזה או עדיף לא להתאפר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחות לרקוטאן
רחלי אלמקייס26/10/2007לילי, אחת התופעות הדומיננטיות של הרקוטאן היא יובש, הרקוטאן מדכאה את כל מערכת בלוטות החלב בגוף אין הפרשה של שומן שהעור זקוק על מנת לא להתייבש, לשאלך מותר ורצוי להתאפר אבל יש וחובה לעשות דברים מקדימים על מנת שהעור יראה טוב גם שהוא יבש ואילו הם:
1. שתייה מרובה - רצוי בעיקר מים יש להימנע ולשתות כמה שפחות קופאין.
2. בכל יציאה מהבית (גם בחורף )יש לשים מקדם הגנה (רצוי של יונקה).
3. לגבי הלחות - הקרנית שהיא השיכבה החיצונית של העור אין בה מים צריך להחזירה לסביבה
הטבעית ולכן עליך להשתמש בלחות קלילה ( על בסיס מים )
דוגמאות : קרם 28 + דרמול 2 של יונקה.
לחות לושן של ארומיק.
לחות אקטיב מויסט + מולטי אקטיב טונר של דרמלוגיקה.
לחות רה ניו של הולילנד.
**** טיפ - בכל מקרה המליץ לך מידי ערב למרוח תכשיר שנקרא " סופר אמולין" של סומה הרבה
התכשיר מעניק לעור מייום, לחות וגורם שהעור יראה יפה למרות כל היובש.
לגבי האיפור המליץ לך להשתמש במייק אפ נוזלי בלבד הטוב ביותר של חברת טלי פלד, מייק אפ על בסיס אלוורה שלא מייבש את העור.
פודרה - רצוי של אותה חברה, ולפדר מעט.
את הכל יש להשיג אצל קוסמטיקאית מורשת.
אם את צריכה עזרה נוספת רישמי לי את האימייל שלך - בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..טלי25/10/2007
יש לי מבנה של העיניים שהעיניים שלי יוצאות ואז יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים.
אני שמה מתחת לעיניים קונסילר שיכסה אבל הקונסילר לא מכסה את העיגולים.
רציתי לדעת אם אפשר לשים על הקונסילר מייקאפ לכיסוי.?
וממה את ממליצה לשים על עיניים בולטות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה
סיגל25/10/2007לי יש גם עיגולים שחורים מתחת לעיניים,ואני שמה קונסילר ולאחר מכן מייקאפ וזה מטשטש,וכמובן גם סומק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני את מתכוונת לעיניים בולטות?
שירה שוסטר25/10/2007בכל מקרה את את מתכוונת לפגמנטציה כהה אז את צריכה להשתמש בקונסילר - כפי שציינת אך עם גוון בז' כתמתם - כמובן שאפשר וצריך להניח מייק אפ מעל הקונסילר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך רוני על התשובה
טלי25/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר להשתמש במוצרי קוסמטיקהליבנת24/10/2007
שלום, שמי ליבנת ויש לי שאלה מאוד חשובה.
לפני כשנתיים+ אמא שלי קנתה לי מוצרי קוסמטיקה רבים של החברה "ז'נס קוסמטיקס- בי.פור.יו".
במוצרים לא יצא לי להשתמש הרבה כך שהם נשארו לי ממש כחדשים.
השאלה שלי אם האם אני יכולה להמשיך להשתמש בהם?
חלק מהמוצרים הם סרום לעיניים וקרם לחות לפנים וקרם רגליים טיפולי.
אני ממש מפחדת שאם אשתמש בסרום או בקרם פנים אז זה יכול לעשות לי יותר נזק מאשר תועלת.
לא רשום על התכשירים שום תאריך פקיעה או תאריך יצור...
האם זה בטוח להשתמש במוצרים אלו? האם זה יעשה לי יותר נזק לפנים מאשר תועלת?
אני ממש אשמח לתשובה, כיוון שאני באמת חושבת שחבל לי לקנות עוד תכשירים בנוסף.
המון תודה והמשך שבוע נפלא,
ליבנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליבנת
רחלי אלמקייס24/10/2007ליבנת לא ראיתי מה המרכיבים של הקרם ולא איך המקרם שלו אני אישית לא הייתי לוקחת סיכון במיוחד אם אין תאריך תפוקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירה =]דנה23/10/2007
היי שירה,
רציתי לדעת אם את יכולה לכוון אותי לשים איילינר.. אני שמה אותו מעל העין קרוב לקו הריסים ולפעמים הוא יוצא לי עבה.. לפעמים דק שכזה לא רואים אותו.. מה את מציעה? האיילינר שלי הוא כמו מכחול דק כזה..
אני שמה איילינר עד קו חצי העין, מעל העין, צמוד לקו הריסים..
והאם לשים איילינר ועפרון בפנים העין זה עמוס מדי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?????????????
דנה24/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין בבקשה: איילינר
שירה שוסטר25/10/2007איילינר
טכניקות שונות- מברשת, עפרון, איילינר, ג'ל
מטרת האיילינר – להרים את העין וללכסן אותה , ליצור את המראה החתולי, ולהדגיש את העין באיפור ערב.
הדבר הכי חשוב באיילינר – לא לרדת מזוית 45 מעלות בזוית החיצונית(הזוית התקנית) שכן אז נפיל את העין .
חשוב - להתחיל בקו עבה ולסיים בדק תוך כדי כניסה לשורש הריסים.
בעיניים קרובות לא נגיע עם האיילינר עד הסוף (לזוית הפנימית), וניתן למשוך אותו החוצה על מנת ליצור אשליה של עיניים רחוקות יותר.
בעיניים רחוקות נגיע עם האיילינר עד הסוף ולעיתים נמשיך את האיילינר ליצירת שפיץ לכיוון האף.
בעיניים עגולות ובולטות יש להזהר במיוחד מכיוון שאם לא נקפיד על הזוית התקנית אנו יכולים ליצור מראה יותר עגול של העין.
אותו דבר בעין עם עפעף נופל – לשים לב לזוית החיצונית!
לא חייבים לשים איילינר בכל מחיר- אם זה לא מתאים אז לא בכח. אך אם משהי רגילה ללכת עם איילינר כל הזמן למרות שאנו יודעים שזה לא יחמיא לה, מחובתנו לעשות אותו בכל זאת כי כך כולם מכירים אותה ואם יראו אותה בלעדיו משהו יהיה "חסר" להם והיא תראה אפילו חיוורת מבחינתה ותרגיש לא נוח.
את האיילינר ניתן למרוח עם מברשת מתאימה והרטבת צללית בגוון הרצוי. נותן איילינר עדין ולא חזק.
עפרון – יותר מודגש, ניתן לטשטש אותו לקראת הזוית החיצונית לתוך השבע למראה רך יותר.
איילינר נוזלי/ג'ל – למראה איילינר חזק במיוחד, עוד אופציה – לאחר שמתיבש ניתן לטשטש למראה רך יותר אך לשם כך יש את העפרון או איילינר צלליות.
המראה הקלאסי של האיילינר – מרילין מונרו – מראה נקי בעיניים – צללית בהירה שמנת/זהב או כל מראה נקי אחר, איילינר , המון מסקרה ושפתיים מודגשות.
אופן מריחת האיילינר:
1. שהעין מסתכלת ישר נסמן קו עדין הממשיך את קו הריסים התחתון בכיוון הזוית התקנית.
קו זה מסמן לנו את מקום הפסקת האיילינר וסימון הזוית נכונה של האיילינר .
שני אלו יבטיחו לנו עין מורמת ולא נפולה.
2. שהעין עמוצה מותחים אותה למעלה והצידה וממלאים .
3. מניחים את קו האמצע צמוד לריסים (לעבוד מעבה לדק)
4. לסיים לכיוון שורשי הריסים – לפי מבנה העין (קרובה רחוקה)
5. אם יש צורך נבצע תיקונים עם מקלוני אזניים.
איילינר בעין קרובה – מגיע עד 1/2 עין או 3/4 :
איילינר בעין רחוקה – מגיע עד הזוית הפנימית :
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה :)
דנה25/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שמבינה באיפור קבועאיילת23/10/2007
עשיתי לפני שנה איפור קבוע בגבות,לאחר מכן רציתי לשנות קצת ואמרו לי שזה ניתן למחוק ע"י העברת המחט ללא צבע על האיזור ובכך הוא ייפצע ויחזור לקדמותו.וזה מה שעשו לי,הצבע נעלם אך במקומו נוצרה פיגמנטציה כך שנשאר עדיין כהה.
רציתי לשאול האם איפור קבוע ע"י צבע בהיר יותר ניתן יהיה לצבוע על איזור הפיגמנטציה ושיחזור לקדמותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיילת בנושא איפור קבוע
רחלי אלמקייס24/10/2007ראשית הימנעי מללכת למספר ידיים הדבר עלול להביא למראה לא אחיד מפני שלכל אחת שיטת עבודה שונה,מנסיוני אני מכירה מישהי שאגדיר אותה כאלופה בתחום מומחת באיפור קבוע וכל הנילווה לכך שמה גואנה שרפמן שווה להתייעץ עימה( הייעוץ אינו בתשלום) הטלפון בו תוכלי להשיג אותה 03 - 5441522
אימרי לה שאני שלחתי אותך והיא טטפל בך מכל הלב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כהות מסביב לעינייםמלי דהן19/10/2007
שלום שמי מלי בת 27 אני סובלת מכהות סביב העיניים כל הזמן בלי קשר לעייפות או חוסר שנה
ניסתי את כל סוגי הקרמים האפשריים איך ניתן לטפל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
הילה20/10/2007כהות בעיניים לא ממש אפשר לתקן, אבל אפשר להסתיר אותן באמצעות קונסילר טוב.
יש לבחור קונסילר בהיר בטון אחד מגוון המייק אפ שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תרתי משמע
שירה שוסטר21/10/2007חשוב שהקונסילר יהיה בגוון בג' כתמתם - ולא רק בהיר מכיוון שבהיר אינו מכסה כהויות - אלא צבע מכסה צבע.לפי צבעים מנוגדים/משלימים בגלגל הצבעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכהות מסביב לעיניים - מלי מופנה אליך
רחלי אלמקייס22/10/2007מלי ראשית אומר לך שאם תדפדפי אחורה בפורום תמצאי מספר רב של תשובות בנושא.
למרות זאת אני רוצה לענות לך אישית ולכן ברצוני לדעת פרט מאוד חשוב - מאיזה מוצא ההורים שלך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסיםעינב18/10/2007
יש למישהי פה המלצה לרימל שעושה ריסים בומבסטיות ענקיות שחורות ובולטות במיוחד?
אשמח לקבל שמות של חברות ואת שם הרימל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
דר19/10/2007מניסיון שלי המסקרה ווליום שוקינג של לוריאל עושה בהחלט ריסים בומבסטיות וניסיתי הרבה מסקרות. ממליצה בחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מלי - תשתמשי בשתי מסקרות:
שירה שוסטר19/10/2007אתשתמשי שכבה ראשטנה מסקרה מעבה, ושכבה שניה מסקרה מאריכה.
אני אוהבת להשתמש בשכבה ראשונה במסקרה הפשוטה והמעולה!!! של מייבלין
או הכסופה של מדינה מילאנו, וכמסקרה מאריכה אני ממליצה על " טלסקופיק" של לוריאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת אם זה קשור לפורום..חסוי18/10/2007
איזה צבעים הכי ילכו בחורף הזה?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטח קשור!!!
שירה שוסטר21/10/2007כפי שמסתמן, הצבע החזק של החורף הוא הסגול, וכבר ניתן לראות אותו חזק בחנויות הבגדים.
לגבי האיפור - הגוונים עומדים על חמים ומעושנים, שפתיים חזקות ואייליינר!!!!!
איליינר חזק וארוך- חוזר ובגדול.
מצרפת תמונה של גרלן לאיפור חורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקוסמטיקאית-שאלה חשובה!שאלה לי17/10/2007
שלום רציתי לשאול באיזה תכשירים אפשר לטפל בצלקות ואדמומיות עקב אקנה לשימוש ביתי?(כי לקוסמטיקאית אני הולכת כל חודש וחצי בממוצע)וכמו כן המלצה על תכשיר לייבוש מקומי יעיל ומהיר של פצעי אקנה..יש לי את של הולילנד אבל עד שהוא פועל אני כבר מבדת את סבלנותי..ו.....
גם שעתי שיש תכשיר כזה של ניטורגיניה,האם הוא טוב?מהו שמו המדוייק??תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי??
שאלה לי29/10/2007אוףף למה אף אחת לא מתייחסת?????למה דילגתן עליי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי את יכולה בקשה לענות ? ? ? ? ?
שאלה לי30/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לקרם Absolueרחל הרשקוביץ16/10/2007
התחלתי להשתמש בקרם Absolue של לנקום ולאחר יומיים קבלתי בצקת מתחת לעיניים ובלחי העליונה. היתה לי בעבר תופעה דומה עם קרם פנים אחר של לנקום, והתופעה נעלמה לאחר מספר ימים. מה עושים ממשיכים להשתמש בקרם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם אבסולו של לנקום
נועה21/10/2007מציעה לך לפנות לשרות הלקוחות של "לנקום"-הם ישמחו לענות לך- לידיעתך חברת "לוריאל" מייבאת אותם ומשרדי החברה נמצאים באזור התעשייה בנתניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה
אורית22/10/2007יתכן ואת רגישה לאחד מהרכיבים של התכשיר-בדקי זאת והמנעי משמוש במידה וכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צללית במראה המעושן הולכת טוב עםחסוי15/10/2007
אודם אדום-בורדו..?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בד"כ נהוג שלא....
שירה שוסטר15/10/2007נהוג לאפר את העיניים והשפתיים לפי השילובים הבאים:
עיניים מודגשות (לדוגמא איפור מעושן), - שפתיים מאופרות בעדינות.
שפתיים מודגשות(אודם בורדו למשל), - עיניים מאופרות בעדינות.
אפ תאפרי גם את העיניים וגם את השפתיים מודגש, יתקבל מראה כבד ולא כ"כ אופנתי שיזכיר את האייטיז....
מצד שני - אם את מרגישה שזה הולם אותך.. לכי על זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לקנות מוצרים מג'יג'י אקדמייעל15/10/2007
אקדמיק או מקום קשור אליהם ולקבל הנחה. מבלי להיות קוסמטיקאית
כי יש להם מוצרים ייחודיים גם להם וגם של כל מיני חברות.
ידוע לי שבבי"ס המחירים הם חצי מחיר ממקומות אחרים. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל
שירה שוסטר15/10/2007אכן בעיה.
בג'יג'י אקדמי מוכרים רק לקוסמטיקאיות לא בחצי מחיר - אלא במחיר קוסמטיקאית...
והיא מוסיפה משהו כמו 25 אחוז ללקוחה (אמורה לפחות).
או שתתארגני על חברה קוסמטיקאית שתיתן לך את המוצרים במחיר שלה- ואז הסתדרת .
או מה לעשות - לקנות במחיר מלא.
עובדות החיים.....
ואכן יש להם מוצרים יחודיים וטובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחדד את תשובתך: כל קוסמטיקאית בעלת
יעל16/10/2007תעודה יכולה לקנות בג'יג'י אקדמיק או רק בנות שלמדו/לומדות שם?
כי אני יודעת שהן מחפשות את השם במחשב שלהם ואם זו קוסמטיקאית
שלא למדה שם זה גם אפשרי? ידוע לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל, שלחתי לך מייל
יעל16/10/2007אשמח לתגובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחתי לך תשובה
סיגל17/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמודה-ג'יג'י לא כאלה זולים כפי שאת
שני21/10/2007חושבת... הם יודעים לקרוע" אותך יפה מאוד איפה שאת לא מצפה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליהי - יש מחירון צרכן מקובל
שירה שוסטר21/10/2007אם את מעוניינת אני יכולה לשלוח לך אותו בדואר- והמחירים בכל הסניפים זהים.
אלא אם את קונה אצל קוסמטיקאית שרכשה מהם והיא זו "שקורעת" במחיר - ז"א מוכרת את המוצר מעבר למחירון לצרכן המומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי - מה אני יכולה לעשות עםסימה14/10/2007
עור שומני? מה הכי טוב בתור טיפול בסתיו ובחורף? בבבבבבבבבבקשה תעזרו לי - אני ממש סובלת מזה, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בעור שומני
הילה15/10/2007מבחינת ניקיון עור הפנים תשתמשי במטלית לחה על בסיס מים או במי פנים המכילים אלכוהול ותשתמשי בקרם פנים המיועד לעור שומני [ממליצה של לנקום - יקר אבל שווה את הכסף].
מבחינת איפור לפני מריחת מייק אפ תנקי את עור הפנים ועל המייק אפ תשימי שכבה עבה של פודרה על מנת שהמייק אפ לא יזוז בגלל השומניות של העור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהטלי13/10/2007
אני בת 16 ויש לי עיניים גדולות מאוד וחומות, רציתי לדעת איזה עיפרון עיניים יתאים לי ובכלל איזה איפור יתאים לי לשים בעין מלבד צלליות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים חומות
סיגל13/10/2007לי יש עיניים חומות ומאוד מתאים לנו צבע כחול ,ירוק שחור לא רק עפרונות אלא גם איליינר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעפרון כהה בתוך העין
שירה שוסטר15/10/2007יתן אשלייה של עין קטנה יותר.
עפרון כהה: כחול ג'ינס, ירוק בקבוק, אפור כהה, ושחור כמובן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
טלי15/10/2007האם לעין גדולה יתאים גם אילניר.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן,אייליינר מתאים לרוב סוגי העיניים
הילה16/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)