מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זה בקשר לצבע העור שלישוהם18/12/2007
טוב אני בת 13
וצצבע העור שלי הוא כהה
אני לא אתיופית או הודית שהצבע שלי כל כך חזק
אני פשוט חומה
אני יודעת שכל הגדולים אומרים
חכי שתגדלי כולם ירצו להיות כהים
כי זה יפה בגלל זה כולם משזפים
אבל לי זה מפריע והייתי רוצה לשנות את זה
יש איזה משהו שיוכל לעזור לי ?
שאת ממליצה ?
אבל לא יותר מדאי מסובך .. (כמו טיפולים שצריך
ללכת לספא וזה .. )
אני מאוד יודה לך עם תעזרי לי =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תעזרי לי !
שוהם20/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצריםירדן18/12/2007
שלום,
יש לי פיגמנטציה בפנים,
ורציתי לדעת איזה מוצרי טיפוח לפנים שיש בהם חומצה הידרוקסיות או מוצרים אחרים אשר ידועים כמבהירים, מומלצים? מה המחירים שלהם? ואיפה אני יכולה למצוא אותם(מלבד אצל קוסמטיקאיות)?..והאם clean&clear הפילינג שלהם והמוצרים שלהם מבהירים?
ומה תווך המחירים של קונסילר ומה הכי מומלץ?
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירדן, יקירתי
רחלי אלמקייס19/12/2007עליך לדעת שפיגמנטציה היא בעיה מאוד קשה לפיתרון, אף פעם אי אפשר להעלים אותה ב100%
אם קוסמטיקאית הבהירה פיגמנטציה ב40% היא עשתה עבודה מעולה, נתונים נוספים שחייבים לדעת לפני שמטפלים בפיגמנטציה הם:
א. מה גיל הכתם ? כמה זמן הפיגמנטציה?
ב. חובה לשלב סדרה הבהרה של טיפול קוסמטי, ובמגביל לטפל יום יום בבית.
ג. מה גוון העור.
נתחיל ונענה על שאלותייך:
1. מוצרי הבהרה אינם מוצרי טיפוח אלא הינם מוצרי שיקום לעור הפנים, מוצרי הבהרה מניחים על הפנים בלילה בלבד.
2. מוצרי הבהרה שפועלים ואפקטיבים את יכולה לרכוש מקוסמטיקאית בלבד, קרם לקוסמטיקאית שונה מקרם שיש בפארמים ( אחוז החומר יותר חזק, חומרים יותר טבעיים ואיכותיים, לקוסמטיקאית יותר כלים ויכולות הבחנה מאשר דיילת בסופר פראם).
3. מוצרים מומלצים להבהרה : מוצרים של חברות דרמלוגיקה, פריורי, אם די פורמולשיין, יונקה והולילנד קוסמטיקה, מה הייתי ממליצה לך בשביל זה יש לראות את העור.
לגבי החברה ששאלת עליה אם היא בפרמים ולא מוצר קוסמטי יש לך תשובה בסעיף 2
מקווה שעזרתי אם תרצי לדבר איתי השאירי לי את האימייל שלך, אשמח לתגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
עדי19/12/2007[a href=http://[email protected] id=link]היי רחלי, אני יודעת שמוצרים טובים אפשר לקנות רק אצל קוסמטיקאיות אבל פשוט המחירים שלכן בשמיים ואני ממש לא יכולה להרשות לעצמי אם תוכלי לתת לי שם של מוצר באמת טוב שהוא במחיר סביר שלא עולה על 70 שקל כי מוצרים כאלה אפשר למצוא בפארמים במחירים של 30 שקל.. :)[/a]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלירדן
רחלי אלמקייס19/12/2007ירדן יקירה לצערי איני יכולה לתת לך המלצה כי אין מוצר בסכום הזה בקוסמטיקה ובטח שלא מוצר שיקומי שמטפל בהבהרה מה לעשות אנו מתעסקות בעור הפנים., השאירי לי מייל שלך אשמח לשוחח איתך, רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)
עדי19/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמשיםשלי17/12/2007
היי,
איזה פודרה וקונסילר מומלצים למנומשת? בד"כ אני שמה מייק אפ וכל הפנים פתאום נעשות לי לבנות, האם יש מייק אפ מיוחד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלי
שירה שוסטר18/12/2007בואי נתחיל מההתחלה....
השאלה היא - האם את מעוניינת להסתיר את הנמשים?
את שמה מייק אפ בשביל זה?
באופן אישי אני חושבת שנמשים זה דבר מקסים וגם לכלות המנומשות שלי אני אומרת את אותו דבר - יש חלק שיעדיפו כיסוי מלא ויש כאלה שיעדיפו כיסוי קל יותר בכדי לשמור על המראה המנומש.
אין פודרה/קונסילר/מייק אפ מיוחדים למנומשות - הכל זה עניין של גוון ורמת כיסוי.
הפנים שלך נעשות לבנות כי יכול להיות שבחרת במייק אפ בהיר מידי או שאת פשוט לא רגילה לראות את עצמך בלי נמשים.
פעם הבאה שאת קונה מייק אפ תלכי על גוון כהה יותר ותראי איך את מסתדרת עם זה. אם את מסתבכת - תתיעצי עם מאפרת בחנות איפור מקצועית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנטנה בקשר לעיפרון עינייםסימה15/12/2007
יש לי עיפרון עיניים לוריאל הוא כל הזמן נימרח לי.
העיניים שלי לא נוזלות או משהו כזה לא מוציאות הרבה נוזלים.
אז רציתי לישאול איזה חברה ממש בטוחה .
שאני יוכל לשים ולא ימרח לי העיפרון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרונות עיניים
שירה שוסטר15/12/2007הי ויקי, אז ככה - עפרונות עיניים מורכבים משומן ומפגמנט.
ישנם עפרונות שהם שומניים מידי ואז הם נמרחים מאוד ולא מחזיקים מעמד.
מצד שני אם העפרון לא יהיה שומני כל כך, אז הוא לא יהיה רך מספיק אפילו בשביל להמרח.
הבדיקה שאת צריכה לעשות לבדיקת עפרון היא כזו-
ציירי קו על גב כף היד ושפשפי אותו:
1.אם הוא נעלם ישר סימן שהעפרון שומני מידי - הוא ימרח בקלות בתוך העין אך לא יחזיק מעמד.
2. אם הוא לא זז בכלל או נמרח בקושי בעקבות השפשוף- סימן שהוא יחזיק מעמד - אך לא ימרח בתוך העין מלכתחילה מכיוון שהוא קשה מידי.
3. העפרון הטוב הוא ה שמטע ימרח בשפשוף - אך רובו ישאר מצויר כפס. ז"א הוא ימרח בתוך העין טוב אבל לא יזוז משם כ"כ מהר.
העפרונות של קריולן מצוינים וגם של איל מקיאג'.
עוד משהו לגבי עמידות המריחה: מכיוון שגם העפרונות הטובים ביותר הם עדיין ינזלו מתי שהוא - ניתן :לעצור" אותם בעזרת צללית - ז"א לקבע אותם ע"י הנחת צללית עליהם או בשורש הריסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפורתמי12/12/2007
יש לי רגישות בעיניים וברצוני להתאפר באפור מחומרים טבעיים בלבד . איזה חברות מוציאות איפור מחומרים טבעיים בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פורום של קוסמטיקה טבעית
סיגל12/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נקרא איפור מינרלי
הילה13/12/2007ויש אותו לפי מה שאני יודעת לאיל מקיאז' שאני משתמשת בו גם לעצמי ולחברת לוריאל נראה לי [הפרסומת של פנלופה קרוז]אבל אותו אני לא מכירה, תיכנסי לחנות איל מקאיג' ולסופר פארם תתנסי ואז תבחרי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמי - לגבי איפור מחומרים טבעיים
שירה שוסטר15/12/2007איפור מחומרים טבעיים לא קיים מכיוון שכל מוצר איפור מצריך שימוש בחומרים משמרים על מנת שלא יתקלקל.
מצורף קישור לכתבה על איפור מינרלי -שמציין את הבעד ונגד ועדיין - לא מדובר באיפור טבעי.
בנוגע לרגישות בעיניים - יכול להיות שיש לך רגישות למוצר מסויים של חברה מסויימת. או שאת אלרגית /רגישה לצלליות על בסיס פודרה ואולי את זקוקה לצלליות קרם - אשמח אם תפרטי מה קורה ומתי בנוגע לרגישות בעין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב גבות (קעקוע)מאיה11/12/2007
שלום,
רציתי לדעת באילו חומרים משתמשים ? האם אכן מדובר בחומר טבעי?
כמה זמן "נשמר העיצוב?
איך יתכן שברונית רפאל ביקשו - 3,000 ש"ח בעוד שקוסמטקאית מקומית ביקשה 1,200 ש"ח? האם בגלל מוניטין או שמדובר בחומרים שונים?
האם ייתכן כאלה הפרשים במחיר?
אשמח לקבל חוות דעת ממשהי שעשתה? ההמלצה? אני גרה בראשל"צ.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב גבות - איפור קבוע תשובה למאיה
רחלי אלמקייס13/12/2007מאיה יקירה,
החומרים שמשתמשים בהם לאיפור קבוע הם צבעים איכותיים טבעיים, איפור קבוע נשמר בין 3- 4 שנים כמובן שישנם מצבים בהם יש לרענן את הצבע ( לא תמיד), השוק היום מאד פרוץ בנושא של איפור קבוע אין ראף למחירים כל אחת יכולה לדרוש כמה שהיא רוצה על סמך העבודה שלה , יתכן שאחת לוקחת סכום מסויים בגלל נסיון אבל לא 3000 ש"ח זה מוגזם המקסימום הוא עד 2200 ש"ח
טיפ לי אליך : איפור קבוע כשמו כך הוא קבוע זהו נתון שלאחר העשיה קשה מאוד לתקן אם אינך מרוצה משנות עבודתי כקוסמטיקאית ראיתי מקרים מאוד מזעזעים , חשוב שתלכי למשהי שבעל ידע בתורת הצבעים לכל אחת יש גוון עור שצריך להתאים לה צבע באיפור קבוע כדי שהפיגמנט שלה לא ישנה את צבע האיפור, שתדע לעצב גבה נכון ( עובי, גובה).
אם תרצי אני מכירה שלוש מומחיות בתחום אשמח להפנות אותך אלהם ופשוט תעשי בדיקה, אם את מעונינת השאירי לי אימייל ואצור עימך קשר.
מקווה שעזרתי בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מעוניינת ..
יסמין14/12/2007אבל יש לי שאלה..אני יכולה לראות את הצורה של הגבה על הפנים שלי לפני שהיא משתמשת בחומר הקבוע??ויש לי עוד שאלה..האם אפשר לקעקע רק חלק מהגבה? כי בעיקרון רק הסוף של הגבה מפריע לי..
זה המייל:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה ממש דחוף!!
יסמין16/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשני
רחלי אלמקייס19/12/2007שני יקירה בהמשך לתשובה לגבי איפור קבוע, ראשית לפני שמתחילים לעשות איפור קבוע יש ייעוץ בייעוץ נותנים לך אפשרות לראות את התוצאה ( הגבה המושלמת) בעזרת איפרון איפור.
אי אפשר לקעקע ( לא הייתי משתמשת במילה הזו מפני שאיפור קבוע שונה לחלוטין מקעקוע בהרבה) חלק מהגבה אבל אם הבעיה היא בסוף של הגבה מה שעושים פשוט על החלק הראשון של הגבה עובדים בצורה יותר חלשה מסוף הגבה.
בדקי את האימייל שלך, יום נפלא רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לעור חיוורענבר11/12/2007
ביי
אני בת 32 ומאז ומתמיד יש לי גוון חיוור בעור.
ניסיתי את כל סוגי הסומקים מכל הגוונים והחברות וזה פשוט לא עוזר, כאילו הסומק נבלע בעור ועדיין אני נשארת חיוורת.
יש לציי ן כי גוון שערי הוא חום שטני והעור בצבע לבן צהבהב.
האם יש בכ"ז איזה טיפ לנושא?
תודה ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפים לעור בהיר
הילה13/12/2007היי,
דבר ראשון זה תלוי באיכות הסומק שבו את משתמשת, יכול להיות שהוא מאיכות לא טובה ולכן הוא לא נתפס על הפנים.
בנוסף על מנת להאיפור יתקבע בצורה יותר טובה על הפנים יש להקפיד למרוח מייק אפ איכותי
ודבר אחד אחרון, יכול להיות שהצבע עצמו פשוט לא מתאים לסוג וגוון העור ואת צריכה משהו יותר כהה.
היכנסי לאחת מחנויות הקוסמטיקה, בקשי מיועצת יופי שתתאים לך סומק ותתנסי במריחה גם בעצמך!!! אם מוצא חן בעינייך הגוון אז תקני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ענבר
שירה שוסטר15/12/2007התשובה שהילה נתנה לך מצוינת - ואכן רציתי להבין - את משתמשת במייק אפ ועדיין הסומק לא נתפס? או שאת לא משתמשת במייק אפ בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אפשר להוסיף משהו קטן..
יסמין16/12/2007הרבה נשים שומעות את צמד המילים מייק אפ ונורא נבהלות, אז אם את אחת מאלה שלא שמות מייק אפ בכלל, את יכולה לעשות מה שאני עושה, כי גם לי יש עור פנים לבן צהבהב וגם חיוור-אז תקחי ממש מעט מייק אפ ותמרחי אותו בתנועות סיבוביות גדולות רק באזור הלחיים,שימי אחר כך מעט פודרה ומעל שימי את הסומק והבטחה שלי הוא לא ירד ממך הרבה שעות,וגם תוודאי שהוא אכן באיכות טובה ולא סומק של תחנה מרכזית וכאלה..
אבל את צריכה לשים ממש מעט מייק אפ כי אחרת יהיו לך הבדלים גדולים בין האזורים שמרחת ובין האיזורים שלא..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה בעורנני10/12/2007
הסרתי גבות בעזרת שעווה (דפים מוכנים) אתמול בערב ועד עכשיו נשאר לי סימן אדום. כנראה מרוב משיכות נשארה כוויה. מה עליי לעשות? תוך כמה זמן הסימן יורד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה,לשים גי'ל אלוורה
סיגל11/12/2007גם לי לפניי כמה זמן זה קרה,ומרחתי ג'יל אלוורה כמה פעמיים ביום ואחריי יום יומיים זה עבר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחוריםשולי09/12/2007
בכל פעם שאני מוציאה שחורים אחרי זה נהיה לי פצע. האם זה בגלל שאיני יודעת להוציא? האם יש צורך להוציא אותם ומדוע? האם טיפול פנים יפתור לי את זה וגם קצת יובש באיזורים מסויימים על הפנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשולי, יקרתי
רחלי אלמקייס09/12/2007שולי בראש ובראשונה אשמח לדעת את גילך והאם ישנם פצעים מוגלתיים, פצעים שבשפת עמנו מכונים "חצ'קונים".
המסר הראשון שברצוני להעביר לך והוא מאוד חשוב קומודונים מה שאתם בשפת עמנו מכנים "שחורים" אסור להוציא לבד אלא בעזרתה של קוסמטיקאית, לך אין את האפשרות לרכך את העור בעזרת החומרים הדרושים ובנוסף אין לך את היכולת להוציא את השחור ממקומו עד הסוף, כשהשחור אינו יוצא במלואו מתוך הנקבובית המקום יקבל זיהום ושם יהיה פצע.
לדעתי בקרי אצל קוסמטיקאית על מנת לנקות את העור הטיפול ירגי לך את היובש וילחח לך את העור, כהמשך טיפול עליך לנקות את הפנים פעמיים ביום בג'ל ולהניח קרם לחות אם תכתבי לי את גילך אשמח לתת לך עוד אינפורמציה על תכשיריםשתוכלי להשתמש בהם.
רישמי היכן את גרה אנסה לחפש עבורך קוסמטיקאית שאני מכירה.
מקווה שעזרתי, בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - כולם יכולים לנסות לעזור!!!!יסמין06/12/2007
היי..
יש לי עיניים די קרובות זו לזו ואני יודעת שמומלץ להתאפר בתחילת העין בצללית בהירה ובסופה בצללית כהה יותר אבל אני לא אוהבת את העניין של להתאפר בצלליות כל יום..את הצלליות אני משאירה לערב..אני מתאפרת ממש בקלילות..שחור בעיניים,מסקרה ולבסוף סומק וגלוס..וככה אני אוהבת..
עכשיו יש עוד בעיה..בתחילת העיניים יש לי כאלה כמו כתמים בצע כחול כהה..(כמו שיש כאלה שיש להם מתחת לעין אז לי יש בהתחלה של העין) ונראה לי שזה גורם לעיניים להראות קרובות..אז איך אני מסתירה את הכתמים האלה??הגוון עור שלי הוא בינוני, לא שחום ולא לבן..(בעיקרון יותר נוטה לחום צהבהב יותר מאשר ללבן)..
על איזה קונסילר את ממצליצה שלא יירד אחרי שעה??פעם אחת חברה שלי נתנה לי לנסות קונסילר בסטיק וזה היה ממש יפה..היא אפילו אמרה שהשינוי ממש גדול אבל זה היה של חברה לא ממש מוכרת ואני לא רוצה לקחת סיכונים..
הקונסילר בסטיק נחשב טוב?אני ממש מיואשת כבר אני אודה לך אם תעזרי לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסילר
שירה שוסטר08/12/2007את צריכה קונסילר בגוון כתמתם - אני ממליצה על האמבר של ע.פ.ר.ה או על מס' 2 בשפורפרת של מדינה שהוא גם מעולה - אחד נוזלי - אחד יותר מוצק - שניהם מכסים מצוין ויסתירו את הפגמנטציה הכחלחלה באיזור העיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה...מילאןן05/12/2007
מניינים.??.
שלשום הוזמנתי למכללת איל מקיאג'.. והציעו לי ללמוד שמה עם מלגה..
מה אתן אומרות הבנות שלמדו שמה בעבר או ששמעו על המכללה .. אתן ממליצות ללמוד שמה? הם מקצועים ונתנים יחס אישי טוב?
חשוב לומד שהלימודים שמה הם בערך 8000 ומשו ואני קיבלתי מלגה של 40 אחוז אז אתם אומרים שמשתלם לי או לא?
תודה לכל העונות
חג שמח =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילאן יקירתי
רחלי אלמקייס06/12/2007מילאן כשלוקחים החלטה לעשות דבר כל שהוא בחיים רצוי לעשות שעורי בית היטב לפני שמחליטים, כל בתי הספר לאיפור היום מציעים מילגות ועבודה בסיום הקורס אילו לא נתונים שאמורים לשמש לך כגורם להחלטה , את צריכה לבדוק מי מלמד בבית הספר ? מה רמת ההכשרה שלו? וכו'
אישית אני תמיד בודקת את כל נותני השירות, במקרה הזה לכי לעוד בתי ספר
בידקי אצל ירין שחף בית הספר שלו מהמובלים היום בתחום על סמך נסיוני אומר לך בוודאות שמבית סיפרו את תיצאי עם ידע רב, ירין באופן אישי בעל ידע עצום באיפור אשר חולק אותו עם תלמדיו ( ירין מעביר שיעורים רבים בתוך הקורס נתון שבבית ספר אחר לא קיים), בבית ספר אווירה חמה וכפית תנאי לימוד מעולים,הבית ספר שלו ממוקם במרכז ת"א
בקיצור שווה בדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמליאן
רחלי אלמקייס08/12/2007בגי'גי קורסי האיפור נילווים לקוסמטיקה מה לעשות כל אחד מומחה בתחום שלו, ירין שחף הוא מאפר בכיר, מה יותר טוב מאשר ללמוד מהמסטר, בכל ראיון עבודה שתלכי ותציגי תעודה של ירין הדברים יקבלו משקל אחר , כנסי לאתר שלו והתרשמי וללא שום קשר אמליץ לך ללכת לשיעור לדוגמא.
שהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי איפור בGIGI
שירה שוסטר08/12/2007הי, גם בג'יג'י מתקיימים לימודי איפור ברמה גבוהה -קורס ארוך שמועבר ע"י מס' מורים
עם תכנים מעולים ורמה גבוהה את מוזמנת ליצור איתם קשר או איתי במייל ואתן לך פרטים ואת מערך השיעורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ללימוד איפור מקצועי
ויטל17/12/2007א. אני שמחה לדעת שהחלטת ללמוד איפור מקצועי ושנית אני מקווה שלא סתם תזרקי את המלגה שלך לתחום האיפור (אומנות היופי של הפנים) ולא תעשי עם זה שום דבר.
ב. אם כבר את מתכוונת ללמוד הינך יכולה להיות רגועה מבחינת איל מקיאג' כי בתור בוגרת מכללת איל מקיאג' וגם מאפרת מקצועית בתחום, לאחר שעברתי סטאג' בחנות וגם בסלון כלות ומידי פעם איפורי ערב או כלות , הינך יכולה להיות רגועה המורים של המכללה ברמה עולמית הם באמת טובים כמו: מיקיאגי , מריה האומנית ועוד רבים טובים כמותם.
אז יש אתר שנקרא איל מקיאג' ואם את גרה באזור הצפון אז יש מכללה באיזור הצפון והינה הקישור של המכללה.
אם החלטת ללכת על כך אז היי רגועה ושיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקייאגי מורה לאיפור?
לילי18/12/2007אני מתה עליו בתור אומן !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקיאגי מורה לאיפור באיל מקיאג'
הילה20/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה,GIGIדנה04/12/2007
שלום איפה באיזור חולון תל אביב אני יכולה לקנות מוצרים של ג"גי ? איזה קוסמטיקאיות מוכרות מוצרים של גיגי? אני עברתי לחולון מאשדוד ולא יודעת למי לפנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה לפנות לשירה מנהלת הפורום,
סיגל05/12/2007רשום שם הטלפון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה
שירה שוסטר08/12/2007תשלחי לי מייל ואני אשלח לך שמות וטלפונים של קוסמטיקאיות מחולון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדנה
רחלי אלמקייס06/12/2007ראשית אכתוב תשובה לשאלתך, מוצרי קוסמטיקה של גי'גי ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאית או במרכז שיווק של גיג'י - את יכולה להתקשר ל144 לבקש טלפון של מרכז גי'גי בחולון (הם נמצאים ברחוב הראשי) במרכז יפנו אותך לקוסמטיקאיות שעובדות עם גי'גי או יתנו לך יעוץ ותוכלי לרכוש שם תכשירים.
כעת אומר בעדינות רבה שכיום ענף הקוסמטיקה תפס תאוצה מרובה עם השנים מכאן לך לדעת שישנה קוסמטיקה שונה מגי'גי (דפדפי בפורום ותקראי מעט מתשובותיי לגולשים).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירה יקרה, ממתינה לתגובתך בקוצרעינת04/12/2007
רוח.אני לפני קנייה של מוצרי איפור ורציתי הכוונה.
חג שמח ומלא אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי לקנות אצל רווית אסף, סוף הדרך!
אריאלה06/12/2007מוצרים מעולים מעולים, גם מוצרי הספא שלה מצויינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשרי אותי בבקשה לאתר שלה.תודה.
עינת06/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה>>>>>
דנה06/12/2007http://www.beok.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=211
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעינת
רחלי אלמקייס06/12/2007מוצרי איפור - הבנתי שאת מעוניינת ברכישה של מוצרי איפור בין אם אילו מוצרים לאיפור עצמי או מוצרים לעבוד כמאפרת המליץ לך בחום על המוצרים : טלי פלד, בועז שטיין שניהם מאפרים בעלי שם בתעשיית האיפור ובמקביל משווקים קו מוצרי איפור שאיתם עובדים גדולי המאפרים בטלויזיה בקולנוע ובתאטרון.
לשניהם מרכזי איפור בהם תוכלי לקבל ייעוץ ואף לרכוש מוצרים.
בנוסף (כאן תימצאי תשובה לשאלתך) להמלצה החמה שלי הוסיף את המוצרים של רווית אסף, לשאלתך כן כדאי לרכוש את מוצרי האיפור שלה, על סמך נסיוני ועבודתי עם תכשירי איפור התכשירים שלה הינם איכותיים, מגוונים, גם בבית ספרה תוכלי לקבל ייעוץ והכוונה.
מקווה שעזרתי, רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רחלי.תודה על תגובתך.אני מעוניינת
עינת07/12/2007ברכישה פרטית לא יקרה,שלא לומר זולה באופן יחסי..
התוכלי להמליץ.
תודה ושבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת, יקירתי
רחלי אלמקייס07/12/2007בהמשך לתשובה מאמש אז הבנתי שהינך מעוניינת ברכישת מוצרי איפור בסיס לשימוש אישי,
לכל אישה רצוי שיהיה תיק איפור אישי המכיל:
מייק אפ בגוון העור, קונסילר (במידת הצורך) , פודרה שקופה, ספוגיות למייק אפ, מפדרת לפודרה, מסקרה, גלוס, 2-3 שפתונים, מספר צלליות אבקה ואבן ומברשות (מברשת סומק, מברשת לצלליות, מברשת ריסים וגבות,) דעי צלליות ושפתונים אין סוף כל פעם רוכשים וכך מעשירים את תיק האיפור, חשוב לפני כן שיהיו צלליות בסיס.
את המוצרים תוכלי לרכוש אצל מי שכתבתי בתשובה הקודמת, בהצלחה.
אם תרצי עזרה נוספת השאירי לי את האימייל שלך.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רחלי יקרה.
עינת07/12/2007יתכן ואצור קשר בהמשך.קודם אעשה סקר שוק.
חן חן לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לעיניים ירוקותמרינה03/12/2007
שלום, יש לי עור כהה , שיער כהה ועיניים ירוקות, רציתי לדעת איזה צבע צלליות ידגישו לי את העיניים , ואיזה סומק יתאים לי ?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מרינה
שירה שוסטר08/12/2007כפי שציינתי הרבה מאוד פעמים בפורום , לא ניתן לענות בצורה מקצועית על שאלות מסוג זה מכיוון שצריך לראות אותך.
בשביל זה יש סנאות איפור אישיות, המאפרת צריכה לראות אותך, סוג עור צורת פנים עיניים למה האיפור - יום יום? אירוע? לאיזה בד את צריכה התאמה - יש אין ספור שאלות שגם אם תפרטי את התשובות עדיין צריך לראות אותך - אז כפי שציינתי - סדנת איפור אישית אצל מאפרת מקצועית (גם אני מעבירה כאלו) או ללכת לאחת מחנויות האיפור המקצועיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תייעצו לישורקה03/12/2007
שלום לך
אני בת 48 וסבלתי תמיד מאקנה עם עליות וירידות כיום אני חייבת לחות עם מקדם הגנה החל מ-20 משום שעורי יבש מאוד.
בבקשה תמליצו לי על מוצר טוב.
אני מורחת כל ערב משחה "לוקסיד" שעושה פילינג עדין אך מחייב אותי מקדם הגנה.
שאלה נוספת האם עליי למרוח גם מייק אפ עם מקדם הגנה או שמספיק ללא הגנה?
בתודה מראש
שורקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשורקה
רחלי אלמקייס06/12/2007ראשית אומר לך שאשמח לראות את עורך על מנת להגיע לאבחנה מדוייקת.
לשאלתך, במידה והגדרת את עורך נכון, אקנה הינה מחלה כרונית של בלוטת חלב וזקיק השערה , במצב של אקנה תפקיד הקוסמטיקאית להגדיל את טווח ההתפרצות, לאקנה ישנם סיבות רבות אפשר לדעת לפעמים את הגורם לאקנה עפ"י מיקום האקנה בפנים ( לדוגמא אקנה בין הגבות מעיד על בעיה בכליות אבל לא בהכרח) אקנה ניתן לטיפול ע"י טיפולים אצל קוסמטיקאית והמשך הטיפול ע"י הפצינט בבית בעזרת תכשירים ועפ"י הנחיית הקוסמטיקאית.
מקדם הגנה תמיד רצוי שיסופק לבד ולא בתוך תכשיר הלחות ולמה?
כשמקדם הגנה נמצא בתוך תכשיר לחות הם באים אחד על חשבון השני, בבוקר מורחים לחות ואם יוצאים מהבית מורחים מעל תכשיר הגנה מכיוון שלא ראיתי את עורך לא אוכל להמליץ לך על תכשירים ספציפים ותוכנית לטיפול אבל מקדם הגנה יש להרבה חברות לאור נסיוני והידע שצברתי ישנם 2 חברות שכמו התכשירים שלהם גם המקדם הגנה מכיל מרכיבים טבעים בלבד שאינם גורמים לגירוי, לא משאירים תחושת שומניות בפנים ולא מבריקים ובנוסף שומרים על מעטה הלחות העור החברות הם: דרמלוגי'קה שלהם ליין רחב של תכשירי הגנה המתאימים לכל סוג עור ולכל פונקציה בעור.
יונקה שלה תכשירי הגנה SPF40
ואולטרא פרוטקשיין.
בהצלחה, מקווה שעזרתי אשמח לקבל את תגובתך
בידקי את רישום התרופה כי אינו נכון איני מוצאת תרופה כזו באינדקס הרפואי ואיני מכירה תרופה זו מהעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)