מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודות שומןשירלי13/10/2007
שלום,
ברצוני לדעת כיצד ניתן לטפל בנקודות שומן מתחת לעיניים.
אשמח לקבל גם הפנייה לקוסמטיקאית שמתמחה בזה באזור השרון או המרכז.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירלי
נועה13/10/2007את מוזמנת לפנות אלי - אני קוסמטיקאית בנתניה במכון ביתי ואשמח לטפל בך או לאבחן ולייעץ ללא תשלום
נועה [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לאירועאילנית11/10/2007
שלום שירה אני מעוניינת לדעת איזה צבעים אני יוכלה לשלב לאיפור עיניים בזהב
שמלת ערב שלי בגוון זהב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילנית יקרה
שירה שוסטר11/10/2007אם תגלשי מעט בפורום , תלמדי שקשה מאוד לענות על שאלות מסוג זה - מכיוון שאינני מכירה אותך , את תווי פנייך והגוונים שלך על מנת לתת לך תשובה אמינה ומדויקת.
אני לא יוגעת אם יש לך עיניים שקועות / בולטות , צורתן וכו'.
סליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי - מה זה סרום?שני10/10/2007
יש סרום לעיניים וסרום לפנים.
מה זה?
למה זה משמש?
האם בחורה בת 34 צריכה להשתמש? (עור פנים רגיל)...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתן מדלגות על שאלות?
שני26/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילי יקרה - כל שאלה זוכה לתשובה
שירה שוסטר29/10/2007פשוט צריך להתאזר במעט סבלנות
ועכשיו תשובה לשאלתך:
סרום הוא תכשיר שתפקידו להזין את עור הפנים. בד"כ הוא מגיע במרקם שמנוני אשר נעלם כמה שניות לאחר ספיגתו בעור.
לאחר מכן מורחים את קרם הלחות והסרום משמר את איכויות הלחות בתוכו ומשחרר אותו לעור במשך היום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כתבת באיזה גיל מומלץ להשתמש
לילי31/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום מהו ? ומתי להשתמש?
רחלי אלמקייס02/11/2007לגולשת שביקשה לדעת לפני שאכתוב לך תשובה ראשית הרשי לי להתנצל יכול להיות שפספסתי את שאלתך ללא כוונה.
סרום זהו תמצית מרוכצת של מגוון עשיר של חומרים בעלי מולקולה קטנה חומרים כו ויטמינים מינרלים צמחים או חומצה הילרונית .
בגלל המולקולה הקטנה של החומרים לסרום ישנה יכולת חדירה וספיגה טוטבה יותר לתוך שכבות העור התחתונות.
ישנם מגוון רחב של סרומים, סרום מטרתו לשפר פונקציה מסויימת בעור הפנים במה דברים אמורים?
לדוגמא : מטופלת הסובלת מיובש בפנים - על מנת להגביר את כמות הלחות בעור ניתן לה סרום לחותית על בסיס חומצה הילרונית.
סרומים נוספים:
סרום לטיפול בהיפר פיגמנטציה, סרום לאיזון ושיפור חלב בעור ( לעור אקנתי), סרום להזנה, סרוםן לאנטי אייגינג וכו.
בסרום בדרך כלל משתמשים מגיל 25 ומעלה אפילו אם העור רגיל (עור רגיל יש לשמר אותו שהיה תמיד רגיל), לגבי סרום לעיניים אכן יש אבל מעטים מאוד מנסיוני קרם עיניים טוב מחומרים ללא כימיקלים יעשה עבודה מעולה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה לסרום
רחלי אלמקייס02/11/2007סרום תמיד ימרח לפני קרם הלחות מלבד חברה אחת (יונקה) שבה סרום יבוא תמיד מעל לחות, הסרום בד"כ ימרח בוקר וערב בתדירות יום יומית, אלא אם ינתנו הוראות אחרות ע"י הקוסמטיקאית בהתאם למצב עור המטופל.
חשוב לציין שסרום להבהרה נניח רק בערב ובבוקר נקפיד על חסם שמש.
לגולשת מקווה שעניתי לך אם יש לך שאלות נוספות אשמח, יום טוב רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן להסתפק רק בסרום ללא קרם?
אני27/11/2009האם ניתן להסתפק רק בסרום ללא קרם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, בהחלט. אם הסרום
שוש מאור29/11/2009נעים לך ומספק לך את כל הלחות והחומרים הפעילים שאת צריכה זה בסדר. אין משמעןת מיוחדת למילה "סרום", בדר"כ הכוונה למרקם מסויים של חומר ותו לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי איזה סרום מומלץ לעור שמן?
נסיכת הצבעים04/11/2007לאיזון הפרשת החלב?
אני משתמשת ביום בסרום חומצה הילאורנית ומעליו קרם הגנה של מארי קור נטול שומן זה טוב לדעתך?
על מה את ממליצה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת המלצהשני09/10/2007
למייק אפ ויותר חשוב לפודרה טובה
אני לוקחת רוקוטאן והפנים שלי יבשות וגם שאני מורחת קרם עדין יש לי קילופם כאלה אז אני צריכה מייק אפ +פודרה +סומק שמתאמים למצב הזה ושלא חגורמים ליותר מדי נזק לעור כלומר שלא חוסמים את העור ומאפשרים לו עדין לנשום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה ועוד שאלה
שני11/10/2007ועוד שאלה מה רמת הכיסו של המייק אפ החדש של לוראל דרים מאץ מינרלס
והאם הוא מתאים לעור אם אקנה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שני - מנסה לעזור
שירה שוסטר11/10/2007לגבי היובש בפנים מהרקוטן - בזה רחלי יכולה לעזור.
לגבי האיפור - אני מציעה לך להשתמש במייק אפ נוזלי , וליישם אותו בטפיחות עדינות.
לא הייתי משתמשת בפודרה כדי לא לייבש את הפנים עוד יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממש ענית על מה ששאלתי
שני13/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני, פניתי ללוריאל ואני מחכה לתשובה
שירה שוסטר15/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבועדנה09/10/2007
שלום
אשמח לקבל מידע לגבי מכוני יופי/ בתי ספר בהם ניתן לעשות איפור קבוע על ידי מתלמדות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יהודית
יפית קוריש10/08/2010הודעתך נמחקה מכיוון שפורום זה אינו פורום פרסומי ולכן אסור להמליץ על אשת מקצוע כזאת או אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת לקנות פודרה שקופה ואשמח לדעת:יעל08/10/2007
קודם כל מהי המטרה של פודרה? ומה המטרה של פודרה שקופה? זה נשמע לי מעניין אך אני לא בטוחה מהי המטרה שלה ואיך היא נראית על העור (יש לי עור בהיר יחסית) בניגוד לפודרה עם צבע (כמו אחת שיש לי וגורמת לי להראות שזופה צהובה..בחירה גרועה שהנציגה בחנות גרמה לי לקנות פודריה לא מתאימה)
בנוסף, האם ניתן לפדר פודרה בלי מייקאפ ומעליה להניח סומק?
והאם יש פודריות שקופות מומלצות של חברות יחסית לא נורא יקרות (הגדרה של לא יקר= 100 ש"ח מקסימום). המון תודה. אשמח להמלצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטרת הפודרה:
שירה שוסטר11/10/2007מטרטה לקבע את המייק אפ ולמנוע ברק.
הפודרה נקראת שקופה, מכיוון שאינה משנה את גוון המייק אפ עליו היא מיושמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכל הגולשותשירה שוסטר08/10/2007
אני מזכירה לכן:
אין ביכולתי לענות לכן על שאלות כגון : מה מתאים לי? אני בת כך וכך עם שער כזה או אחר - איך מתאפרים....
בנות יקרות - לשם כך יש סדנאות איפור אישיות וחנויות איפור עם מאפרות שישמחו לעמוד לרשותכן.
אינני יכולה לענות מכיוון שאני לא רואה אתכן - גוון עור, מבנה פנים, ועיניים, צבע שיער צבע עיניים, אופי, ולשם איזו מטרה מיועד האיפור? יום? ערב? מסיבה? ים? ביה"ס?
אנא - חבל שתשאלו ולא תענו....
פשוט לכו להתאמת איפור אישית אצל מאפרת מקצועית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה!!!!!!
שירה שוסטר11/10/2007מזכירה לכן!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם עינייםסיגל07/10/2007
רציתי לדעת איך משתמשים בקרם עיניים? איפה בדיוק צריך למרוח?וכמה פעמים ביום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
סיגל09/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליהי, אני מבקשת - לא לזלזל
שירה שוסטר11/10/2007באנשים שגולשים כאן.
ממעט הידע שעדיין יש לי - התשובה שלך חלקית ולא נותנת את כל המידע שקוסמטיקאית היתה יכולה לתת לה
זה בסדר גמור לענות אבל למה להגיב בצורה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא היה זלזול
שני11/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל - כנסי
שירה שוסטר15/10/2007את שואלת שאלות ואנחנו כאן בפורום רוצים לענות עליהם באחריות. ולא תמיד אנחנו יושבים על המחשב 24 שעות.
שאלת אותי על מוצר מסוים ופניתי לחברת הקוסמטיקה עם שאלתך כדי לתת לך תשובה אחראית - אז אנא סבלנות. יום יומים ואת מקבלת תשובה מסודרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשום מה רחלי הקוסמטיקאית לא עונה
שירה שוסטר19/10/2007אני אבדוק מה איתה - היא זו שאמורה לספק לך את המידע בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
סיגל22/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל - קרם עיניים
רחלי אלמקייס22/10/2007נתחיל ונבהיר שאיזור העיניים הוא חשוב מאוד ויש לתת לו טיפול ביתר צומת לב, האיזור עדין מפני שיש מסביבו רקמה שדלה בשומן ולכן העור נוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה יחסית משאר אזורי הפנים.
אחרי שהסכמנו על חשיבותו של קרם העיניים - נעשה סדר:
1. קרם עיניים יש למרוח בוקר וערב.
2. יש למרוח קרם עיניים בטפיחות בזויות העיניים ומתחת לעין על עצם ארובת העין.
3. אין למרוח קרם עיניים קרוב לעין (כלומר קרוב לריסים תחתונות)- למה? לקרם עיניים בגלל מרכיביו העשירים יש נטיה "לעלות" למעלה לכיוון הריבים התחתונות ולחדור לתוך העיניים.
4. אין למרוח קרם עיניים סמוך לשינה, כאשר מורחים קרם עיניים ושוכבים במאוזן הקרם עלול לגרום לכהות סביב העין.
טיפ מנסיוני - ליונקה 3 סוגים של קרמים לעיניים שעושים עבודה מצוינת כל אחד לחוד ובשילובים בינהם, מומלץ לנסות
בהצלחה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה רחלי
סיגל23/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה גם מה שכתבתי לה
שני26/10/2007אך משום מה בחרתם להעלים את זה. כי הרי רק אתן יודעות הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילי
סיגל27/10/2007רחלי נתנה לי תשובה מקצועית,כי יש לה ניסיון בתחום,ובגלל זה היא גם בפורום הזה,אז על תישכחי זאת!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוקה זה פורום
לילי29/10/2007ומעצם היותו כזה - כל אחת יכולה להגיב ולתת עצות וטיפים מניסיונה וכישוריה. אחרי שהן לא ענו לך מספר ימים והתעלמו משאלתך - מצאתי לנכון אני לרשום לך תשובה. מה רע בזה? והתשובה שלי לא היתה שונה משלה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילי
סיגל29/10/2007לא אמרתי שאסור לך להגיב , אבל גם אני ידעתי את מה שרשמת,בלי שתרשמי , פשוט רציתי תשובה מקצועית ומפורטת בעניין , ולכן חיכיתי לתשובה של רחלי,בכל זאת תודה , וקחי זאת ברוח טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי.. עזרה בבקשה.דניאל05/10/2007
היי :)
רציתי לדעת אם לשים מסכה נקודתית על ח'צקון זה טוב..?
והאם לשים ספיריט סליציל זה טוב נקודתית על ח'צקון?
והאם מייקאפ מחמיר את מצב הח'צקון? והאם זה טוב לשים מייקאפ אפילו שמזיעים?..
והאם זה טוב לשים פילינג גרגרים למרות שיש חצקונים? והאם זה יכול להחמיר? ואותו דבר בנוגע לג'ל לניקוי פנים..?
סליחה על השאלות הרבות, תודה מראש וחג שמח =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ????? יש תשובה??
דניאל09/10/2007?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה??????????
דנה13/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה????????????????????
שני14/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל
הילה15/10/2007היי דניאל,
במידה ויש לך פצעים נקודתיים ניתן לשים על העור מסכה מייבשת אחת לכמה ימים, במידה וזוהי תופעה נרחבת ניתן ללכת על טיפול תרופתי [ישנו כדור ממש טוב בשביל זה - פשוט לגשת לרופא עור], ספירט סליציל יכול לעזור רק במידה והבעיה עדינה, אך יש להיזהר איתו כי הוא מייבש את העור.
פילינג גרגרים מאוד לא מומלץ מכיוון שהוא יכול לפצוע ולהשאיר צלקות וחטטים לכל החיים, אך אם תשתמשי בצורה עדינה בג'ל ליקוי פנים זה בסדר אבל זה לא יעביר את הפצע יותר מהר אלא רק ינקה לך את עור הפנים.
בנוגע למייק אפ, הוא לא מחמיר את בעיית הפצעים ואין שום בעייה לשים את המייק אפ גם כשמזיעים, חשוב רק לפדר אותו על מנת שישאר מקובע בצורה טובה לאורך כל היום.
אם יש לך פצעים הייתי ממליצה להשתמש במייק אפ מוצק שכן הוא יסתיר לך את הפצעים באופן יותר טוב.
מקווה שעזרתי ובהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה, תודה רבה לך!
דנה15/10/2007אכן עזרת לי..
אני באמת הולכת לרופא עור עוד כמה ימים.. רציתי לדעת את יכולה להגיד לי את שם הכדור שאת מתכוונת אליו?
הוא באמת טוב ?
תודה מראש. =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה.. יש תשובה??
דנה16/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחה שעזרתי...
הילה16/10/2007נראה לי שקוראים לכדור הזה רואקוטן.
כדור מצוין - לקוחים אותו חצי שנה והפצעים נעלמים לגמרי, אני אישית ראיתי תוצאות מדהימות אצל אנשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל..
דנה16/10/2007ציפיתי שתגידי לי שם של כדור אחר......
אין לי ממש פצעים כאלה חמורים ורבים ממש לא..
וחוץ מזה שלכדור הזה יש תופעות לוואי חמורות ביותר השפעה על הכבד וכו'... מי שלוקח את הכדור זה מי שבמצב קשה ביותר.....
תודה בכל מקרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכל זאת...
הילה17/10/2007אם הפצעים כן מפריעים לך לדעתי תגשי בכל מקרה לרופא עור, אני בטוחה שיש עוד טיפולים גם למי שלא סובל מהצורה החמורה של בעיית האקנה, לדעתי אין לך מה להפסיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להליט עיניים גדולותהילה05/10/2007
שירה שלום,
אני בעלת עיניים גדולות בצבע חום וריסים ארוכים. תמיד אומרים לי שאני צריכה להבליט את העיניים ושזה יחמיא לי מאוד. הייתי מאוד רוצה לדעת איך אפשר להבליט אותם, לא בצורה גסה מאוד עדין ויפה.
חשוב לציין שביום יום אני מרכיבה משקפיים אך באירועים אני עם עדשות. אשמח לקבל ממך עצות בנושא.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצורפת כתבה על איפור עם משקפיים
שירה שוסטר08/10/2007
לגבי איפור אישי -
נשים המרכיבות משקפיים מתלבטות לעיתים כיצד להתאפר בצורה נכונה שתתאים למשקפיים.
ולמרות שבשנים האחרונות הפכו המשקפיים מפריט רפואי לאביזר אופנתי לכל דבר, לא מספיק שהמסגרת תהיה מעניינת, חשוב שגם האיפור ישתלב בצורה הרמונית עם המשקף.
עוד לפני האיפור, בעת בחירת המשקף יש לקחת בחשבון את צורת הגבות:
אם הגבות מעוגלות לא מומלץ לבחור מסגרת חתולית, ואם הגבות זוויתיות כדאי לוותר על מסגרות מעוגלות.
כמה כללים שיעזרו לכן לבחור את האיפור המתאים למשקפיים:
- אם מסגרת המשקפיים לא דומיננטית ולא צבעונית (ברגים , חצי מסגרת), האיפור יכול להיות צבעוני ומודגש יותר.
- אם המסגרת דומיננטית וצבעונית (משקפי פלסטיק או מתכת צבעונית) , אין צורך באיפור חזק מכיוון שהמסגרת עצמה היא תכשיט לפנים שמושך את תשומת הלב הראשונית של המתבונן מולך.
לכן,האיפור יהיה בהיר בעל גוונים ניטרלים או גונים ממשפחת הצבע של מסגרת המשקפיים.
למשל,במסגרת אופנתיות המשלבות מספר צבעים (לדוגמא מסגרת מתכת עם נגיעות של זהב) , ניתן לאפר את העיניים בגוונים עדינים, המשתלבים עם המסגרת: ז"א ניתן לאפר קלות את העפעף בצללית עדינה בגווני צהוב-זהב.
תוספת של מסקרה וסומק עדינים, ומריחת שפתון בהיר יתנו מראה אלגנטי.
-במסגרות עבות יש להקפיד על זווית פנימית בהירה.
-כמו בכל איפור המסקרה היא מאוד משמעותית ואין לוותר עליה היא פותחת את העין ומעניקה מראה מודגש ויפיפה לעין. באזור הריסים החיצוניים יש לתת משיכה אלכסונית עם מברשת המסקרה, להדגשת הריסים בצורה אופטימאלית.
השתדלי לבחור במסקרה אשר מעבה את הריסים לעומת מסקרה שמאריכה כדי שהריסים לא יגעו בעדשת המשקף דבר היוצר אי נוחות למשך כל היום. חשוב לתת למסקרה להתייבש לפני הנחת המשקף בכדי שלא תמרח בטעות על העדשה.
- חשוב להקפיד על איפור נקי ומדויק בייחוד באזור מתחת לעיניים. שכן יש עדשות הנוטות להגדיל את האזור
- בכל מקרה לא נצא ממסגרת משקף עם האיפור כדי למנוע מראה לא מסודר.
- צלליות מבריקות מגיעות בתפזורת, אם בחרת להשתמש בצללית מסוג זה, הקפידי להניח אותה ישירות על המייק אפ שמרחת על העפעף, על מנת שידבקו בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן ולא ילכלכו את העדשה.
- רוצה להדגיש את איפור העיניים?ישנן משקפיים שהמיוחד בהם הוא שהחלק הפנימי של המסגרת הוא בצבע שונה מהמסגרת עצמה, לדוגמא משקפיים בצבע ורוד ביבי והמסגרת והמוטות מבפנים בצבע טורקיז מטאלי.
האפקט הנוצר - סביב העין נראה כאילו הרגע התאפרת או לפחות שמת צללית או לעיניים. במידה ואת בין אלה שמתאפרות באופן קבוע, המשקפיים מוסיפים אפקט של זוהר לאיפור ויוצרות מראה משלים.
ועל מנת שיראו את כל האיפור היפה הזה, זכרי לבקש שהעדשה תהיה בעלת ציפוי אנטי ריפלקס :
ציפוי זה מקטין את החזרת האור ומשפר את איכות הראיה. עדשות בעלות ציפוי מסוג זה הן עדשות יפות יותר, שקופות יותר ועמידות בפני שריטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש קמטוטיםעיד04/10/2007
אני שואלת עוד פעם איך אפשר לטשטש חיצים סביב השפתיים והעיניים? האם יש מוצרים מסויימים שעוזרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בטח לא מחדשת לך.....
שירה שוסטר04/10/2007אבל אין שום מוצר פלא שעובד במקרים האלו - את יכולה לנסות את הקרמים שמציעות חברות הקוסמטיקה למיניהן.
אבל ממש להעלים חריצים וקמטוטים - רק התערבות של סכין מנתחים או מזרק עם בוטוקס....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פיתרון הולם לבעיית הקמטוטים!
שרית08/10/2007ישנו מכשיר הנקרא "גלווניק ספא" זהו מכשיר של חברה וותיקה מארה"ב שהגיע גם לארץ לפני מספר חודשים הוא מוכח ובאחריות! באישור משרד הבריאות.
שלושה פעולות עיקריות שהמכשיר עושה: מתיחת פנים+ניקוי עמוק, צמצום מרבי של צלוליטיס וסימני לידה, מניעת התקרחות משיער הראש. תוצאות הפנים הן מיידיות לאחר 10 דקות, זה מכשיר קל ונוח לשימוש ביתי. לפרטים נוספים אפשר ליצור קשר במייל. את המכשיר ניתן לרכוש אצלי.
מפיץ עצמאי בחברה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלליותסתיו04/10/2007
אני בת 15, ורוצה להתחיל סופסוף להשתמש בצליליות.
הבעיה היא שאני לא יודעת איזה צלליות יצאימו לי.
יש לי עיניים בולטות יחסית, בצבע חום וטיפה טיפה ירוק, ולמרות הקונסילר והמייק אפ עדיין לפעמים רואים לי איגולים כהים מסביב לעיניים.
האם אתן יכולות להמליץ לי על צללית שתתאים לי?
תודה אבה מראש!!
סתיווע =P* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון לבהות מתחת לעיניים
מיכל מוסקוביץ04/10/2007אחרי שאת שמה לחות על אזור הפנים כולל אזור העיניים
הניחי אודם אדום או ורוד חזק מתחת לעיניים
אחכ הניחי מייק אפ עם קצת קוסילר באזור ותעבדי היטב בעזרת ספוגית לחה.
את המייק אפ הניחי בצורה של טפיחות על שארית הפנים ללא פיגמנט אדום
ולאחר בכן תפדרי היטב עם פודרה שקופה.
בהצלחה.זה עובד
מיכל -מאפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי סתיו
שירה שוסטר04/10/2007בשבועיים האחרונים אני התיחסתי למס' שאלות כמו שלך בדיוק בנושא הכהויות - את מוזמנת לדפדף בימים האחרונים ולהכנס לקישורים הרלוונטים.
לגבי איפור אישי - לא ניתן לענות על שאלות מסוג זה בפורום כזה (תרתי משמע) מכיוון שצריך לקחת בחשבון את הצורה שלהם, את הצבע המדוייק, מבנה פנים וכו' - אני ממליצה במקרים כאלו :ללכת למאפרת שתעביר לך סדנת איפור אישית - אני עושה המון סדנאות כאלו למתבגרות על מנת ללמד אותן מינונים נכונים והתאמה מדוייקת לסוג האיפור הנדרש - זה דבר מקובל ביותר היום,
או ללכת לחנות איפור מקצועית ולשאות מאפרת מה יתאים לך לעין בלבד אם את לא מעונינת במידע ממש יסודי כמו שתקבלי אצל מאפרת בסדנה אישית.
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה להסתפר?נערה.03/10/2007
שלום.. אני חדשה בת"א.. בערך בת 17 ואני רוצה להסתפר במקום שלא יהיה יקר מידי
אבל גם שהתספורת לא תיראה זולה ולא יפהה =\
אז בבקשה אם משהוא מכיר ספר טוב..
תכתבו לי!! תודה =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 17 בקשר לתספורת
רחלי אלמקייס03/10/2007את יכולה להסתפר במספרה של שוקי זיקרי חש שם ספר בשם יוסי בן ציון ספר מעולה באחרעות אני אצלו כבר שנים, תספרת עולה אצלו 250 שח שווה הוא מקצועי ותקבלי תספורת יפה שכולם יחמיאו לך, בהצלחה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שום באמת עוזר לצמיחת שיער הגבותשאלה..02/10/2007
?
וגם שמן קיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שום לגבות?
רחלי אלמקייס03/10/2007שום ושמן קיק עוזרים לצמיחת שיער בגבות כאשר השיער דליל כשאין שיער כלומר אם באזור מסויים אין זמן רב צמיחה שום דבר לא יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שזירת ריסיםשיר02/10/2007
מישהי יודעת כמה עולה בערך שזירת ריסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שזירת ריסים
רחלי אלמקייס03/10/2007פינוק שזירת ריסים עולה בין 150 - 220
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)