מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפור לפגוש את הוריםמילי19/09/2007
ביום שישי הבא ני נוסעת להכיר את הורי בן זוג מאוד חשוב לציין שהם שמרנים. איך כדי להתאפר כדי
שזה יראה חלק ממני אך אם זה מוטפחת וסקסית. עד כו התאפרתי סומק בגוון חום בהיר מסקרה
שתי שכבות וצללית בצבעי פסטל ושפתון נגד יבוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילי
שירה שוסטר23/09/2007קצת קשה לומר לך איך להתאפר מכיוון שאני לא מכירה אותך, אינני יודעת איך את נראית
ומה הגוונים שלך.
אנסה לעזור בכל זאת....
בגדול, אם את שמה מייק אפ תשתדלי שהוא יהיה עדין מאוד+ פידור קל, סומק לא מודגש, רק בשביל "להחיות" את הפנים, מסקרה שכבה עדינה ושפתון עדין. את צריכה להגיע למראה עדין ולא צבעוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלליותלימור18/09/2007
שלום רב,
יש לי עיניים קטנות ומלוכסנות ברצוני לדעת איך למרוח צלליות וליצור הצללה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימור
שירה שוסטר23/09/2007כמעט בלתי אפשרי לענות על השאלה שלך מכיוון שצריך לראות את הפנים שלך כדי לתת לך תשובה טובה.
כמו כן השאלות שלך יפות ומקצועיות . אני ממליצה לך לקחת סדנת איפור אישית באחת מחנויות האיפור המקצועיות, או אם את מפחדת שידחפו לך מוצרים, לפנות למאפרת מקצועית שתעביר לך קורס אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לימור05/10/2007זה באמת רעיון מצויין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כייף/ הדרכה לאיפורשרי18/09/2007
שלום, אני מעוניינת לעשות לבתי (בת 15) "יום כייף" של איפור/ הדרכה לאיפור מתאים לגילה, בניית ציפורניים וכד'- האם יש מקום אחד שעושה את הכל? איפה כדאי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרי
שירה שוסטר18/09/2007לגבי ציפורניים - אני לא ממליצה לך בניה לילדות בנות 15.
הייתי כן ממליצה להביא מניקוריסטית שתעשה להם לק בידיים פרנצ' קישוטים וכו' - לגבי תמחור - אני יכולה לבדוק לך- שתלחי לי במייל מס' הבנות המשתתפות.
לגבי איפור אותו כנ"ל - צרי איתי קשר במייל ואתן לך פרטים.
לגבי מקום אחד שעושה הכל - אני לא מכירה , אבל בד"כ נהוג שבעלי המקצוע מגיעים לכלת השמחה הביתה והבנות עושות את הכיף בבית
המייל שלי :
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה...אבל
שרי19/09/2007הכוונה היא לא למסיבת יומולדת לחברות- אלא באמת ל"מלכה ליום אחד": מכיוון שהיא גרה ב"פרובינציה" יש לי עניין לקחת אותה ליום כייף בבועה התל אביבית ובאמת לתת לה מה שאפשר בתחום ההתקשטות לגילה....אז איפור- ואולי אם לא ציפורניים- תסרוקת או משהו כזה... רעיונות? המלצות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לבדוק לך
שירה שוסטר22/09/2007לגבי לעשות הכל במקום אחד: מניקור/ פדיקור איפור ומסאז' או טיפול פנים - היה בזמנו מסלול כזה בג'יג'י אקדמי - אברר לך ואחזור אלייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה סופית!!!
שירה שוסטר23/09/2007לאחר בדיקב והתייעצות אני ממליצה לך לפנות למספרה גדולה או מכון יופי במרכז , ובמקומות כאלה עושים את הכל בבת אחת (כמו לכלה)
לגבי מקומות ספציפים - פשוט חפשי בגוגל...
או אפילו באתר של מתחתנים תחת מכוני יופי.
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירה אוחיוןאתי17/09/2007
שנה טובה לכולן
היכן נעלמה לנו שירה אוחיון??
המעריצה אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן שירה אוחיון?
אתי18/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירין מעסיק אותה שעות נוספות (חחחח)
גלית25/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כהות בעיינים לכהות עור?רויטל17/09/2007
איחך מכסים בצורה טובה כהות בעיניים לכהות עור ? מניסיון תמידי ויום יומי רוב הקונסילרים (החל מהכתומים וניגמר בבגים) בשוק האיפור גורמים למקום להראות אפור. וזה ניראה איום. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רויטל - אני מצרפת לך קישור
שירה שוסטר18/09/2007מה הצבע המקורי של הכהות שאת מתארת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר למסקרררה-דחוף ! :)טל16/09/2007
יש מצצב ששימוש יום יומי קבוע במסקרה מקצצר את הריסים ? ://
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקצר??? ממש לא !
שירה שוסטר17/09/2007יכול להיות שנושרות לך ריסים אבל מתקצרות בטח שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסי שניה
טל19/09/2007תראי פעם היו לי ריסים ממש ממש ארוכות ועוד במיוחדד כשהיתי שמה מסקרה אז בכלל .. עכשיו לא רק שהם לא ארוכות הם גם לא הכי מלאות ..אז חשבתי שזה בגלל זה :////
בכל אופןן תודה על היחסס:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת איפור
שירה שוסטר22/09/2007מסקרה לא רק שמים אלא מורידים - איך את מורידה את האיפור? יכול להיות ששם נושרות לך הריסים....מהורדה לא נכונה של המסקרה - אגרסיבית מידי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבות דקותבירון אתי16/09/2007
בעבר הייתי בעלת גבות עבות.אך מזה שנים שאני מופקדת בידי קוסמטיקאיות ש א ו ה ב ו ת לדקק גבות.כיום אני משוועת למראה עבה של גבה.וכפי שנראה לי זה חלום עקר.מה עליי לעשות האם אפשר לשתול שער בגבה כמו בנסיגת שיער?אנא המציאו לי פתרון לחלומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אתי -
שירה שוסטר23/09/2007ולמען שאר הבנות כאן , לצערי אין פתרון חלומי כגון השתלת שיער גבבות...
הדבר הכי קרוב זה איפור קבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפשפי בלילה עם שום (כן שום) אומנם ת
גלית25/09/2007תוך חודש חודשיים תראי שיצמחו לך גבות.
ואני מעצבת גבות מקצועית ונתתי את העצה הזאת להרבה בנות והן מודות לי, כל פעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר בבקשה הסבר על פרימר?מעין16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
בטח שאפשר !!!
שירה שוסטר17/09/2007אז ככה:
פריימר מגיע מהמילה prime שהכוונה לראשוני. (וכאן הכוונה למוצר המקדים לפני הנחת האיפור).
מדובר במוצר שמניחים על העור מעל הלחות במטרה לקשר בין העור לאיפור ולגרום לאיפור "לשבת" יותר טוב על העור ולא לזוז לשום מקום.
הפריימר מכיל סיליקון שגורם למתיחה עדינה ביותר , וע"י כך נוצר טשטוש קל ביותר של הקמטים. העור נראה חלק יותר, ובעל מרקם נעים. כמו כןמוצר זה טוב לבעלות נקבוביות פעורות ולנשים מבוגרות, שהאיפור בד"כ לא נתפס כל כך טוב על העור כמו פעם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור?ליאן15/09/2007
איך ילדה בת 16 צריחה להראות מבחינת האיפור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליאן
שירה שוסטר17/09/2007באופן אישי לדעתי את לא צריכה להתאפר - יהיה לך כ"כ הרבה זמן..... אבל זו לא התשובה שציפית לה מן הסתם.
אם את מרגישה שאת זקוקה למייק אפ היתי ממליצה לך על המייק אפ העדין של מייבלין
wonder finish הוא מייק אפ מעולה ועדין מאוד, מגיע עם גימור מאט כך שחוסך לפדר.
היתי מוסיפה מעט סומק על תפוחי הלחיים (מעט!!!!!)
טיפל'ה גלוס ויאלה לשעת אפס....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה דחוףיסמין14/09/2007
יש לי חתונה בעוד חודש ואני כולי על קוצים!!
אני צריכה פרטים של קוסמטיקאית תותחית שעושה הצללה לגבות!!
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אה ורציתי לשאול את רחלי...
יסמין14/09/2007את עושה הצללה לגבות??
אם לא אז תמליצי לי על קוסמטיקאית שכן עושה כי זה ממש חשוב!!!!
השארתי את המייל שלי בהודעה למעלה...תודה רבה שנה טובה וחג שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרלי - מזל טוב
רחלי אלמקייס14/09/2007שירלי דבר ראשון אל תהיה על קוצים, כמו שאת יודעת הגבה היא פרט מאוד חשוב בפנים היא מעניקה מסגרת, הבעה.
לאור נסיוני במשך השנים שאני בתחום הקוסמטיקה הכרתי שנים טובות שעושות הצצללה לגבות ברמה גבוהה מאוד ושעליהן אני יכולה לסמוך במאת האחוזים, הראשונה מורה לקוסמטיקה אישה מדהימה בעלת נסיון רב שמה אורלי חכם והשניה שהביאה ידע רב ונסיון מצרפת שמה גואנה שרפמן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מותק!! אבל איך אני מגיעה אליה?
יסמין14/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילר ... :)מירית14/09/2007
היי :]
יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים ואני רוצה לקנות קונסילר ..
הייתי בסופר פארם והדיילת שמה לי 2 קונסילרים של קרליין .. אחד קונסילר טוש
והשני קונסילר בצורת אודם .. מה עדיף ?
והאם אפשר לשים קונסילר ללא מייק אפ ?
תודה :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מירית,
שירה שוסטר15/09/2007תעברי לעמוד הבא ושם בחורה בשם אורטל שאלה אותה שאלה - ויש שם קישור לכתבה בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתון\אודם -מט.עינת12/09/2007
שלום רב,
אני מחפשת שפתון\אודם ללא ברק,שיהיו אטומים.רצוי בגוונים בהירים.
לא מוצאת הרב ליפגלוסים נוצצים ושמנוניים.
תודה ושנהנטובה
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכל חברות האיפור
שירה שוסטר15/09/2007יש שפתונים במראה מט- ז"א ללא הרבה שומן - לגבי הגוון - טעם אישי. פשוט גשי לאזור באיפור בפארמים ובקשי מהדילת להתאים לך אודם מט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שירה,
עינת15/09/2007זה בדיוק מה שעשיתי,אבל כמעט ברב המיקרים קיבלתי תשובה זהה:"רב השפתונים הם עם ברק".לכן,חשבתי שאולי אתן תוכלנה לעזור לי.....
עינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת, בדקתי לך
שירה שוסטר18/09/2007ולמאק, קריולן וחברת o.f.r.a יש אודמים בגימור מט
לרבלון יש שפתון שעמיד 12 שעות שבצידו השני יש גלוס כך שאת מקבלת גם גוון קבוע וגם ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על איפור וצילומיםמעין11/09/2007
שלום אני רציתי לדעת בכמה איפור צריך להשתמשיותר בשביל צילום?
כי אני רואה תמונות מאד יפות של חברות איפור ושל מאפרים אבל זה נראה יותר מידי צבע
בשביל יום יום
אז כמה באמת שמים במציאות וכמה בצילום?
האם מאפרים שרוצים סתם להראות דוגמא לאיפור יום או ערב או כלה או יופי או כל דבר
שמים יותר איפור ממה שהם שמים במציאות בגלל שזה יראה בצילום או שככה גם במציאות הם מאפרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מעיין
שירה שוסטר15/09/2007מן הסתם שאת מצלמת דוגמנית זה בשביל תיק עבודות, ואנשים שבאים למאפרת זה בגלל שהם הולכים לאירוע....
מה שאני אומרת זה -שכן - צריך הרבה חומר כי בצילום יורד חצי מהאיפור בגלל הפלאשים, ובנוסף שאנשים יוצאים הם מתאפרים - וזה אומר- חומר וצבע, כמובן שצריך להקפיד על עבודה נקייה ומעברי צבעים.
ביום יום מן הסתם לא מתאפרים ככה , אבל מצד שני אנשים לא מגיעים למאפרת בשביל ללכת למכולת.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה?
מעין16/09/2007ולאפר עם המון צבע לאירועים זה לא יצא גס מידי
כמו ליצן
זאת אומרת נכון שבאירוע גם מצטלמים אבל מצד שני גם יש אנשים שרואים את אותה אחת מקרוב
זה לא יראה להם עדוי מידי?
כי דוקא הבעיה באיפור אצל הרבה נשים זה שהם משפכטלות את עצמן ואם הן באות לצאפרת
אז הן מצפות שזה יהיה יותר מקצועי לא?
אז מה לעשטות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה שאלת !!!
שירה שוסטר17/09/2007אז ככה , שמאפרים לאירוע מאפרים בד"כ בשעות הצהריים (בהנחה שמדובר בכלה), כמות האיפור תהיה גדולה בד"כ ללא כל קשר לגוון אגב. במשך הזמן האיפור מתעכל כך שבזמן הצילומים היא עדיין עם כמות יפה, ועד שהיא מגיעה בערב לאולם האיפור נחלש מעט.
כמו כן, המאופרות מודעות לעניין, ותתפלאי לדעת שרבות מהן מעדיפות להראות טוב באלבום ועם קצת יותר מייק אפ ממה שהן רגילות בד"כ באירוע עצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה שאלת !!!
שירה שוסטר17/09/2007אז ככה , שמאפרים לאירוע מאפרים בד"כ בשעות הצהריים (בהנחה שמדובר בכלה), כמות האיפור תהיה גדולה בד"כ ללא כל קשר לגוון אגב. במשך הזמן האיפור מתעכל כך שבזמן הצילומים היא עדיין עם כמות יפה, ועד שהיא מגיעה בערב לאולם האיפור נחלש מעט.
כמו כן, המאופרות מודעות לעניין, ותתפלאי לדעת שרבות מהן מעדיפות להראות טוב באלבום ועם קצת יותר מייק אפ ממה שהן רגילות בד"כ באירוע עצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופס התפלק פעמיים + תוספת
שירה שוסטר17/09/2007לגבי הצבעים - לא חייבים להתאפר בכל צבעי הקשת....זה שיש כמות יפה של איפור זה לא אומר שמתקבל מראה צועק ניתן לגמרי לאפר בצבעים עדינים או בעלי גוון אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם לי יש שאלה על חיוורוןמעין11/09/2007
אני די בהירה ושאני שמה מיק אפ ופודרה
אז אני מגיעה פחות או יותר לגוון פנים אחיד בלי אדמומיות ופצעונים שיש לי
(אני שמה גם קונסילר ירוק מעט)
אני נראית חיוורת
אני שמה מעט סומק אבל אני לא אוהבת הרבה כי זה נראה כמו ליצן
ולפעמים גם מעט פודרה משזפת אבל אני לא יכולה בהגזמה כי אז זה יראה מלאכותי
אז מה לעשות כדי שכן יראה לי חיות בפנים ולא חיורון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מעיין
שירה שוסטר15/09/2007תראי, אם את מאוד בהירה כמו שאת מתארת ואת לא רוצה להגזים עם הסומק, אז את יכולה להוסיף גלוס בגוונים עדינים, איפור עיניים עדין ולשלב את הכל ביחד מבחינת גוונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מעין16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת רימל עמיד למיםתל אביבית10/09/2007
חוץ מסבון ומהמוצרים השמנוניים, כיצד אפשר להוריד רימל עמיד למים? הסבון מייבש והמוצרים השמנוניים משאירים תחושה מאוד לא נעימה לאורך זמן,יש פתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת איפור עמיד
נועה13/09/2007להסרת מסקרה עמידה במים השתמשי במסיר איפור שמיועד לאיפור עמיד ובשום אופן לא בסבון. אם מסיר האיפור משאיר תחושה שומנית, עברי עם פד צמר גפן נקי במעט מים כדי להסיר שומניות, או מהלי את המסיר איפור בטיפה מים כדי למהול אותו ואז לא תחושי שומניות. אל תשתמשי בשמן תינוקות או מוצר שומני שאינו מיועד לעיניים, זה עלול לגרום לגירוי ולהצטברות שומן בעור של העיניים שהוא עדין מאוד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת מסקרה
רחלי אלמקייס14/09/2007מסקה מסירים בעזרת מסיר איפור שמיועד לכך לכל חברת קוסמטיקה יש מסיר איפור, לוקחים פיסת צמר גפן רטובה ועליה מניחים חומר ופשוט מנגבים בתנועות עדינות.
מסירי איפור מומלצים:
1. תחליב עדין של דרמלוגיקה - מחומרים טבעיים אינו מגרה את העין.
2. איי טראפי של הולילנד.
3. מסיר איפור של כריסטינה.
4. חלב של יונקה - חלב הפנים היחיד בכל הקוסמטיקה שמתאים להסרת איפור בגלל שיונקה כמו דרמלוגיקה מבוססת על חומרים טבעיים ושמנים אתריים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)